![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jean-Pierre
Het is niet omdat de wet ongrondwettelijk is dat het probleem is opgelost. Om de wet te veranderen heeft men 76 kamerleden nodig om ze te wijzigen, en dan ook met het risico dat de Walen aan de alarmbel trekken of de federale regering laten vallen. Dus het is nodig dat ALLE grote partijen de wet goed keuren. Het Vlaams regeerakkoord maakt dit mogelijk. Blok heeft inderdaad GEEN ENKEL ALTERNATIEF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jean-Pierre
Als ik jouw redenering volg hebben alle Blokkers in de kamer, senaat en Vlaams parlement MEINEED gepleegd Ook zij hebben getrouwheid aan de grondwet gezworen. Ik zou maar snel een nieuwe partij oprichten moest ik van u zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jakko
Het VLAAMS FRONT bestaat al in het Vlaams regeerakkoord. Tot dit Vlaams front weigert het Blok toe te treden. En het Blok biedt totaal GEEN alternatief. Maar Blokkers komen wel met belachelijke beschuldigingen als MEINEED |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beaam een ware uitspraak. De politieke gezindheid van degene die hem doet laat me daarbij koud. Ben jij er misschien zo eentje die de principia mathematica van Russel zou overboord gooien wanneer een blokker beweert dat 1+1=2? De N-VA pleegt kiesbedrog. In het belang van België vind ik dat zelfs prima, maar daarom blijft het niet minder bedrieglijk. In war and politics all is fair. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De alibitalk van de partijvoorzitters van de laatste 72 uren al gelezen? Citaat:
Ik mag aannemen dat je weet wat Leterme met "konfliktmodel" bedoelt. Nee? Tabakswet, wapenwet, vereemdelingenstemrecht.... het blokeren van splitsing sociale zekerheid, werkgelegenheidsdossiers enz... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jakko
De Blok circusleeuwen hebben zichzelf uitgesloten door zichzelf op te sluiten in een gouden circuskooi. 20 jaar lang heeft het Blok het cordon gekoesterd. Wie wil er nu eigenlijk met een stel negativisten samenwerken ? Ook al biedt het Blok geen enkel realiseerbaar ALTERNATIEF aan toch blijven ze stampen naar het bestaande Vlaams Front. Iedereen die geen Blokker is, wordt onmiddellijk uitgemaakt als verrader. Om het met de woorden van BDW te zeggen : "Van verraad tot verraad naar de Vlaamse staat" |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb verdomd spijt qua mening diametraal tegenover uw opvatting van het "Belgische monster" te staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Heb jij nu wérkelijk die turf van 500 bladzijden alternatieven op de meest diverse problemen in de samenleving van het Vlaams Blok (uitgebreid partijprogramma) gelezen? Heb jij tussen die duizenden alternatieven geen enkel valabel gevonden? Tja, inderdaad... dan moet er toch wel iets mis zitten bij het Blok hoor. Of had je misschien net toevallig een negativistische dag?? ![]() Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 juli 2004 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de Vlaamsblok-tegenstanders een tactische fout begaan, en ondanks herhaaldelijk op de bek gaan deze misser halstarrig in stand wensen te houden, dan kan je er de blokkers niet op nawijzen dat ze van die onhandigheid hunner opponenten profiteren, keer op keer, altijd weer............ Citaat:
![]() ![]() ![]() Waar dan? Vannacht toch niet gevormd? Oweeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Vlug wat extra champagne inslaan om het 'ultieme Vlaamse beleg' te doorstaan zonder kleerscheuren! Houden jullie tot woensdag vol? Dan is wat ik voorradig heb nog toereikend. ![]() Citaat:
Waarom kan ik dit appreciëren: het is al even demagogisch en even onrealistisch. Het opdienen en eten van de soep weet je wel....... ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 juli 2004 om 11:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2004 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Supe®Staaf
België heeft zijn beste tijd gehad. Zowel Europa als Vlaanderen zullen België verder afbouwen om een beter bestuur te waarborgen. En ga verder bleiten bij uw koningshuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Troost je. Ik heb er begrip voor. Ik zou me ook rottig voelen, mocht ik in de schoenen staan van een N-VA-sympathisant. Brullen als vervaarlijke Vlaamse leeuwen voor de verkiezing, en nu met de ballen af als dikke rosse katers liggen spinnen op Letermes schoot, zonder één stoere verwezenlijking op zak. Let op: jullie separatisme hoeft helemaal niet wat mij betreft. Ik bewonder de vaardigheid, waarmee Leterme jullie in doeken kon doen. Maar je hoeft niet echt beschaamd te zijn. Schiltz deed het Bourgeois al voor en als Dennis The Menace ooit Belgisch minister van staat wordt, dan zal tenminste één N-VA'er kunnen zeggen: "Mission accomplished-Leve België" ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |