Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2012, 14:59   #201
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
t'is duidelijk ginder een ander volk dan hier in pakweg Molenbeek of St Joost. Hun barakkenvolk zit hier onze steden aan het verwoesten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 15:06   #202
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Is dat wérkelijk zo?
spreek mij maar tegen.

Citaat:
Gaan de autochtone machthebbers in dezen vrijuit?
uiteraard niet, er had van bij het begin vd imigratie moeten gezegd worden : kijk zo is het, tot hier en gene meter verder. De autochtone bevolking, vooral in delen in Brussel, werd gewoon weg-gekoejoneerd. En de islam had nooit mogen erkend worden. Het is niet zomaar een religie, islamieten staan op met hunne islam, en gaan ermee slapen. T'is geen religie, t'is een doctrine.

Citaat:
En wat met de anderen (auto- zowel als allochtonen) die die 'grote delen van Brussel' bevolken?
ja, maar voor hoelang nog ??

Citaat:
Oud 14 augustus 2012, 15:07   #203
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat zijn geen woorden die in de mond van een dame passen. Het bevestigd hiermede mijn vermoeden dat U bij het tuig van mijn onderschrift past. En dat niettegenstaande U het zelf beaamt hebt, maar ik had nog enkele twijfels. En wat voor gangsterstreken heb je voor de volgende dagen zoal in petto met uw vriendjes ? Laten we hopen dat je harder kan lopen dan de politie, anders zouden we je hier nog moeten missen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik heb hier op het forum al uitermate duidelijk bewezen dat ik niet tot eenderwelk mocroclubje behoor. En 3 of 4 marokkanen kennen is nog geen clubje. Het clubje waar jijzelf toe behoort zal wel uit een paar duizend behoren.
Geef het maar toe Kasumi je zit hopeloos vast. Het houd totaal geen steek meer wat je zegt.

Het overgrote deel van jou posts bestaat uit scheldwoorden en/of zeer korte zinnetjes van slechts een, maximum 2 lijntjes.. Ik denk dat elke forummer hier dat wel kan bevestigen.

Een heel toepasselijke avatar heb je wel.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 15:14   #204
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat wérkelijk zo?

Gaan de autochtone machthebbers in dezen vrijuit?

En wat met de anderen (auto- zowel als allochtonen) die die 'grote delen van Brussel' bevolken?
Zeg djimmi , ons VB-ers kan je zeker niets verwijten , wij hebben voldoende op voorhand gewaarschuwd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 15:24   #205
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht

Een heel toepasselijke avatar heb je wel.
Inderdaad!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 15:24   #206
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zeg djimmi , ons VB-ers kan je zeker niets verwijten , wij hebben voldoende op voorhand gewaarschuwd.
buiten hun migratie-standpunten, hebben ze ook nooit erg sterke programma's gepresenteerd. Ik heb trouwens nooit goed geweten waar het VB te situeren valt op socio-economische ladder. De enen zeggen solidaristisch, anderen dan weer liberaal. Nee, met vuilbekkerij alleen, komen ze er niet.

Citaat:
Oud 14 augustus 2012, 15:53   #207
Espadas
Banneling

Standaard

Het hangt er van af wat voor persoonlijkheid zij hebben. Ik heb nog nooit last gehad met de Marokkanen die al dan niet goed geïntegreerd zijn. Het zijn gewoon de puberale hangjongeren die een probleem vormen. En die zijn niet enkel van Marokkaanse origine.

Laatst gewijzigd door Espadas : 14 augustus 2012 om 15:56.
Espadas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 18:08   #208
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor zover ik er enig zicht op heb, zou het gaan om een 10 tot 20 % van de leerlingen, maar dat zijn niet allemaal moslims.
Ook sommige christelijke (zowel protestantse, katholieke als orthodoxe) leerlingen blijken het er moeilijk mee te hebben.

Bij de niet-religieuzen is er bij mijn weten geen één die de evolutie-theorie verwerpt.
Tja, bij gebrek aan een onzichtbaar vriendje ergens high-in-the-sky is dat dan ook niet zo verwonderlijk, hé?
Oud 14 augustus 2012, 18:35   #209
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of het in Vlaanderen ook zo erg is, maar het blijkt toch dat er in de PMS-centra van de - toen nog - Communauté française de Belgique nogal wat 'blinde kiekens' aan het werk waren.

Zo kreeg bijvoorbeeld die vriend van me die zich nu in de filmwereld een weg wil banen van de 'deskundigen' te horen dat hij niet voor hoger onderwijs geschikt was. Zijn ouders waren het absoluut niet gewoon 'autoriteiten' in vraag te stellen, en hebben hem dan ook braafjes in het beroepsonderwijs ingeschreven. Die vriend zat daar - samen met nogal wat anderen - echter helemaal niet op z'n plaats.

Ik hoef u wellicht niet te vertellen dat één en ander niet tot de door zowel familie als 'deskundigen' verwachte resultaten heeft geleid.

Na jarenlang aanslepende conflicten met de familie ziet het er nu echter naar uit dat er voor die man aan het einde van een bijzonder lange en donkere tunnel eindelijk toch wat licht te zien is.

Laten we het er gewoon bij houden dat de werkelijkheid - net zoals dat voor pakweg 'de Vlamingen' het geval is - stukken genuanceerder is dan de clichés die vanuit diverse hoeken op ons worden afgevuurd.

Dat de werkelijkheid NIET 'zwart/wit' is, zorgt er - helaas? gelukkig? - voor dat activiteiten als 'stampvoeten', 'moord en brand schreeuwen', 'haat prediken', ... nogal, eh, ... onbetamelijk, ongeloofwaardig, oninteressant en onnozel overkomen.
Dus mijn stelling blijft staande...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Uiteindelijk hebben ze hetzelfde onderwijs als iedereen, en uit uw getuigenis blijkt dat marokkanen in ons onderwijs kunnen verder studeren, zonder dat dit onderwijssysteem hen iets in de weg staat.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 18:51   #210
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Tja, bij gebrek aan een onzichtbaar vriendje ergens high-in-the-sky is dat dan ook niet zo verwonderlijk, hé?
Het enige land dat genetici executeerde en naar strafkampen stuurde was nochtans atheistisch.
Oud 14 augustus 2012, 19:50   #211
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Het enige land dat genetici executeerde en naar strafkampen stuurde was nochtans atheistisch.
Ik weet niet direct dat land waar je het over hebt te plaatsen maar beweer je nu werkelijk dat de misdaden in voormalige communistische en fascistische staten daadwérkelijk "in naam het het atheisme" gebeurden?

"In naam van een fictief opperwezen wat we niet hebben veroordeel ik jou tot een gevangenisstraf?"

"In naam van een fictief heilig boek waarover we niet beschikken veroordeel ik jou tot de goelag?"

"In naam van het atheisme veroordeel ik jou tot de doodstraf?"

Kom, kom, niet flauw doen hé, Visjnu. Zo ken ik jou helemaal niet.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 14 augustus 2012 om 20:07.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 20:01   #212
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Het hangt er van af wat voor persoonlijkheid zij hebben. Ik heb nog nooit last gehad met de Marokkanen die al dan niet goed geïntegreerd zijn. Het zijn gewoon de puberale hangjongeren die een probleem vormen. En die zijn niet enkel van Marokkaanse origine.
Zouden dit allemaal pubers zijn?
Citaat:
In 2011 registreerde de Brusselse politie 47.491 criminele feiten waarbij geweld werd gebruikt. Dat betekent dat er gemiddeld 130 gewelddelicten per dag werden geregistreerd, of één om de 11 minuten
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...lddelict.dhtml
Multipus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 20:10   #213
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht

1) spreek mij maar tegen.

2) uiteraard niet, er had van bij het begin vd imigratie moeten gezegd worden : kijk zo is het, tot hier en gene meter verder. De autochtone bevolking, vooral in delen in Brussel, werd gewoon weg-gekoejoneerd. En de islam had nooit mogen erkend worden. Het is niet zomaar een religie, islamieten staan op met hunne islam, en gaan ermee slapen. T'is geen religie, t'is een doctrine.

3) ja, maar voor hoelang nog ??
1) Zijn 'de Marokkanen' dan de énigen die op straat de verkeerd gevallen spaghetti of de teveel gedronken alcohol uitkotsen, in niet zo goed verlichte hoekjes staan pissen, bewakingscamera's kapot slaan, winkeldiefstallen plegen, huizen laten verkrotten/uitwonen, sluikstorten, met elkaar of anderen op de vuist gaan, ... ?

2) Zijn alle Marokkanen moslims, en alle moslims Marokkaans?

3) Er bléven ook de laatste jaren nochtans Vlamingen, Walen, Polen, Brazilianen, Fransen, Kongolezen, Duitsers, Chinezen, ... in Brussel komen wonen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 20:13   #214
Multipus
Banneling

Standaard

Hier nog wat puberaal "kattekwaad".
Citaat:
De correctionele rechtbank van Brussel heeft vandaag een 24-jarige man veroordeeld tot een effectieve gevangenisstraf van vijf jaar voor de verkrachting van een 15-jarig meisje dat hij in zijn appartement had opgesloten.
De feiten vonden plaats op 29 januari 2010 in Anderlecht, in de woning van de beklaagde.

Het slachtoffer werd door verschillende mannen - onder bedreiging met een mes - gedwongen zich uit te kleden. Vervolgens werd ze geslagen, meermaals met de dood bedreigd en verkracht.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS
Oud 14 augustus 2012, 20:14   #215
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb het daar met andere VB-ers al vaker over gehad.

Wat ik het VB verweet (en nog steeds verwijt, als ik eerlijk mag zijn) is de 'lompe' manier waarop het 'waarschuwde'.

Daarmee gaven ze de 'politiek-correcten' het gedroomde excuus om niet op de eigenlijke problematiek in te moeten gaan.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 20:14   #216
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Hier nog wat puberaal "kattekwaad". http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS
Een 24 jarige is geen puber meer.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 20:15   #217
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Een 24 jarige is geen puber meer.
Sarcasmemeter kapot Nietz?
Oud 14 augustus 2012, 20:21   #218
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Sarcasmemeter kapot Nietz?
Sarcasme is soms moeilijk te zien op zo,n forum als dit.
Oud 14 augustus 2012, 20:25   #219
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik weet niet direct dat land waar je het over hebt te plaatsen maar beweer je nu werkelijk dat de misdaden in voormalige communistische en fascistische staten daadwérkelijk "in naam het het atheisme" gebeurden?
Nee, natuurlijk niet. Ik wou er gewoon even op een stoute manier op wijzen dat het verwerpen van het Darwinisme niet exclusief het domein is van gelovigen. (noch het verwerpen van bepaalde wetenschappelijke theorien omdat ze niet overeenkomen met een bepaald idealisme)

Je stelling vind ik in die zin 'gevaarlijk' (welja...) doordat ze lijkt te suggereren dat atheisme het individu immuun zou maken voor dit soort zaken. Ik denk dat het Lysenkoisme aantoont dat dit niet het geval is.

Citaat:
Je weet maar al te goed dat de "religie van de Grote Leider" en de cultuur van diens zelfverheerlijking geen bal uitstaans hebben met de afwezigheid van een geloof in een opperwezen.
Voor mij ook niet, maar dat is subjectief he. Voor mij heeft het verwerpen van de evolutieleer (of eender welke natuurwetenschappelijke uitspraak) op basis van 'heilige geschriften' ook niets te maken met geloof (in God). Ik zie dat louter als conformisme.
Oud 14 augustus 2012, 20:27   #220
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Visjnu, jij bent spiritueel, maar volgt niet een of andere religie toch?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be