![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is duidelijk ginder een ander volk dan hier in pakweg Molenbeek of St Joost. Hun barakkenvolk zit hier onze steden aan het verwoesten.
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spreek mij maar tegen.
uiteraard niet, er had van bij het begin vd imigratie moeten gezegd worden : kijk zo is het, tot hier en gene meter verder. De autochtone bevolking, vooral in delen in Brussel, werd gewoon weg-gekoejoneerd. En de islam had nooit mogen erkend worden. Het is niet zomaar een religie, islamieten staan op met hunne islam, en gaan ermee slapen. T'is geen religie, t'is een doctrine. ja, maar voor hoelang nog ??
![]() |
#203 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een heel toepasselijke avatar heb je wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg djimmi , ons VB-ers kan je zeker niets verwijten , wij hebben voldoende op voorhand gewaarschuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() buiten hun migratie-standpunten, hebben ze ook nooit erg sterke programma's gepresenteerd. Ik heb trouwens nooit goed geweten waar het VB te situeren valt op socio-economische ladder. De enen zeggen solidaristisch, anderen dan weer liberaal. Nee, met vuilbekkerij alleen, komen ze er niet.
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Het hangt er van af wat voor persoonlijkheid zij hebben. Ik heb nog nooit last gehad met de Marokkanen die al dan niet goed geïntegreerd zijn. Het zijn gewoon de puberale hangjongeren die een probleem vormen. En die zijn niet enkel van Marokkaanse origine.
Laatst gewijzigd door Espadas : 14 augustus 2012 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister
|
![]() Het enige land dat genetici executeerde en naar strafkampen stuurde was nochtans atheistisch.
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"In naam van een fictief opperwezen wat we niet hebben veroordeel ik jou tot een gevangenisstraf?" "In naam van een fictief heilig boek waarover we niet beschikken veroordeel ik jou tot de goelag?" "In naam van het atheisme veroordeel ik jou tot de doodstraf?" Kom, kom, niet flauw doen hé, Visjnu. Zo ken ik jou helemaal niet.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 14 augustus 2012 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Zijn alle Marokkanen moslims, en alle moslims Marokkaans? 3) Er bléven ook de laatste jaren nochtans Vlamingen, Walen, Polen, Brazilianen, Fransen, Kongolezen, Duitsers, Chinezen, ... in Brussel komen wonen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Hier nog wat puberaal "kattekwaad".
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik het VB verweet (en nog steeds verwijt, als ik eerlijk mag zijn) is de 'lompe' manier waarop het 'waarschuwde'. Daarmee gaven ze de 'politiek-correcten' het gedroomde excuus om niet op de eigenlijke problematiek in te moeten gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je stelling vind ik in die zin 'gevaarlijk' (welja...) doordat ze lijkt te suggereren dat atheisme het individu immuun zou maken voor dit soort zaken. Ik denk dat het Lysenkoisme aantoont dat dit niet het geval is. Citaat:
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Visjnu, jij bent spiritueel, maar volgt niet een of andere religie toch?
|
![]() |
![]() |