![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Privé onderwijs moet de belastingbetaler niks kosten. En al zeker niet om kinderen eenzijdig religieus te indoctrineren.
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2012 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het katholieke net vormt geen privaat onderwijs, daar de overheid richtinggevend (de eindtermen) alsook controlerend (inspecties) optreedt. De subsidiëring gebeurt dus niet zomaar, maar is gebonden aan een door de overheid bepaalde criteria.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik weet niet naar welke school de threadstarter is geweest... maar iets zegt me dat zelfs een eekloose islamschool betere resultaten zou voortbrengen dan d�*t
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...16&postcount=7
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juni 2012 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de overheid goesting heeft om een product aan te bieden van eigen makelij heb ik daar niks op tegen, maar ze moet de aankoop daarvan niet door het strot rammen van zij die dat product niet willen he.
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Burger
|
![]() Hoe ver zou jij daar dan in willen gaan? Volledig verbod op het tonen van religieuze symbolen / voorkeur in de publieke ruimte? Dus Joden geen keppeltjes meer, Christenen geen kettingen met kruisjes meer en Moslims geen sluiers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een moslim een gouden kettinkje met een handje van Fatima of een half maantje wil dragen dan stoort dat evenmin dan indien een Jood een kettingske met een ster van David wil dragen, en dan kan de christen zijn kruisje dragen en de hindoe vindt ook wel iets om aan een kettingske te hangen. Maar van zodra men carnavalskledij begint aan te trekken is het erover. En dat geldt evenzeer voor christenen die zich ineens van een nonnenhabijt willen voorzien als voor moslima's die met eenzelfde habijt rondlopen maar alleen hun sluier wat dieper over hun ogen trekken. (ik vergiste me recent nog toen ik meende twee nonnekes te ontwaren in mijn dorpsstraat.... op het moment dat ik me begon af te vragen van welke orde ze waren viel mijn euro dat al de ordes die habijten al vijftig jaar hebben afgeschaft, en dat nonnekes nooit met een buggy op straat liepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem erom dat de scholen tegenwoordig onder het mom van "interculturele kennismaking" gewoon de vlaamse kinderen verplichten om vooral de islamitische ideologie te BELEVEN middels kledingstukken en eten. Raar genoeg vinden diezelfde leerkrachten het niet nodig dat de islamitische kinderen ook eens de christelijke ideologie gaan BELEVEN door mee te gaan bidden in de kerk (zelfs leerlingen van de katholieke scholen hoeven niet mee te bidden als ze moslim zijn), lekker een varkensribbetje op te peuzelen en dan met een kruisje rond te gaan lopen.... o nee, want d�*t zou betekenen dat we geen respect hebben voor de muzelkindjes. Waarom leren ze niet OVER het hindoeisme, taoisme, boeddhisme, judaisme en islamisme? of gaat het enkel over het verrijkende islamvolk waar ze zich aan moeten onderwerpen als dhimmie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 juni 2012 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat er hier veel dromen op Politics van hun belastingen naar eigen goeddunken te besteden, maar dat blijven gelukkig dromen.. Het enig wat je kan doen is stemmen voor een kalotenpartij die het vrije katholieke onderwijs door de staat wil blijven betaald zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrij onderwijs Dit is onderwijs georganiseerd door burgers. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2012 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Nog even, en de vrouwelijke nieuwsankers dragen een sluier ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 29 juni 2012 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verstaat U daar niet aan? Privé onderwijs hoeft niet te voldoen aan de eindtermen (er is leerplicht, geen schoolplicht) en krijgt dan ook geen subsidies. de leerlingen moeten wel telkens bij de Middenjury een proef komen afleggen. Hetzelfde geldt voor thuisonderwijs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoelang zal het nog duren voordat het productieve deel van de bevolking in betaalstaking gaat? Niet lang, denk ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten...? Niets te moeten, beste vriend.
|
![]() |
![]() |