Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2012, 23:14   #201
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Niet voor serieuze en eerlijke mensen die het parvenu-schap verachten (OK, dat zal wel een minderheid zijn onder het volkje van onderaf en zelfs van bovenop)

Nike zelf is ook allesbehalve zuiver op de graat

Ik vind de val van Lance toch wel zeer diep, hoeveel geld hij er ook aan overhoudt, het weegt niet op.
Hij was gewoon de beste in wat de sport toen inhield, en hoewel alle teams nu zogezegd alles en iedereen wat met doping te maken heeft afzweren mag je er zeker van zijn dat er enkelen in het geniep nieuwe manieren zoeken om te dopen zonder gepakt te worden.
Zoals ik eerder al zei, het rapport bewijst dat het kan en stelt ook dat het nog steeds kan gezien de meeste van die dope’s enkel te detecteren zijn de eerste uren na toedienen en dan nog zijn er manieren om de sporen uit te wissen indien nodig zoals die saline oplossingen. Het enige wat men nu moet vinden is een manier om de mensen die van de praktijken op de hoogte zijn tot ver in de toekomst het zwijgen op te leggen of hun credibiliteit af te nemen want blijkbaar gelden enkel getuigenissen nu ook als voldoende bewijs.
Het zal niet lang duren voor een nieuwe ondernemer opduikt, geinspireerd door dit rapport, om een smak geld te verdienen.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 20:44   #202
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

"Hoogst onwaarschijnlijk dat Armstrong won door epo"

Het is 'hoogst onwaarschijnlijk' dat wielrenner Lance Armstrong de Tour de France zeven keer gewonnen heeft door de bloeddoping epo, denkt directeur Adam Cohen van het Centre for Human Drug Research in het Nederlandse Leiden. Het British Journal of Clinical Pharmacology meldt namelijk dat de werking van de stof nog nooit bewezen is, en suggereert een mogelijk placebo-effect.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...door-epo.dhtml

Mja...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 00:29   #203
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
"Hoogst onwaarschijnlijk dat Armstrong won door epo"

Het is 'hoogst onwaarschijnlijk' dat wielrenner Lance Armstrong de Tour de France zeven keer gewonnen heeft door de bloeddoping epo, denkt directeur Adam Cohen van het Centre for Human Drug Research in het Nederlandse Leiden. Het British Journal of Clinical Pharmacology meldt namelijk dat de werking van de stof nog nooit bewezen is, en suggereert een mogelijk placebo-effect.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...door-epo.dhtml

Mja...
Ja, en?
Oud 7 december 2012, 20:10   #204
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ja, en?
Dat héél de zever over doping wel eens voor niets kan zijn...
Er zijn geen controlemogelijkheden omdat de controles en hun uitvoerders onmogelijk te betrouwen zijn, en vooral, wat als epo en dergelijk idd geen hulpmiddel zijn en enkel het effect van een geluksbrengertje uit India hebben???
Oud 8 december 2012, 00:06   #205
modderfokker
Partijlid

Standaard

Voor mij is en blijft Armstrong de beste.
Allemaal hebben ze gebruikt.Allemaal. Kenkerhypocrieten!
Lance is een baas hoor!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2012, 00:25   #206
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Voor mij is en blijft Armstrong de beste.
Allemaal hebben ze gebruikt.Allemaal. Kenkerhypocrieten!
Lance is een baas hoor!
In het pillen pakken!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 08:20   #207
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
In het pillen pakken!
Tja, maar veel bewijzen zijn daar niet van. Zelfs iemand die niets meer te verliezen heeft en geen enkele reden heeft om nog te liegen om z'n reputatie te redden zegt het .
Citaat:
De voormalige arts van wielrenner Lance Armstrong, de Italiaan Michele Ferrari, houdt vol dat hij nooit heeft gezien dat de Amerikaan doping heeft gebruikt.

"Ik heb bij Armstrong nooit iets gemerkt van eventuele dopingpraktijken", zei Ferrari tegen tv-station Al Jazeera. "Ik heb daar nooit iets van gehoord en Lance heeft me nooit informatie over doping gevraagd."
http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...ebruiken.dhtml
Oud 16 december 2012, 10:54   #208
eno2
Banneling

Standaard

Ferrari heeft toegegeven Moser bloeddoping gegeven te hebben bij zijn wereldrecord

Patiënten van Ferrari die een schorsing uitzaten voor het gebruik van dopingproducten

Patrik Sinkewitz (Op 18 juli 2007 betrapt op het gebruik van testosteron)
Floyd Landis (Op 27 juli 2006 positief bevonden op het gebruik van testosteron)
Aleksandr Vinokoerov (Op 24 juli 2007 betrapt op het gebruik van bloeddoping)
Alessandro Petacchi
Eddy Mazzoleni
Filippo Simeoni

En nu Lance Armstrong
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 10:58   #209
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, maar veel bewijzen zijn daar niet van. Zelfs iemand die niets meer te verliezen heeft en geen enkele reden heeft om nog te liegen om z'n reputatie te redden zegt het .

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...ebruiken.dhtml
Ben je daar weer met je onzinnige verdediging van de grootste bedrieger ooit in de sportgeschiendenis?

Ferrari heeft Armstrong misschien nooit zien gebruiken maar veel van zijn ploegmaats wel. Hij is trouwens zijn tourzeges kwijt omdat hij onomstotelijk schuldig is bevonden. Het wordt trouwens hoog tijd dat men het rattennest van de UCI ook gaat uitmesten.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 11:13   #210
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ferrari heeft toegegeven Moser bloeddoping gegeven te hebben bij zijn wereldrecord

Patiënten van Ferrari die een schorsing uitzaten voor het gebruik van dopingproducten

Patrik Sinkewitz (Op 18 juli 2007 betrapt op het gebruik van testosteron)
Floyd Landis (Op 27 juli 2006 positief bevonden op het gebruik van testosteron)
Aleksandr Vinokoerov (Op 24 juli 2007 betrapt op het gebruik van bloeddoping)
Alessandro Petacchi
Eddy Mazzoleni
Filippo Simeoni

En nu Lance Armstrong
Net niet, en zoals ik zei, Ferrari heeft geen enkele reden om Armstrong te beschermen, Ferrari's reputatie is toch al deftig aangebrand...
Oud 16 december 2012, 11:16   #211
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ben je daar weer met je onzinnige verdediging van de grootste bedrieger ooit in de sportgeschiendenis?

Ferrari heeft Armstrong misschien nooit zien gebruiken maar veel van zijn ploegmaats wel. Hij is trouwens zijn tourzeges kwijt omdat hij onomstotelijk schuldig is bevonden. Het wordt trouwens hoog tijd dat men het rattennest van de UCI ook gaat uitmesten.
Onomstotelijk? Neen hoor.
Dat die ploegmaats gebruikt hebben is al wel duidelijk, die hebben dat trouwens zelf toegegeven.
En het UCI uitmesten? Wiggins zal lachen als zijn zege ook afgepakt wordt...
Oud 16 december 2012, 14:14   #212
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Dat die ploegmaats gebruikt hebben is al wel duidelijk, die hebben dat trouwens zelf toegegeven.
En het UCI uitmesten? Wiggins zal lachen als zijn zege ook afgepakt wordt...
Wat een geluk dat jij geen rechter bent. Er zou veel onrechtvaardigheid geschieden met uw vooringenomenheid en je wishful thinking. Hoe komt het toch dat jij altijd de bedriegers en misdadigers verdedigt?
Oud 16 december 2012, 14:25   #213
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een geluk dat jij geen rechter bent. Er zou veel onrechtvaardigheid geschieden met uw vooringenomenheid en je wishful thinking. Hoe komt het toch dat jij altijd de bedriegers en misdadigers verdedigt?
Puur provocatie
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 15:38   #214
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al zijn ploegmaats hebben gebruikt maar the boss himself was zo clean als het maar kon? Je bent een grap kerel. Voor mij en miljoenen andere mensen is Armstrong zo schuldig als men schuldig kan zijn. Einde discussie.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 19:01   #215
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Al zijn ploegmaats hebben gebruikt maar the boss himself was zo clean als het maar kon? Je bent een grap kerel. Voor mij en miljoenen andere mensen is Armstrong zo schuldig als men schuldig kan zijn. Einde discussie.
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat ze hem in alle geval niet op "betrapten", net zoals ze dit jaar Wiggins en companen niet "betrapten"...
Tot hiertoe zijn van Armstrong tourzeges afgenomen zonder dat ze hem al die jaren pakten op iets, en dat klopt niet...
Oud 16 december 2012, 19:11   #216
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat de manier waarop men iemand aanpakt soms degoutant oneerlijk is.
Als men U jarenlang controleert en men geen bewijs tegen u heeft, zou u het leuk vinden als ze u achteraf veroordelen op wat u mogelijkerwijs gedaan kan hebben? Héél de hetze is gewoon overdreven en meer tegen de figuur dan tegen de sporter gericht.
Pas op, we hebben het dan nog over één van de meest gecontroleerde sporters ter wereld hé, en dan nog zoveel jaar niets, nuldebotten...
De enige misdadigers in deze zaak zijn degenen die nu lekker buitenschot blijven, degenen die eventueel iets mispeuterden bij de controles, want diezelfde mensen staan daar nu nog. En wie kan er nu bewijzen dat hij/zij zuiver sport als niemand de controles kan vertrouwen?
Oud 17 december 2012, 02:39   #217
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
]
Hij heeft nog veel te verliezen, men denkt er aan het gewonnen prijzengeld terug te vorderen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 07:43   #218
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hij heeft nog veel te verliezen, men denkt er aan het gewonnen prijzengeld terug te vorderen.
Ferrari heeft toch geen prijzen gewonnen?
Oud 17 december 2012, 21:19   #219
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Puur provocatie
Duw maar rap op de rode driehoek
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 18:26   #220
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Omdat de manier waarop men iemand aanpakt soms degoutant oneerlijk is.
Tja hij wordt inderdaad hard aangepakt door de publieke opinie. Maar dat komt omdat hij iedereen serieus om de tuin heeft geleid. Hij werd bewonderd en gerespecteerd, en bleek dat dit allemaal onterecht was, dat hij het niet waard was, dat hij een grote bedrieger is. Je zou voor minder zwaar teleurgesteld zijn.
Citaat:
Als men U jarenlang controleert en men geen bewijs tegen u heeft, zou u het leuk vinden als ze u achteraf veroordelen op wat u mogelijkerwijs gedaan kan hebben?
Manta'tje toch! Hoe is het toch mogelijk dat jij zo goedgelovig bent?! Is het jou dan niet ter oren gekomen dat hij de controle jaren heeft weten te manipuleren? Dat is nu net de grote reden waarom veel mensen kwaad zijn op hem. Hij werd altijd ingelicht wanneer er controle zou zijn, dus hij zorgde dat hij niet gestekt kon worden. Soms heeft hij zelfs een controle gewoon omzeilt. Maar de anderen werden wel allemaal gepakt en gestraft he. Dat is niet eerlijk.
Citaat:
Héél de hetze is gewoon overdreven en meer tegen de figuur dan tegen de sporter gericht.
Pas op, we hebben het dan nog over één van de meest gecontroleerde sporters ter wereld hé, en dan nog zoveel jaar niets, nuldebotten...
Dat zijn dus flagrante leugens he.
Citaat:
De enige misdadigers in deze zaak zijn degenen die nu lekker buitenschot blijven, degenen die eventueel iets mispeuterden bij de controles, want diezelfde mensen staan daar nu nog. En wie kan er nu bewijzen dat hij/zij zuiver sport als niemand de controles kan vertrouwen?
De grootste misdadigers is niet alleen Amstrong, daarin heb je gelijk, maar ook zijn entourage zijnde de arts, verzorgers, de mannen van UCI, dus de mannen die ervoor zorgden dat Armstrong jaren de vrije loop had. Eigenlijk hebben zij de leugenachtige, perfide intrigant Armstrong gecreëerd. Samen vormden zij een perfide maffioos clubje.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be