![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijnheer een gemene hoer kan knippen die haar man bedriegt , haar eigen echtgenoot onderdrukt en zijn geld weghamsterd om haar eigen pretentieuze luxe te betalen, zolang ze maar mijnheer Eno gratis aan zijn trekken laat komen is dat goed . Maar de eerlijke vrouw die haar prostitueerd en uitkomt voor wat ze te bieden heeft en wat er tegenover staat . HOOOOLALALALAA Liever een vrijwilige gemene hoer dan een prostituee . dat zegt veel over jou . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat weet jij over de voeling van Johan Bollen met seksualiteit? Niets. Citaat:
![]() Meneer denkt dat hij hier tegen een bende idioten spreekt ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Merkwaardig dat er anno 2012 nog steeds mensen zijn die het oudste beroep van de wereld willen uitroeien met allerlei verbodsmaatregelen.
![]() Dat men eens enerzijds de criminaliteit die er rond hangt hard bestrijdt en het beroep anderzijds officieel maakt met wettelijke en sociale bescherming, en een ganse hoop problemen zou opgelost zijn. Laatst gewijzigd door -Jo- : 7 december 2012 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En blind zijn en blind blijven voor je eigen vrouw die al eens een stapje verder wil gaan in de erotische verwenning om een mooi of duur kleedje wat makkelijker los te krijgen , mag voor mij gerust bij naam genoemd worden , zijnde , properse prostitutie . Of gaan jullie getrouwde mannen ontkennen dat uw eigen vrouw zich al eens heet gedraagt om iets te bekomen ? Daar zijn de meeste mannen te preuts voor om dat te herkennen . Ik ken nogthans de uitspraken tussen hartsvriendinnen . Mooi kleedje zeg . K'heb hem vrijdag bij klaar lichten dag eens goed binnen gedaan en dit is het resultaat , gisteren op de meir , en tdeed nog fderm deugt ook . Ga je dat ontkennen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Jongetje ik heb 6 jaar in Gent met de taxi op Rendez-Vous huizen gereden, dag en nacht, en ook van en naar hoerenkoten. En met de hoeren zelf.
Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je had beter naar een prostituée geweest , dan had je het verschil geweten. Ik ben getrouwd geweest met een mens dat ik onder de noemer hoer zou kunnen klasseren . Gemeen, bedrieglijk ,ontrouw, thuis een ijskegel, achter de rug een bedriegster , iedereen opvrijen om te profiteren , en haar eigen man een loer draaien met een financiele kater . Voor dat soort vrouwen vind ik de naam hoer toepasselijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan een brave huisvrouw haar eigen echtgenoot niet eens opvrijen voor een leuk hebbeding dat ze ho zo graag wil ? Is dat haar niet prostitueren aan haar man ? Waar is de grens ? Waar is het onderscheid ? Hoe flinterdun is het verschil ? Door die vraag mij te stellen .............. heb ik deze draad geopend . Vrouwen moeten het begrip " prostitueren " niet zo ver gooien , ze doen het allemaal en regelmatig . DUS mag dat ook wel eens gezegd worden . Ok er is onderscheid tussen een beroeps , en trouwe echtgenote . Maar het begrip " protitueren " is zeker geen vreemd vies woord voor het dagelijks leven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U was minderjarig , ok het was geen protituée die op een moreel verantwoorde manier een dienstje aanbood . Het was een laffe hoer , die een jong minderjarig kereltje binnendraaide . Klopt het ? ja dat was een hoer , ik begrijp je nu . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Die pittige zweedse blondines zullen ook wel weten hoe ze daar aan een schoon kleedje moeten komen , zonder in de window te staan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee ik denk niet dat ik tegen een BENDE idioten spreek . *KNIP* Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U verwijt die meisjes van hoeren , en gelijk ontving mijnheer schaamteloos de fooien . Je haalt Uzelf wel heel fintjes onderuit he man , Bedankt voor mijn geneugten . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |