![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik eerder al zei, het rapport bewijst dat het kan en stelt ook dat het nog steeds kan gezien de meeste van die dope’s enkel te detecteren zijn de eerste uren na toedienen en dan nog zijn er manieren om de sporen uit te wissen indien nodig zoals die saline oplossingen. Het enige wat men nu moet vinden is een manier om de mensen die van de praktijken op de hoogte zijn tot ver in de toekomst het zwijgen op te leggen of hun credibiliteit af te nemen want blijkbaar gelden enkel getuigenissen nu ook als voldoende bewijs. Het zal niet lang duren voor een nieuwe ondernemer opduikt, geinspireerd door dit rapport, om een smak geld te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hoogst onwaarschijnlijk dat Armstrong won door epo"
__________________________________________ ----------------------------------------------------------- __________________________________________ Het is 'hoogst onwaarschijnlijk' dat wielrenner Lance Armstrong de Tour de France zeven keer gewonnen heeft door de bloeddoping epo, denkt directeur Adam Cohen van het Centre for Human Drug Research in het Nederlandse Leiden. Het British Journal of Clinical Pharmacology meldt namelijk dat de werking van de stof nog nooit bewezen is, en suggereert een mogelijk placebo-effect. http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...door-epo.dhtml Mja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat héél de zever over doping wel eens voor niets kan zijn...
Er zijn geen controlemogelijkheden omdat de controles en hun uitvoerders onmogelijk te betrouwen zijn, en vooral, wat als epo en dergelijk idd geen hulpmiddel zijn en enkel het effect van een geluksbrengertje uit India hebben??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Partijlid
|
![]() Voor mij is en blijft Armstrong de beste.
Allemaal hebben ze gebruikt.Allemaal. Kenkerhypocrieten! Lance is een baas hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, maar veel bewijzen zijn daar niet van. Zelfs iemand die niets meer te verliezen heeft en geen enkele reden heeft om nog te liegen om z'n reputatie te redden zegt het .
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Ferrari heeft toegegeven Moser bloeddoping gegeven te hebben bij zijn wereldrecord
Patiënten van Ferrari die een schorsing uitzaten voor het gebruik van dopingproducten Patrik Sinkewitz (Op 18 juli 2007 betrapt op het gebruik van testosteron) Floyd Landis (Op 27 juli 2006 positief bevonden op het gebruik van testosteron) Aleksandr Vinokoerov (Op 24 juli 2007 betrapt op het gebruik van bloeddoping) Alessandro Petacchi Eddy Mazzoleni Filippo Simeoni En nu Lance Armstrong |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ferrari heeft Armstrong misschien nooit zien gebruiken maar veel van zijn ploegmaats wel. Hij is trouwens zijn tourzeges kwijt omdat hij onomstotelijk schuldig is bevonden. Het wordt trouwens hoog tijd dat men het rattennest van de UCI ook gaat uitmesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die ploegmaats gebruikt hebben is al wel duidelijk, die hebben dat trouwens zelf toegegeven. En het UCI uitmesten? Wiggins zal lachen als zijn zege ook afgepakt wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een geluk dat jij geen rechter bent. Er zou veel onrechtvaardigheid geschieden met uw vooringenomenheid en je wishful thinking. Hoe komt het toch dat jij altijd de bedriegers en misdadigers verdedigt?
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al zijn ploegmaats hebben gebruikt maar the boss himself was zo clean als het maar kon? Je bent een grap kerel. Voor mij en miljoenen andere mensen is Armstrong zo schuldig als men schuldig kan zijn. Einde discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe zijn van Armstrong tourzeges afgenomen zonder dat ze hem al die jaren pakten op iets, en dat klopt niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men U jarenlang controleert en men geen bewijs tegen u heeft, zou u het leuk vinden als ze u achteraf veroordelen op wat u mogelijkerwijs gedaan kan hebben? Héél de hetze is gewoon overdreven en meer tegen de figuur dan tegen de sporter gericht. Pas op, we hebben het dan nog over één van de meest gecontroleerde sporters ter wereld hé, en dan nog zoveel jaar niets, nuldebotten... De enige misdadigers in deze zaak zijn degenen die nu lekker buitenschot blijven, degenen die eventueel iets mispeuterden bij de controles, want diezelfde mensen staan daar nu nog. En wie kan er nu bewijzen dat hij/zij zuiver sport als niemand de controles kan vertrouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft nog veel te verliezen, men denkt er aan het gewonnen prijzengeld terug te vorderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |