Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 12:12   #201
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Komerad Bekijk bericht
LOL!

Ja maar onze frequentie is wel gecodeerd he slimmeke, elk lid heeft een speciale hoogtechnologische (je weet wel van die spullen waar echte mannen gek op zijn.) decoder nodig. Ik zou zelfs durven stellen dat je al mans genoeg moet zijn om hem te kunnen bedienen! (de moeilijkheidsgraad licht immers hoger dan dat van een een fornuis, en ja zelfs een combi magnetron.)

Ik kan je alvast verklappen dat onze groepering schuil gaat achter de roepnaam "De dolle Rudy's recharged"

Wat die alliantie van jullie betreft.. die "ruimtekerels" die je benoemt kennen wij enkel uit films en strips. Er heeft zich nog nooit dergelijk exemplaar vertoont in één onzer schuiloorden (nochtans makkelijk herkenbaar aan het bordje "Jupiler".) Trouwens mannen als voorgenoemde die bij "culinaire geneugten" spontaan aan combi magnetrons denken zijn niet toegelaten in onze beweging!

Wij komen op voor onszelf maar vragen nog altijd respect dmv een bescheiden boertje (het volume, duur en diepte van de klank reflecteren de graad van tevredenheid) voor moeder de vrouw die ons elke dag weer opnieuw voorziet van lekkere spijzen, klaargemaakt op grootmoeders wijze.(behalve in de weekends, dan gaan we ons 's nachts wel om een pitta)

Gecodeerd? Ik zal je iets in het geheim vertellen (vrouwen toch, hé), wij "Alfamerries" hebben op het terrein ontdekt dat de meeste hackers nog maagden zijn. De jacht is al lang geopend en als Diana's huppelen wij 'swift' van de ene maagdelijke hacker naar de andere. Deze jonge mannen in de fleur van hun leven zijn dan wel even uit hun doen, maar vrij snel tokkelen hun vingers op de toetsen alsof één of andere réincarnatie van Mozart zich roert. Vrij snel hebben we ontdekt dat zij ook gespitste oren hebben (niet zoals die kerel in Star Trek) maar mentale oren. Ik vind wel dat ze gezonder kunnen eten. Een hoogtechnologische decoder? Oh, jee!
Het lijkt me verder vrij logisch dat een man die zich bezig houdt met de ruimte een uithangbord 'Jupiler' gaat associëren met paarse regen. Hij loopt er straal voorbij.
Voor de rest wel een goed schuiloord! Maar wat doen jullie als de electriciteit uitvalt en de batterijen plat zijn?

Eerlijk gezegd struikelen wij ook niet over een pitta. Tenzij die uitgekotst werd natuurlijk.
Ons schuiloord (eerder -oorden want we zijn uitgebreid...) en wat we daar beramen, blijft geheim. Ik kan wel ons motto verklappen: 'Wat het oog bevalt, maakt het oog blind.' Onze inspiratie ligt in het zoölogische; uiteraard beduidend minder in aanzien dan technologie en Jupiler, maar niet minder efficiënt. We werken ook intensief met de termen 'traag' en 'zeker'.De relaties tussen beiden geven enorm veel speelruimte.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 18 juli 2012 om 12:16.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:35   #202
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Filmpje wil ik wel even bekijken, boeken lezen doe ik niet (neemt te veel tijd in beslag). Ik zal dat nooit kunnen begrijpen hoe zij voor zichzelf kunnen beschouwen dat ze in een comfortabele situatie zitten en dan nog durven beweren dat hun man dom is. Eerlijk gezegd vind ik dat die (totaal verwerpelijke macho-) mannetjes met heel hun geloof het er toch maar goed vanaf gebracht hebben.
Ik heb geschreven 'een voor hun comfortabele situatie'. Voor mij persoonlijk een nachtmerrie. En zij beschouwen niets (goed lezen). Zij weten ws niet eens dat ze in een meer comfortabele situatie zitten dan vele andere moslima's. En zij durven al (big deal) zeggen dat hun mannen dom zijn. Maar waar is dat op gebaseerd? OP de mate waarin die man gemanipuleerd wordt? Voor mij is hij dan niet meteen dom. (ik probeer objectief te blijven).

Mannen die met succes het paternalistische hanteren en toepassen brengen het er indd goed vanaf.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:38   #203
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Laat de vrouwen maar slimmer zijn.

