Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 14 oktober 2012, 18:58   #201
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
nee, leedvermaak.
Je schijnt het begrip niet goed te begrijpen.
Xenophon is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:01   #202
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Neen. Als Bartje wint ga ik er als zaakvoerder van profiteren. En als Patrick wint ga ik er als privé persoon van profiteren.
Is dat een keuze tussen roofddier of zoon politikon zijn?!
porpo is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:02   #203
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij zijn als partij tegen het hoofddoekenverbod, enzovoort. Er zijn hier de laatste weken onderling berichten over verstuurd naar en tussen moslims. Ik denk dat dit het hem gedaan heeft.

Ik heb zelf voor SPA gekozen omdat Patje goed bezig is. Borgerhout was vroeger onleefbaar (en dit komt van een Marokkaan!), maar het is nu een plek geworden waar ik graag ga terug wonen dankzij Patrick.
Maar er is nog werk aan de winkel.
Is dat het partijprgramma van PVDA+ : een afschaffing van het hoofddoekenverbod?
Tjonge toch.
Ge zult ermee moeten leven. Je leeft hier niet in Mekka. Een beetje respect voor de Westerse culturele geplogendheden waar vrouwen zich niet moeten inpakken en schamen om hun hoofdhaar omwille van venten die zich niet kunnen beheersen. Als u persé toch als ingepakt lustobject, eigendom van uw echtgenoot of vader, door het leven wil gaan, moet je maar 's een verhuis overwegen naar een plek waar de islamitische machocultuur overheerst : Iran, of zo, genoeg "progressieve" gebieden in het Midden-Oosten en N-Afrika.
Zenit is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:07   #204
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Merksem nog steeds maar 2/35 bureaus geteld. Stemmen met de computer. Hoe is dat in godsnaam mogelijk ? Manipulaties ? Bedrog ?
Scherven A. Mok is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:08   #205
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat is al het belachelijkste dat ik hier al heb gelezen... De sys heeft er zo te zien een concurrent bij...
Ge weet toch wie dat die nickb is hoop ik.

Dat terzijde gelaten vind ik dat Bartje dictatoriale trekjes heeft. Maar misschien heeft dat schoelie van Antwerpen zoiets nodig

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 oktober 2012 om 19:13.
DeProf_eet is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:16   #206
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Is dat het partijprgramma van PVDA+ : een afschaffing van het hoofddoekenverbod?
Tjonge toch.
Ge zult ermee moeten leven. Je leeft hier niet in Mekka. Een beetje respect voor de Westerse culturele geplogendheden waar vrouwen zich niet moeten inpakken en schamen om hun hoofdhaar omwille van venten die zich niet kunnen beheersen. Als u persé toch als ingepakt lustobject, eigendom van uw echtgenoot of vader, door het leven wil gaan, moet je maar 's een verhuis overwegen naar een plek waar de islamitische machocultuur overheerst : Iran, of zo, genoeg "progressieve" gebieden in het Midden-Oosten en N-Afrika.
Ik zou toch Afganistan overwegen...daar mag vrouwbeesten afknallen als je maar roeps "Allah Akbar"....
Oud 14 oktober 2012, 19:16   #207
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Merksem nog steeds maar 2/35 bureaus geteld. Stemmen met de computer. Hoe is dat in godsnaam mogelijk ? Manipulaties ? Bedrog ?
De beste vraag van de dag op p.be!
Of indien ze het allemaal handmatig willen doen voor bevestiging, dan kunnen ze altijd eerst de computer berekening bekendmaken. Op die manier kunnen we dus zelf bedenken hoe het is gelopen.. Maar ja! het blijft dé vraag.

Laatst gewijzigd door porpo : 14 oktober 2012 om 19:17.
porpo is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:17   #208
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Tjonge toch.
3 van mijn 5 zussen dragen een hoofddoek, de andere 2 niet. 2 van mijn 3 schoonzussen dragen GEEN hoofddoek, de andere wel. Mijn vrouw draagt een hoofddoek. Geen enkele van die vrouwen wordt anders behandeld door eender wie.

Dat zie je ook overal op straat, met of zonder hoofddoek.

Extreme Vlamingen moeten aanvaarden dat er mensen zijn die anders willen leven. Het enige belangrijke in een samenleving is RESPECT voor elkaar (Respect voor A is dan ook een mooie slogan voor Antwerpen). De rest is tijdverspilling. Laten we ook ineens de Joodse vrouwen lastigvallen om hun pruiken en rare zwarte kledij. Als de Vlaamse extremisten toch al zo laag gezonken zijn.

PVDA+ heeft dan ook groot gelijk om hier tegen te zijn. Er zijn belangrijkere onderwerpen waaraan we onze kostbare tijd kunnen besteden.
Oud 14 oktober 2012, 19:18   #209
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
...
Leg uit...
Oud 14 oktober 2012, 19:19   #210
system
Banneling

Standaard

Citaat:
en hoelang zal die burgemeester (als hij) zijn? tot de federale verkiezingen... je ziet hem nu al antwerpen verlaten. de nva'rs worden bedrogen waar ze bijstaan en zijn er nog blij mee ook
Als hij dan al ooit burgemeester wordt.

Hebt het hem gehoord? "Historisch" zei hij, " dat door deze verkiezing Antwerpen niet meer besmet en de bakermat is van het extreem-rechtse gedachtengoed. En wij, de NVA, hebben hiervoor gezorgd!". Zoiets oreerde hij.

En dat zei nu precies die magere voorzitter van de NVA, terwijl meer dan de helft van het VB naar de NVA is overgelopen...
system is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:19   #211
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en hoelang zal die burgemeester (als hij) zijn?
hopelijk de volgende 24 jaar!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:20   #212
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

²
Citaat:
PVDA+ heeft dan ook groot gelijk om hier tegen te zijn. Er zijn belangrijkere onderwerpen waaraan we onze kostbare tijd kunnen besteden.
PVDA+ is de enigste partij die zich niet bezighoudt met pseudo-problemen en de enigste partij die voor "politiek anders" pleit!

Laatst gewijzigd door porpo : 14 oktober 2012 om 19:21.
porpo is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:20   #213
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het doet pijn he?
2 links partijen hebben grote winsten gemaakt,
terwijl 2 rechtse partijen grote verliezen gemaakt hebben.

ik ben blij met deze verkiezingsuitslagen

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 14 oktober 2012 om 19:22.
Sywen is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:20   #214
system
Banneling

Standaard

Citaat:
3 van mijn 5 zussen dragen een hoofddoek, de andere 2 niet. 2 van mijn 3 schoonzussen dragen GEEN hoofddoek, de andere wel. Mijn vrouw draagt een hoofddoek. Geen enkele van die vrouwen wordt anders behandeld door eender wie.

Extreme Vlamingen moeten aanvaarden dat er mensen zijn die anders willen leven. Het enige belangrijke in een samenleving is RESPECT voor elkaar (Respect voor A is dan ook een mooie slogan voor Antwerpen). De rest is tijdverspilling. Laten we ook ineens de Joodse vrouwen lastigvallen om hun pruiken en rare zwarte kledij. Als de Vlaamse extremisten toch al zo laag gezonken zijn.

Geen hoofddoeken hier. We moeten dit hier niet. Wij leven niet meer in de Middeleeuwen. En gelukkig maar.
system is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:22   #215
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
hopelijk de volgende 24 jaar!
Correctie:
"hopelijk de volgende 24 jaar! "

Je bent je lachje vergeten (zie je andere posts)

Geen dank
Oud 14 oktober 2012, 19:22   #216
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Borgerhout was vroeger onleefbaar (en dit komt van een Marokkaan!)
Niet genoeg Marokanen en allochtonen allerhande zeker ? Begrijp ik.
Citaat:
maar het is nu een plek geworden waar ik graag ga terug wonen dankzij Patrick.
Meer Marokanen en allerhande krapuul en allochtonen zeker ? Voelt idd. thuis.
Citaat:
Maar er is nog werk aan de winkel.
Nog niet genoeg van de eigen soort ? Nooit tevreden blijkbaar.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 oktober 2012 om 19:24.
DeProf_eet is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:22   #217
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:

Extreme moslims moeten aanvaarden dat de hoofddoek in het Westen niet aanvaard wordt en een teken van extreme minachting van de vrouw is (zelfs al zijn die vrouwen dermate gehersenspoeld dat ze er zogezegd zelf voor kiezen). Naar het schijnt stelt de koran dat uitgezwermde moslims RESPECT moeten opbrengen voor de lokale culturen waar ze zich vestigen. Hoog tijd dat extremistische moslims hun koran op dat vlak eens naar de letter beleven. Er zit niets anders op : anders blijven jullie jezelf alsmaar verder marginaliseren.
Zenit is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:24   #218
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat hebben jouw zussen en schoonzussen te maken met het hoofddoekenverbod, tenzij ze een publiek ambt bekleden?
Oud 14 oktober 2012, 19:27   #219
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee. Wie?
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 14 oktober 2012, 19:27   #220
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Geen hoofddoeken hier. We moeten dit hier niet. Wij leven niet meer in de Middeleeuwen. En gelukkig maar.
Ik heb nieuws voor je...Op straat lopen moslima's die dat willen nog steeds rond met een hoofddoek. Ik daag je uit om DAT te verbieden. Good luck.

Goed, en nu terug naar de serieuze zaken...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be