![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo,volgens hun eigen zeggen zijn zij het slachtoffer van hun succes,telkens zij iets organiseren is het opstropping op de ring rond brussel.... De laatste keer waren ze toch al met zo'n 50 op de meeting om een sandwich op het menu te krijgen... Volgens sommige bubbers hier (Bruno) ging het al om een onvervalst succes.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik moet toch zeggen dat System - ondanks zijn gezever - ten minste iets durft zeggen, argumenten durft voorleggen en naar mijn gevoel toch principes heeft. Goed hij kan zeiken en zeuren (nu ik kan ook zeiken hoor - zeuren dat doe ik niet) - maar hij is geen lege doos die gewoon met kak smijt en holle oneliners kotst.
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er ook bij gesteld dat ,dat niet echt voor herhaling vatbaar was,tja,tsjeefjes hebben ook hun grenzen... Dan weet je vanuit welke hoek die argumenten en principes bij hem komen aanwaaien.... Nou maar hopen dat hij beneden niet staat te wachten tot De Wever die berg af komt bolderen,zo'n einde wensen we hem immers niet toe... De achteruitgang van zijn partijtje zal hem al zwaar genoeg op de maag én die bijbehorende maagzweer vallen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh I get it - sarcasme en ironie.... ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 3 september 2012 om 01:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 3 september 2012 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt de vraag: "Waarom". Ik vraag je nu: "Waarom wat ?"
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen lid van de BUB. Ook niet van andere politieke partijen. Ik ben ook geen ambtenaar. Ik sta volledig buiten de actieve politiek.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister
|
![]() zou je niet zeggen als men jou bezig ziet,altijd op dezelfde kappen...wie gelooft er jou?
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 3 september 2012 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister
|
![]() Je kan er dit ook van maken...
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 3 september 2012 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, System heeft zijn nieuw speelgoed gevonden om - uiteraard met kleurtjes - weer op de N-VA te kunnen zitten kappen. Hoe vaak zou hij zijn slogan deze keer op het forum plaatsen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Veel kazakdraaiende smurfen, veel kleuren, maar weinig principes in de NVA-vuilbak... (de eerste herkenbare smurf en overloper op het plaatje rechts, is natuurlijk Valère de Scherp, alias Broeder Bracke) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Er valt niet zoveel te lachen met het NVA-vat, boordevol overlopers.
Laatst gewijzigd door system : 3 september 2012 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "hoe groot zou mijn bord linzensoep nu worden??" Laatst gewijzigd door system : 3 september 2012 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |