![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat slaat specifiek op de woorden die ze me in de mond leggen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik bedoel ne zwette.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 september 2012 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Dat zijn Franstaligen evenzeer. Erger nog: ze hebben bovendien nog imperialistische trekjes. Vanwaar kennen we die combinatie nog?
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 8 september 2012 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had het moeten weten. Een van Maerlant bedoelt uiteraard met Zwette:
"De Zwette (officieel, Fries: De Swette) of Sneekertrekvaart is de waterverbinding tussen Sneek en Leeuwarden. De vaart maakt onderdeel uit van de Elfstedentocht. De Zwette vormt de grens tussen Oostergo en Westergo. Hier komt ook de naam vandaan want 'zwet' of 'zwette' betekent grens. De Zwette loopt ongeveer in het midden van de kwelderwallen van de oude Middelzee. Na het dichtslibben van de Middelzee had de Zwette vooral een functie als afwaterings- en grenssloot. In latere tijden is de loop aangepast en gebruikt als trekvaart tussen Sneek en Leeuwarden. De kwelderwallen zijn te herkennen aan hun hogere ligging in het landschap. Door deze hogere ligging waren ze bij uitstek geschikt voor bewoning. Dit patroon is nu nog op de kaart te herkennen door de ligging van de dorpen. Oorspronkelijk liep de Zwette door tot aan de Skrédyk en Bitgumer Hegedyk tussen Stiens en Beetgum. Delen van de Zwette zijn gedempt voor de aanleg van de Vliegbasis Leeuwarden en voor uitbreiding van Leeuwarden zelf." Hartelijk dank me aangespoord te hebben om zelfstandig naar een verklaring te zoeken. Eindelijk op de goede weg. U lijkt wel een Groot-Nederlander of fanatiek schaatser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zit er nogmaals naast. Er is denk ik nog maar één definitie te gaan. Wel bedankt voor deze post, ik heb weer iets bijgeleerd.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op grotere schaal: "Mijn volk, schoon volk" of "mijn volk eerst". Daar is NIETS verkeerds aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schoolvoorbeeld van "eigen volk eerst" is trouwens "eigen kiezers eerst"
|
![]() |
![]() |