![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Eyjafjallajökull;6321506]Dus moet de schuld gezocht worden bij degene die de prikkels uitzendt ?
... [quote] D�*t heb ik niet gezegd ! Overigens: "schuld" komt hier niet aan te pas. Het ligt in de aard van vrouwen om mannen te prikkelen. Hedentendage moeten ze, spijtig genoeg, goed opletten w�*�*r en waneer ze dat doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook mensen, bv allochtonen, die NIET dat beetje opvoeding hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooorde rest: Citaat:
Blijf ermet uwpollen af wanneeer gez nie moogt aaankomen !! Citaat:
schuldgevoelns leggenbij de vrouw !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In "Het Nieuwsblad" :"Een dame mag misschien uitdagend overkomen, een man mag zich niet schuldig maken aan seksisme"
Akkoord maar een vrouw moet toch ook beseffen dat als ze mannen uitdaagt, dat die uitdaging zal beantwoord worden, seksistisch of niet. Is ze eigenlijk er niet op uit om een antwoord te krijgen op die uitdaging ? Natuurlijk liever positief... |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
U heeft het hierboven over het verschil van man en vrouw...inderdaad...leve het verschil....dat is nu eenmaal de opwindende kleur van onze prachtige en interactieve maatschappij... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij lopen ook soms met sjorts en ontbloot bovenlijf, dat is niet direct om indruk te maken op homo's en vrouwen, gewoon omdat je je daarin goed voelt als het mooi weer is. Laat vrouwen zich goed voelen en kijk niet steeds naar die borsten en onder de rokken als ze fietsen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Denkt u nu echt dat vrouwen tienduizenden euri uitgeven voor kleren, cosmetica, juwelen, handtassen, schoenen en andere accesoires "voor zichzelf"? Neen: als de vrouwen hun vrijheden willen verdedigen moeten ze eerst en vooral niet beginnen liegen...dat wreekt zich altijd.... Daarom: een vrouw hoeft helemaal niet uit te leggen waarom ze zich opdirkt. Dat is nu net de vrijheid die ze voor zichzelf en haar ganse geslacht moet opnemen. Ik kleed mij zus/zo en niemand heeft daar zaken mee waarom ik dat doe. Eén uitzondering: het moet verboden worden om schadelijke en beledigende boodschappen over te brengen via kleding. Dus: Geen politieuniformen (als de vrouw in kwestie geen politievrouw is natuurlijk), geen SS uniformen, niet naakt (voor de goede orde), geen bourka (veiligheid + beledigend + seksistisch)...en ik zal zeker nog een paar gevaarlijke tooien vergeten.... Citaat:
enne...er zullen er wél zijn die dat doen "om indruk te maken"....wees maar gerust...maar ook dat moet kunnen hé... Citaat:
Een regel: val de vrouwen niet lastig...groen licht-rood licht....sommige vrouwen spelen dat spelletje heel graag... Voedt daarom de jongens op om daarmee om te gaan...en dat doe je niet door beginnen leugens te vertellen van "kijk, die juffrouw heeft een décolleté waar je de maat van haar schoenen in kan zien...maar zij doet dat voor zichzelf"...neen...wees eerlijk..."die madame wil verleiden, behagen of wil "iets" van u en/of haar omgeving"....maar lieg niet tegen onze jonge jongens...zeer verwarrend voor hun én voor de vrouwen.... vrijheid - blijheid
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 september 2012 om 08:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
M'n dochter ook, die begint nu grote borsten te krijgen maar wil nog steeds de jeugdige kleren dragen van een jaar terug, dat ziet er wat sexy uit maar dat is niet voor mannen langs de straat of zelfs de jongens in haar klas. Dat is voor zichzelf en haar vriendinnen, dat gevoel blijft hangen ook op later leeftijd. Idem op het strand, willen al die bikini madammen de mannen rond hen verleiden of behagen? Vergeet het maar, dat is enkel zo in het hoofd van bepaalde mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Khoop echt je dochter tegen te komen dan kan ik mn rechten eens goed uitoefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Ik lach mij een breuk als iemand zijn eigen idee-fix extrapoleert naar 51% van de bevolking.
Bull shit...er zijn (mag ik hopen voor de vrouwen) net zoveel gezindten als er vrouwen zijn...en het gelukkige toeval wil nu dat al die gezindten hier in het westen hun eigen gedacht mogen hebben.. En dat is fijn...maar kom mij niet af met het uniforme: "wij doen dat met zijn allen voor onszelf"... ![]() bottom line: de mannen moeten worden opgevoed in de wetenschap dat welke achterliggende gedachte er ook heerst bij "de vrouwen" ivm hun kledingsgewoonten zij met respect moeten omgaan met ALLE vrouwen. Wij moeten ook met zijn allen opkomen om onze vrouwen de mogelijkheid te bieden om wegens hun eigen redenen te doen wat ze doen. Daarom ben ik ook zo'n fervente voorstander van het verbieden van de boerka omdat dat een wandelende oproep is om die vrijheid te fnuiken. Dat die oproep dan nog eens wordt beargumenteerd door de zogenaamde "zwakzinnigheid" van de mannen maakt het des te triester...
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze dan thuis, bij vrienden of in een dancing een ander gedrag heeft met dezelfde kledij is weer iets heel anders, maar daar gaat het nu niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werd gisteren op het VTM nieuws - denk ik, verteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Mijn punt is dat een vrouw zich mag kleden zoals ze wil...de connotaties "sexy" en "deftig" zijn 100% arbitrair... Citaat:
Laat elke vrouw toe om zich te kleden naar haar eigen inzichten en gezindten... Citaat:
Waarom heeft een vrouw niet het recht om een zo groot mogelijk groep mensen te bereiken? Citaat:
Neen dus. Er zit geen contradictie in mijn stelling. Citaat:
Inderdaad: een vrouw die een boerka draagt is een wandelend reklamebord voor het afschaffen van de westerse waarden. Een vrouw in een boerka is even gevaarlijk als een vrouw die een AK47 als accesoir meezeult. Verbieden die handel. Citaat:
(de islamieten weten het niet maar zij degraderen daardoor ook de man die zo zwakzinnig zou zijn dat hij er niet zou tegenkunnen om een normale, gezonde, goed verzorgde en sexy vrouw te ontmoeten zonder haar te moeten bespringen...) Vandaag een boerka, morgen gaan we de homo's van de torens gooien...maar oeps...we zijn hier in het westen...het mogen dus geen hoge torens zijn...enkel van lage torentjes...moeten we daar moeten toch wat "begrip" voor hebben?... ![]()
![]() |