Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2004, 13:40   #202
dragonjev
Vreemdeling

Standaard

beste,
ik woon tegen brussel aan en vertoef vaak in deze stad. Wat ik nog NIET heb gezien is nazi geweld... Wat ik WEL al heb gezien is; geweld tegen vrouwen door allochtone jongeren, verbaal geweld tegen de joden rond de synagoge in brussel, fysiek geweld tegen autochtone jongeren en geweld tussen allochtone jongeren. Als ik ooit ga betogen, zal het zijn tegen mensen die denken de waarheid in pacht te hebben (zowel links als rechts) en die zo arrogant zijn dat ze zelfs geen verantwoording meer hoeven af te leggen aan de kiezer. Verder nog vriendelijke groeten van dragonjev!
Verder nog: België BARST!!!! een eigen bestuur voor Vlaanderen!!!! Zonder de waalse en federale wafelijzerpolitiek!!!!
dragonjev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 22:16   #203
no_red_flags
Vreemdeling

no_red_flags's schermafbeelding

Standaard

was eigenlijk op een reactie aan't wachten van geert -larie en apecool- op deze?

--------------------------------------------------------------------------------

GC,

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar kom...
Heb jij echt niets beters te doen dan al je leugens te verspreiden?

ook jouw hele website staat vol leugens en onwaarheden. Maar ja, wat kan je anders verwachten van iemand die zijn heil zoekt in communisme.

hou toch gewoon op met uw zever te verspreiden, het wordt bijna lachwekkend!!
Ook probeer je alles wat er gebeurd te koppelen aan het vlaams blok.
nogmaals, waar haal jij je informatie vandaan?
de skinheads die die vernielingen hebben aangericht na dat concert in turnhout in dat jeugdhuis, kwamen uit brussel. en waren ja hoor... franstalig!!!
dus wat hebben die in godsnaam met het vlaams blok te maken?
no_red_flags is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 22:39   #204
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Het Vlaams Blok de nationalistische en solidaristische partij.
Een echte volkspartij die de belangen van de gewone Vlaming verdedigt.

Tegenover het kapitalisme zet het VB het solidarisme. De tijd van de klassestrijd is voorbij. Vandaag vinden de arbeiders, bedienden, zelfstandigen, eerlijke Vlaamse ondernemers en werklozen zich in de volkspartij Vlaams Blok.
Sociaal en nationalistisch en dus rechts.
Denk je nu echt dat we het verschil niet kennen tussen solidariteit en solidarisme... U propagandeerd hier gewoonweg volksverraad, want solidarisme is het verbieden van overkoepelende vakbonden, het ontbinden van de arbeidersbeweging en het volk te prooi gooien aan trusts, magnaten multinationals en ander kapitalistische rotzooi...
Sociaal, alsjeblief he, weet je wat sociaal is?
[size=4]so·ci·aal[/size] (bn.) 1 geneigd om in groepen te leven 2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk 3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving => humanitair, medemenselijk, menslievendKan je me eens uitleggen op welk vlak het blok sociaal is... misschien op vlak 1... Ons in groepen samen te steken in kampen, dat misschien...
Oud 30 juli 2004, 22:43   #205
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonjev
beste,
ik woon tegen brussel aan en vertoef vaak in deze stad. Wat ik nog NIET heb gezien is nazi geweld... Wat ik WEL al heb gezien is; geweld tegen vrouwen door allochtone jongeren, verbaal geweld tegen de joden rond de synagoge in brussel, fysiek geweld tegen autochtone jongeren en geweld tussen allochtone jongeren. Als ik ooit ga betogen, zal het zijn tegen mensen die denken de waarheid in pacht te hebben (zowel links als rechts) en die zo arrogant zijn dat ze zelfs geen verantwoording meer hoeven af te leggen aan de kiezer. Verder nog vriendelijke groeten van dragonjev!
Verder nog: België BARST!!!! een eigen bestuur voor Vlaanderen!!!! Zonder de waalse en federale wafelijzerpolitiek!!!!
Ik heb nog nooit problemen gehad met allochtonen, maar ik ben wel al op klaarlichte dag in mekaar geslaan door een skinhead, in het midden van een kermis, dus, waar ligt het gevaar he... Nu ja, als je in brussel woont, kan ik aannemen dat je weinig van het blok kent, je woont ook buiten Vlaanderen nietwaar, dan is het ook niet moeilijk dat je de blmokbasis niet dikwijls ziet...
Oud 30 juli 2004, 23:00   #206
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Die nazi-skins tenslotte zijn geen product van armoede en werkloosheid, maar zijn verwende snotjongeren. "Kutnazi's" als het ware Ik zie niet in waarom we ons niet zouden verdedigen tegen een stelletje marginalen die de buurt terroriseert.
-----------------------------------------------------------------------------------

De dag komt nog dat je het woord "kutnazi" zelf niet zal durven wagen te denken, laat staan uit te spreken. Wanneer het vertrouwde uniform vlak voor je neus zal staan, zul je met knikkende knieën respect vertonen voor ons.
En ik kan je garanderen dat we zeker niet als verwende snotjongeren zullen overkomen, maar integendeel heel gedisciplineerd waarbij de volharding in ons ogen zal af te lezen zijn.

"Een stelletje marginalen ?" Grappige uitspraak. Je zou eens verschieten hoe talrijk de leden reeds zijn en dit verspreidt over de gehele wereld. Een aantal dat met de dag blijft groeien tot het "groen licht" wordt gegeven om als één op te treden.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 23:12   #207
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Die nazi-skins tenslotte zijn geen product van armoede en werkloosheid, maar zijn verwende snotjongeren. "Kutnazi's" als het ware Ik zie niet in waarom we ons niet zouden verdedigen tegen een stelletje marginalen die de buurt terroriseert.
-----------------------------------------------------------------------------------

De dag komt nog dat je het woord "kutnazi" zelf niet zal durven wagen te denken, laat staan uit te spreken. Wanneer het vertrouwde uniform vlak voor je neus zal staan, zul je met knikkende knieën respect vertonen voor ons.
En ik kan je garanderen dat we zeker niet als verwende snotjongeren zullen overkomen, maar integendeel heel gedisciplineerd waarbij de volharding in ons ogen zal af te lezen zijn.

"Een stelletje marginalen ?" Grappige uitspraak. Je zou eens verschieten hoe talrijk de leden reeds zijn en dit verspreidt over de gehele wereld. Een aantal dat met de dag blijft groeien tot het "groen licht" wordt gegeven om als één op te treden.
[size=1]Ge moogt gerust zijn dat ik tegen dan wel de nodige middelen zal beschikken om elke gemilimetreerde kop van een puntje tussen tussen zijn ogen te voorzien...[/size] gelukkig zal ik mij dus voorlopig geen van die objecten moeten aanschaffen, vuisten zijn voor het moment nog genoeg, niet... En loop met je combats naar de maan, vent! Probeer stoer te doen bij een ander... (You follow the god that failed)

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 30 juli 2004 om 23:15.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 23:12   #208
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

dubbel...

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 30 juli 2004 om 23:14.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 12:04   #209
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In ieder geval, tot het zover is:

KUTNAZI!
[size=3]KUTNAZI![/size]
[size=1]KUTNAZI![/size]
[size=6]KUTNAZI![/size]
[size=3]KUTNAZI![/size]
KUTNAZI!
[size=7]KUTNAZI![/size]
[size=4]KUTNAZI![/size]
[size=5]KUTNAZI![/size]
[size=3]KUTNAZI![/size]

Kom maar af met uw schoon uniformke. Je ziet er vast ontzettend opwindend uit in de badkamerspiegel, is het niet? Respect mijn hol. Ik betuig nog liever eer aan een stuk stront dan aan [size=6]marginale kutnazis[/size]. Moeilijke daarvan is de twee onderscheiden. Die die het meest lawaai maakt is de [size=6]kutnazi[/size][size=2]gok ik. [/size]

[size=1]Mocht dit opgevat worden als een iets te persoonlijke aanval, gelieve dan mijn post te deleten. Ik heb in ieder geval mijn zeg gedaan, nu het nog kan want straks mag het niet meer van de kutnazis blijkbaar.[/size]

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 12:10   #210
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

zoals het al jaren zo is is NJSV altijd niet politiek gebonden geweest en zo zal het ook blijven

voor meer info: www.njsv.org

N.J.S.V. Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 12:19   #211
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

Standaard

dan denk ik toch dat je je altijd begeeft in een ander borgerhout dan wij hoor.
borgerhout zal meer en meer een verloederde buurt worden als er niet snel en drastisch ingegrepen wordt. de vlaamse bewoners die al heel hun leven daar wonen en werken en belastingen betalen voor hun stukje borgerhout worden weg gepest uit hun eigen straat, bakker peeters wordt vervangen door vzw alibaba en de mensen durven 's avonds nog niet hun eigen straat uit. in de zomer wordt bijna elk speelpleintje geterroriseerd door allochtone bendes die de kindjes ofwel gewoon weg pesten ofwel zoals in de vroegere tijden tol laten betalen zodat janneke en mieke op hun pleintje mogen gaan spelen.

ofwel verbeeld ik mij al die zaken hé maar ik denk toch dat we het over het zelfde borgerhout hebben ????

Borgerhout moet is grondig opgekuist worden!!!

vlaams rechtse groeten
Het njsv praesidium

Oud 31 juli 2004, 12:23   #212
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

Standaard

Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 31 juli 2004 om 12:23.
Oud 31 juli 2004, 12:25   #213
Red_Dog
Schepen

Red_Dog's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
dan denk ik toch dat je je altijd begeeft in een ander borgerhout dan wij hoor.
borgerhout zal meer en meer een verloederde buurt worden als er niet snel en drastisch ingegrepen wordt. de vlaamse bewoners die al heel hun leven daar wonen en werken en belastingen betalen voor hun stukje borgerhout worden weg gepest uit hun eigen straat, bakker peeters wordt vervangen door vzw alibaba en de mensen durven 's avonds nog niet hun eigen straat uit. in de zomer wordt bijna elk speelpleintje geterroriseerd door allochtone bendes die de kindjes ofwel gewoon weg pesten ofwel zoals in de vroegere tijden tol laten betalen zodat janneke en mieke op hun pleintje mogen gaan spelen.

ofwel verbeeld ik mij al die zaken hé maar ik denk toch dat we het over het zelfde borgerhout hebben ????

Borgerhout moet is grondig opgekuist worden!!!

vlaams rechtse groeten
Het njsv praesidium
Ga je elke allochtoon buiten stampen ?
Dat wil ik jullie knokploegen wel eens zien doen.
Red_Dog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 15:47   #214
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Het Vlaams Blok de nationalistische en solidaristische partij.
Een echte volkspartij die de belangen van de gewone Vlaming verdedigt.

Tegenover het kapitalisme zet het VB het solidarisme. De tijd van de klassestrijd is voorbij. Vandaag vinden de arbeiders, bedienden, zelfstandigen, eerlijke Vlaamse ondernemers en werklozen zich in de volkspartij Vlaams Blok.
Sociaal en nationalistisch en dus rechts.

Uw Vlaams Blok is niet meer dan een neo-liberale partij, mijn beste. Ongetwijfeld verwart u Vlaams Blok met Groen rechts of zoiets?
Oud 31 juli 2004, 16:00   #215
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die man is rijp voor het gesticht.
Oud 31 juli 2004, 16:04   #216
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Die man is rijp voor het gesticht.
Ik had niet verwacht dat zulke mensen nog daadwerkelijk bestonden!

Als die dag er komt, zal er de dag daarna iemand van het Verzet eens langskomen bij deze brave mens.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 31 juli 2004 om 16:05.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 16:08   #217
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Het rare is dat zijn uitspraken mij totaal niets doen. Het is gewoon té grappig.
Oud 31 juli 2004, 16:08   #218
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Wat denk je dat de allochtonen op dit moment met de autochtonen aan het doen zijn ? Dus bespaar je opmerking over "knokploegen".
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 16:47   #219
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Idioten moeten er ook zijn i guess ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 19:09   #220
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Uw Vlaams Blok is niet meer dan een neo-liberale partij, mijn beste. Ongetwijfeld verwart u Vlaams Blok met Groen rechts of zoiets?
Dan weet u duidelijk niet wat het Vlaams Blok is ofwel weet u niet wat neoliberalisme is.
Nu ja, u bent niet de enige met vooroordelen t.a.v. het Vlaams Blok.

Vraag eens bij het Vlaams Blok hun standpunten aan over sociaal-economische kwesties en de sociale zekerheid. U zal snel zien dat het hoegenaamd niet (en zelfs anti!) neoliberaal is. Johan heeft gelijk, het Vlaams Blok huldigt een modern solidaristische visie, conform het nationalistisch denkkader. Neoliberalisme en nationalisme zijn onverenigbaar.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be