Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2012, 22:36   #201
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...
[i]"Minister van Justitie Annemie Turtelboom wil de etnische herkomst van criminelen niet laten registreren. Dat zei ze in de Kamer aan Peter Logghe (VB). ...
Turtelboom heeft niets te willen, ze moet gewoon zonder tegensputteren het franstalige beleid uitvoeren en dat stelt dat het verboden blijft de etnische herkomst, politieke, culturele of religieuze overtuiging van een misdadiger op te tekenen zelfs als deze laatste verband zouden hebben met de vastgestelde en bestrafte wetsovertreding.

Laatst gewijzigd door fcal : 9 oktober 2012 om 22:39.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2012, 22:43   #202
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Turtelboom heeft niets te willen, ze moet gewoon zonder tegensputteren het franstalige beleid uitvoeren en dat stelt dat het verboden blijft de etnische herkomst, politieke, culturele of religieuze overtuiging van een misdadiger op te tekenen zelfs als deze laatste verband zouden hebben met de vastgestelde en bestrafte wetsovertreding.
De Franstalige agenda, voila, maar volgens de P's ea schaamtekleeddragers is dat maar normaal, terwijl ze ondertussen de autochtone slachtoffers door het allochtoon geweld niet meer kunnen tellen.

't Valt ook op dat 'm stillekes is, over m'n laatste vraag aan hem.
Heeft ondertussen de schaammantel over de kop getrokken, vermoed ik.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 oktober 2012 om 22:43.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 00:42   #203
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
En hoe ziet zo'n correcte duiding er dan wel uit ?
Dat ze hier-ocharmkes toch-allemaal zwaar gediscrimineerd worden en daarom steevast hoge toppen scheren in onze sing-sings ?

Ook iets waar Annemie T. blijkbaar niet van wil weten, maar in Nederland kan dat dan weer wél:

"Minister van Justitie Annemie Turtelboom wil de etnische herkomst van criminelen niet laten registreren. Dat zei ze in de Kamer aan Peter Logghe (VB).

In Nederland registreert men al vele jaren de etnische herkomst van criminelen. Uit dat onderzoek blijkt dat het aantal allochtonen in de jaarlijkse groep verdachten in Nederland twee keer zo groot is als hun aandeel in de bevolking. Ongeveer een derde van alle geregistreerde criminaliteit in Nederland werd gepleegd door een niet-westerse allochtoon. En de helft van de Marokkaanse jongens is op zijn tweeëntwintigste al in contact geweest met de politie voor een misdrijf."

http://www.vandaag.be/binnenland/877...gistreren.html

Of durf je soms te beweren dat Nederland niet correct zou zijn ?
Hoog tijd dan om het cgkr in hun racistische kaasstrotten te laten bijten ...

Wette, jij bent een typisch schoolvoorbeeld van de vuile-hielenlikkende Vlaam, die zich vrijwillig omzwachtelt met een hypocriet ruikende poco-mantel (met tri-colore afzooming), om toch maar dé correctste leerling van het hele Belgische klasje te mogen zijn.

En weet je wat nog het mééste pijn doet, hypocriete P ?
Niet de openlijk Vlaams-vijandige houding van het Belgische establisement, die kennen we ondertussen maar �*l te goed, maar dat het juist de Belgo-collaborerende Vlamingen zijn zoals u en uw VB-allergisch partijbestuur, die door hun volgehouden onderdanigheid de eeuwenlange verknechting en de uitzuigerij van Vlaanderen mede in stand houden, terwijl u door diezelfde Belgo-fascisten steeds als een tweederangsburger bent (en zal) behandeld (worden).

En juist d�*t onloochenbare feit is een sterk staaltje van zelfbedrog, neigend naat psychotische vormen toe, al zal u dat uiteraard in alle toonaarden ontkennen.
In de hoofdkwartieren van Bruxelles lachen ze zich alle dagen een kriek en u snapt nog steeds niet waarom.

Lik ze, Vlaam.

Laatst gewijzigd door rookie : 10 oktober 2012 om 00:43.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 00:46   #204
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Goede en duidelijke samenvatting van de essentie van het VB.
Peter omdat je uit een andere draad daarvoor gaan lopen bent : WAT IS ER RACISTISCH AAN HET 70 PUNTEN PROGRAMMA? hier hopelijk WEL eens een antwoord ?

Laatst gewijzigd door rookie : 10 oktober 2012 om 00:49.
Oud 10 oktober 2012, 06:06   #205
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Btw, P:

"In Nederland registreert men al vele jaren de etnische herkomst van criminelen.
Uit dat onderzoek blijkt dat het aantal allochtonen in de jaarlijkse groep verdachten in Nederland twee keer zo groot is als hun aandeel in de bevolking. Ongeveer een derde van alle geregistreerde criminaliteit in Nederland werd gepleegd door een niet-westerse allochtoon. En de helft van de Marokkaanse jongens is op zijn tweeëntwintigste al in contact geweest met de politie voor een misdrijf."

http://www.vandaag.be/binnenland/877...gistreren.html

En ? Denk je hier wel eens over na ?
Of heb je je verstand soms omgeruild voor die poco-schaamtemantel ?
Lees 191 nog maar eens opnieuw.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 06:07   #206
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Dat jij moet klappen voor een hoopje beledigingen zegt ook veel over u.
Oud 10 oktober 2012, 06:10   #207
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Peter omdat je uit een andere draad daarvoor gaan lopen bent : WAT IS ER RACISTISCH AAN HET 70 PUNTEN PROGRAMMA? hier hopelijk WEL eens een antwoord ?
En waarom zou hij dat gedaan hebben denk je. Er valt geen zinnig woord met jullie daarover uit te wisselen.
Oud 10 oktober 2012, 07:23   #208
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat jij moet klappen voor een hoopje beledigingen zegt ook veel over u.
de waarheid kwetst (altijd)
Oud 10 oktober 2012, 07:26   #209
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En waarom zou hij dat gedaan hebben denk je. Er valt geen zinnig woord met jullie daarover uit te wisselen.
wel u als campagnespotter van het VB (vooral van affiches die niet bestaan), als alwetend licht laat ons weten welke punten racistisch is, zodat wij deemoedig schuld kunnen bekennen, aangezien u samen met de andere belgistische clan altijd liggen blazen dat het racistisch is kan je dat ons zeer snel en duidelijk duiden? Of droogt uw bron van "nieuwe ideeën" dan op ?

Laatst gewijzigd door rookie : 10 oktober 2012 om 07:27.
Oud 10 oktober 2012, 08:50   #210
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dus zou het volgens jou een slechte zaak zijn als N-VA tezamen met het Vlaams Belang een pak meer scoort dan 50% ?
Waar heb ik dat geschreven? Je standpunten zijn trouwens allesbehalve rechtlijnig. Iemand die om de haverklap BDW een calimero noemt moet in deze draad niet komen veinzen dat hij het goed voorheeft met de N-VA en het VB.
Citaat:
Wie zijn de "Belgicistische" partijen ?
Indien je dit nog moet vragen heb je niets te zoeken op een politiek forum.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 09:05   #211
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kent me helemaal niet.
Weet je wat, als je niet op een volwassen manier kan discussieren rot dan zelf maar op. Zelfbedrog daar doe je dapper zelf aan. Filip De Winter zal het probleem niet oplossen, het uitvergroten ja , dat doet hij wel.
Hoe zijn de misdaadcijfers in de landen van herkomst ?
Me dunkt dat sociale afkomst en criminaliteit ook wel kan aangetoond worden of denkt ge dat een doordeweekse kruidenierovervaller de zoon is van een bankdirecteur misschien. Dus weet je wat, we stoppen gewoon alle lager geschoolden en werklozen sowieso in den bak. Of beter, we deporteren ze. Het VB is niet vlaams, het is gewoon een anti isam partij die niet wil besturen. Het is er niet bang van, het wil het domweg niet. De partij dient voor het broodgewin van enkelen en de rest zijn slaafjes. Zoals u dus.
Niet teveel nadenken, zeker niet doen, het zou wel eens pijn kunnen doen.
Ge moogt gerust zijn dat het VB een anti-islampartij is. Dat is, gezien hun democratische reflex, hun godverdomde plicht...

U heeft geen probleem met moord op andersdenkenden, moord op homo's, anti-democratie, sexisme en paternalisme?...dan bent u helemaal op uw plaats in uw establishmentspartij NVA.
Perfect inwisselbaar met SPa-CD&V-Groen-OVLD....

Uw discours is om van te kotsen vriend:...de mensen die weggepest worden uit Molenbeek, St Joost, Anderlecht...allemaal de fout van de stoute blanke VB'er die weigerde "werk" (of wat zij daar zelf onder verstaan) aan te bieden aan die honderdduizenden analfabeten....
schaam u...

En nu komt ge waarschijnlijk af met het gezagsargument van de aantallen..."wij zijn met veel dus wij hebben gelijk"...
Waarmee u natuurlijk zonder het te weten toegeeft dat de sossen, tjeven en blauwselventers vroeger "gelijk" hadden...
Oud 10 oktober 2012, 09:17   #212
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
in deze draad niet komen veinzen dat hij het goed voorheeft met de N-VA en het VB.
.
Daar gaat de draad juist over ,je kan het niet 'goed voor' hebben voor allebei .
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 09:55   #213
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ge moogt gerust zijn dat het VB een anti-islampartij is. Dat is, gezien hun democratische reflex, hun godverdomde plicht...

U heeft geen probleem met moord op andersdenkenden, moord op homo's, anti-democratie, sexisme en paternalisme?...dan bent u helemaal op uw plaats in uw establishmentspartij NVA.
Perfect inwisselbaar met SPa-CD&V-Groen-OVLD....

Uw discours is om van te kotsen vriend:...de mensen die weggepest worden uit Molenbeek, St Joost, Anderlecht...allemaal de fout van de stoute blanke VB'er die weigerde "werk" (of wat zij daar zelf onder verstaan) aan te bieden aan die honderdduizenden analfabeten....
schaam u...

En nu komt ge waarschijnlijk af met het gezagsargument van de aantallen..."wij zijn met veel dus wij hebben gelijk"...
Waarmee u natuurlijk zonder het te weten toegeeft dat de sossen, tjeven en blauwselventers vroeger "gelijk" hadden...
Jullie doen geweldig aan B denken.
Nergens ontken ik dat er problemen zijn met moslims. En dan noem je mijn discours om te kotsen. Ik hoef tenminste niet iemand met een andere mening te beledigen zoals jullie bij het minste geringste meningsverschil doen.
Oud 10 oktober 2012, 09:58   #214
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe toch maar eens een poging om uit te leggen wat er juist racistisch is aan het 70 punten programma van het Vlaams Belang.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 10:02   #215
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat geschreven? Je standpunten zijn trouwens allesbehalve rechtlijnig. Iemand die om de haverklap BDW een calimero noemt moet in deze draad niet komen veinzen dat hij het goed voorheeft met de N-VA en het VB.
Lees je eigen discours eens terug. Je vindt het opportuun dat de N-VA en het Vlaams Belang zich kan verschuilen in hun cordon sanitaire oppositie om in 2014 beter te scoren. Dat impliceert dat ze nu niet met twee de absolute meerderheid mogen halen.

Citaat:
Indien je dit nog moet vragen heb je niets te zoeken op een politiek forum.
Leg het toch maar eens uit wie volgens jouw Belgicistische partijen zijn. Het woord staat niet in de Dikke Van Dale en Wikipedia geeft geen enkele bronvermelding bij hun definitie. Een politieke forum is wel degelijk een goede plaats om hierover informatie te zoeken.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 10 oktober 2012, 10:04   #216
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie doen geweldig aan B denken.
Nergens ontken ik dat er problemen zijn met moslims. En dan noem je mijn discours om te kotsen. Ik hoef tenminste niet iemand met een andere mening te beledigen zoals jullie bij het minste geringste meningsverschil doen.
Jouw mening is dat het 70 punten plan racistisch is en je durft niet eens een poging wagen om dit te argumenteren.

Mijn beste stuyckp,

Iemand onterecht van racisme beschuldigen is een belediging, meer nog het is je reinste xenofobie.

Oud 10 oktober 2012, 10:12   #217
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe toch maar eens een poging om uit te leggen wat er juist racistisch is aan het 70 punten programma van het Vlaams Belang.
Waarom, ik heb het niet gezegd.
Oud 10 oktober 2012, 10:13   #218
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Jouw mening is dat het 70 punten plan racistisch is en je durft niet eens een poging wagen om dit te argumenteren.

Mijn beste stuyckp,

Iemand onterecht van racisme beschuldigen is een belediging, meer nog het is je reinste xenofobie.
Dan kan je mij direct tonen waar ik dat gedaan heb.
Oud 10 oktober 2012, 11:13   #219
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn beste stuyckp,

Het 70-puntenplan is inderdaad racistisch. De N-VA heeft nooit racistische voorstellen gedaan. Integendeel, Geert Bourgeois neemt zelfs veel initiatieven om het leven van nieuwe Vlamingen, inclusief de moslims onder hen, te verbeteren.

Dat is ook het antwoord aan de draadstarter: N-VA kan momenteel geen coalitie sluiten met het VB omdat de programma's te ver uit elkaar liggen. Als VB meer richting N-VA evolueert, dan kan er van alles gebeuren.

Ook een gedoogsteun in Antwerpen behoort tot de mogelijkheden, al denk ik niet dat een intelligent en eigenzinnig iemand als Bart De Wever zich graag zou afhankelijk maken van gedoogsteuners die niets te verliezen hebben qua postjes en dus ongestraft keet kunnen en zullen schoppen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 oktober 2012 om 11:13.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 11:39   #220
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het 70-puntenplan is inderdaad racistisch. De N-VA heeft nooit racistische voorstellen gedaan. Integendeel, Geert Bourgeois neemt zelfs veel initiatieven om het leven van nieuwe Vlamingen, inclusief de moslims onder hen, te verbeteren.

Dat is ook het antwoord aan de draadstarter: N-VA kan momenteel geen coalitie sluiten met het VB omdat de programma's te ver uit elkaar liggen. Als VB meer richting N-VA evolueert, dan kan er van alles gebeuren.

Ook een gedoogsteun in Antwerpen behoort tot de mogelijkheden, al denk ik niet dat een intelligent en eigenzinnig iemand als Bart De Wever zich graag zou afhankelijk maken van gedoogsteuners die niets te verliezen hebben qua postjes en dus ongestraft keet kunnen en zullen schoppen.
En het SPa en N-VA programma liggen daarentegen dicht naast elkaar, getuige de coalitie in Antwerpen en Vlaamse regering?

Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 oktober 2012 om 11:39.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be