De mannen zullen wel verder keuvelen zoals de voorbije 2000 jaar.
Oud 18 juli 2012, 14:52   #204
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Allah* Bekijk bericht
Vanwaar toch steeds de behoefte om zich superieur te voelen boven de ander...
Op zich geen teken van al te grote intelligentie, doch wel van innerlijke frustratie.
U kent natuurlijk het verhaal van de schepping : God schiep eerst Adam en later Eva. Vele mannen verkeren in de waan dat dat de reden is waarom mannen meer waard zijn dan vrouwen. Maar ze hebben het volledig verkeerd voor. God maakte eerst een kladwerkje (Adam), nadat hij die eens grondig bekeken had, schiep hij de verbeterde versie, zeg maar de perfecte mens : Eva.
De frustratie is meer aan de kant van de mannen dan van de vrouwen, simpelste bewijs : zie eens naar de posts hier in deze discussie. Er zijn er van een aantal vrouwen bij (ikke bijvoorbeeld om enkele zaken recht te zetten) maar het grootste aantal antwoorden komt van de mannen, die springen er direct boven op om zeker te zijn dat ze er goed uitkomen.
Oud 18 juli 2012, 14:55   #205
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ge hebt natuurlijk gelijk wat betreft die onderwerping. maar als dat vrouwvolk van die magreb en andere moslimcultuurlanden zo slim is, gaat het er bij mij niet en nooit ingaan waarom die zich zo laten onderwerpen en dat al ettelijke eeuwen sedert die bietekwiet Mohamed het grote licht gezien had.
Gevolg van bruut geweld. Dat moeten we de mannen in ieder geval nageven, ze zijn fysisch sterker. Tegen een gorilla ga ik ook niet vechten, dat wil niet zeggen dat ik vind dat die gorilla slimmer is dan ik.
Oud 18 juli 2012, 15:07   #206
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U kent natuurlijk het verhaal van de schepping : God schiep eerst Adam en later Eva. Vele mannen verkeren in de waan dat dat de reden is waarom mannen meer waard zijn dan vrouwen. Maar ze hebben het volledig verkeerd voor. God maakte eerst een kladwerkje (Adam), nadat hij die eens grondig bekeken had, schiep hij de verbeterde versie, zeg maar de perfecte mens : Eva.
De frustratie is meer aan de kant van de mannen dan van de vrouwen, simpelste bewijs : zie eens naar de posts hier in deze discussie. Er zijn er van een aantal vrouwen bij (ikke bijvoorbeeld om enkele zaken recht te zetten) maar het grootste aantal antwoorden komt van de mannen, die springen er direct boven op om zeker te zijn dat ze er goed uitkomen.
Het is wel waar wat Marie zegt: de frustratie is meer aan de kant van de mannen. Ikzelf (vrouw) heb hier eerder al gepost dat ik het onzin vind dat mannen slimmer/dommer zouden zijn dan vrouwen. Dat we gwn allemaal MENSEN zijn. De ene al wat intelligenter dan de andere. Is dat nu zo moeilijk te snappen heren?
Feit is dat vrouwen -zeker tot de helft van vorige eeuw- de kans niet kregen om zich te ontplooiïen. Zijn ze daarom dom?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:08   #207
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gevolg van bruut geweld. Dat moeten we de mannen in ieder geval nageven, ze zijn fysisch sterker. Tegen een gorilla ga ik ook niet vechten, dat wil niet zeggen dat ik vind dat die gorilla slimmer is dan ik.
Dat vind ik een geweldige uitspraak. Echt subtiel!
Oud 18 juli 2012, 15:12   #208
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Dat vind ik een geweldige uitspraak. Echt subtiel!
Mannen zijn wel slimmer.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:16   #209
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mannen zijn wel slimmer.
Maar ja, zoeteke, natuurlijk zijde gij slimmer. Lolly hebben? Allee, hier zie en nu braaf terug in de box en spelen.
Oud 18 juli 2012, 15:24   #210
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ja, zoeteke, natuurlijk zijde gij slimmer. Lolly hebben? Allee, hier zie en nu braaf terug in de box en spelen.
Maar mannen zijn wel slimmer.
Oud 18 juli 2012, 15:24   #211
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mannen zijn wel slimmer.
Eet nu maar flink je bordje leeg, mss word je binnen enkele jaartjes een man.
Oud 18 juli 2012, 15:25   #212
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schattig toch, zo'n jong venteke?
Oud 18 juli 2012, 15:26   #213
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eet nu maar flink je bordje leeg, mss word je binnen enkele jaartjes een man.
Over een uurtje, ga ik braaf mijn bordje leegeten.

Niet nu, het is pas half 5.
Oud 18 juli 2012, 15:37   #214
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over een uurtje, ga ik braaf mijn bordje leegeten.

Niet nu, het is pas half 5.
Oud 18 juli 2012, 15:38   #215
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.nu.nl/algemeen/580287/man...n-vrouwen.html
Oud 18 juli 2012, 15:44   #216
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok: stel nu dat je gelijk hebt. Jij bent slimmer/ intelligenter dan ik. En dan? Ga ik daarvan wakkerliggen?
Wij zijn hier allemaal maar tijdelijk hoor. Mannen en vrouwen. Over 100 jaar weet niemand meer dat wij ooit geleefd hebben. Ik vind heel deze discussie maar onzin. Ben je gelukkiger omdat je (heel misschien) slimmer, mooier, rijker, beter bent dan een ander?
Oud 18 juli 2012, 15:47   #217
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok: stel nu dat je gelijk hebt. Jij bent slimmer/ intelligenter dan ik. En dan? Ga ik daarvan wakkerliggen?
Wij zijn hier allemaal maar tijdelijk hoor. Mannen en vrouwen. Over 100 jaar weet niemand meer dat wij ooit geleefd hebben. Ik vind heel deze discussie maar onzin. Ben je gelukkiger omdat je (heel misschien) slimmer, mooier, rijker, beter bent dan een ander?
1: Ik ben niet slimmer dan jij, ik spreek over het algemene beeld tussen man en vrouw. Niet tussen individuen.

2: Wij zijn hier helemaal niet perse tijdelijk.

3: Ik word niet gelukkig van mijn intelligentie en geld, aangezien dat in mijn geval weinig waard is.
Oud 18 juli 2012, 16:22   #218
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een studie van 2005, die is al lang verjaard!
Overigens is dit gepubliceerd in Manchester en u moet niet geloven wat ze in Manchester zeggen. Die van Manchester zeggen om de drie woorden "love", bijvoorbeeld in een telefoongesprek : "yes love, what can I do for you love, how are you love". U gelooft toch ook niet dat die Manchesterenaren u echt als hun "love" aanzien
Oud 18 juli 2012, 19:17   #219
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als man vraag ik me soms wel eens af, hoeveel van mijn soortgenoten er het even goed van zouden hebben afgebracht in de geschiedenis, zonder een vrouw aan hun zijde.
In de dagelijks bekogeling van mediatieke berichten, bedenk ik ook wel eens of er ooit daadwerkelijk ergens een oorlog of misdaad zou plaatsvinden, mochten vrouwen aan het roer staan.
Ik ken nl geen enkele moeder die haar zonen zo bereidwillig naar het slagveld stuurt als vaders dat kunnen...
Meestal gaat het er om hoe iemands andermans zonen naar het front te kunnen sturen...
Hoe je het draait of keert ... het ligt duidelijk in het biologisch evolutionair voordeel van de vrouw.
Vb zijn ook legio waar één of andere vrouw in weze achter de schermen zorgde voor de nodige intriges tot op de moment dat de gemoederen tussen partijen zo hoog opliepen en diezelfde vrouw aan hare vent vroeg hun ( lees : haar ) eer met bloed te wreken.

tjah... vrouwen zijn duidelijk intelligenter dan mannen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 19:30   #220
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat dient toch zuiver en alleen maar om de juiste mannetjes te strikken die we dan voor onze kar kunnen spannen. Wat dacht je?

Eenmaal we weten dat mannetjes enkel reageren op heupwiegende bewegingen is het toch simpel?
Iets klopt er niet

Het zou eveneens een makie moeten zijn voor intelligente manipulerende vrouwen een geheel nieuwe trendsetting 'waar mannen dienen op te reageren ' op poten te (laten) zetten of om een heupwiegende toestel te (laten) ontwikkelen.
Wat ben je nu met het juiste mannetjes te strikken als die achteraf de rekening van mogelijke aandoeningen amper ( gemiddeld gezien dan ) zou kunnen ophoesten.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be