![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U zeker dat het sexistische kneepjes waren, en geen pek en veren?
![]() |
![]() |
#203 |
Minister-President
|
![]() Ik heb problemen om dat voor te stellen, maar ik heb er veel voor over om zoiets mee te maken. Een wandelend spook betreed café den duivenmelker. Ik zou graag de smoelen van die gasten willen zien. Dat van dat pek en veren dat is toogpraat en dat van in haar billen knijpen??? Ze moet haar wensen niet voor waarheid houden.
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Als niet-roker en niet drinker ben ik eigenlijk nog nooit lang genoeg in een kroeg geweest om er iets zinnigs over te zeggen, alcohol zal wel iets doen maar de sexistische jaren '70 zijn toch wel voorbij denk ik.
"Life on Mars" is een echte aanrader als je die jaren '70 wil herbeleven. ![]() http://www.amazon.co.uk/Life-Mars-Co...4849875&sr=1-3 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() Jij hebt misschien weinig ervaring met kroegen en drinken, maar moslima's duidelijk wel. Want zij spreekt uit ervaring. Wie ben ik om dat tegen te spreken.
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
typische mentaliteit op dit forum (en van rechts in't algemeen): het zwart-wit denken. ik ben niet akkoord met een hoofddoekverbod, dus moet ik wel een moslima zijn zeker? ...
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 2 april 2013 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze geen hoofdoek op had zou ze zeker de schuld krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Ik weet het zo nog niet. Een rode rat misschien ? een blauwe rat ? een groene rat ? Of een kombinatie van die drie zeker ? Who cares. Met mensen als u die in feite nog meer te wantrouwen zijn als de eerste de beste moslima zal ooit afgerekend worden. Misschien wel door de moslims zelf (op een dag keren die zich natuurlijk tegen u zelf als ge er teveel van binnenlaat en ze vertikaal begint te stapelen in flatgebouwen - moslims die hier al lang zijn hebben jullie door en zijn die continue instroom van nieuwelingen en meer radicalen ook kotsmoe). Jullie zijn er immers de rechtstreekse oorzaak van dat we hier met heel dat moslim zootje zitten opgescheept. Jullie laten hen binnen om electorale redenen, zonder naar de gevolgen op lange termijn te zien. Als ge dus geen moslim zijt zullen uw nazaten ook met u afrekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Het straffe is dan nog wel dat we dat alles nog te danken hebben aan het konijn, dat een groot aantal jaren stemrecht gaf aan de allochtonen. Uiteraard is dat de doodsteek van het VB geweest.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 2 april 2013 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die moslima's nu als pekzwarte raven zouden rondlopen zou ik nog zeggen dat ze de bedoeling van hun profeet snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel een "Burkaverbod". En dat valt onder dezelfde hoofding als andere wetten die maskers, sluiers, bivakmutsen en andere gezichtsbedekkers aan banden leggen. Maar da's te moeilijk voor U zeker?
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Er is toch geen enkele reden op een forum om dit te verbergen. Kunt U daar eerlijk over zijn bent U wel of geen moslima? Eenvoudig ja of nee op antwoorden dat is toch niet zo moeilijk.
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders een meloentje. Donkergroen van buiten, diepdonkerbloedrood vanbinnen, de realiteit ontkennende en zelfs een deel van de basis der dieprode filosofie verwerpende. En met dezelfde intelligentie als een meloen. En anders, en dat acht ik meer waarschijnlijk, een echte trol/drol. Een Heilige Drievuldigheid waardig. Een echte volgelinge/copie/dubbelnicker van dat kasplantje Artisjok.
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewone kledij misschien? zonder hippe minirok of skinny jeans met topje? doodnormale klassieke kleding? Me dunkt dat ze dan niet opvallen. Tenzij ze van zichzelf vinden (en d�*t vinden ze) dat ze van zo'n uitzonderlijke schoonheid zijn dat ze onmiddellijk worden uitgepikt door de eerste de beste fotograaf op zoek naar fotomodellen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten de moslims maar dat doen overal ter wereld waar ze moord en brand veroorzaken... Je bewijst zelf dat je niets zinnigs te vertellen hebt over het moslimgedrag in het algemeen en de manier waarop we er tegenaan kijken. Geef ze hun hoofddoekjes en we hebben een betere wereld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar, stel dat ze het gedaan krijgen om het hoofddoekenverbod overal op te heffen, dan beginnen ze uiteraard met het boerkaverbod! Zal niet lang duren, en ze gebruiken gewoon dezelfde prietpraat die ze nu gebruiken: godsdienstvrijheid en vrijheid in het algemeen �* la moslims!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() De indiërs hebben net aangegeven dat ze het nog erger kunenn dan de Moslims.
Nu blijkt dat toeristes in India verkracht worden, omdat ze beleefd en vriendelijk zijn. U leest het goed, als je in india vriendelijk bent tegen een man, is dat zoiets als hier in Antwerpen rondlopen zonder hoofddoek. Dan nodig je hem uit om je met bruut geweld te verkrachten. Het begint met een hoofddoek, dan een glimlach en voor je het weet moeten vrouwen zich verplicht met stront insmeren als ze buiten willen komen. Stop die waanzin. Als je echt reglementen nodig hebt om te weten wie je mag neuken en wie niet, dan is er een heel praktisch reglementje. Beperk u tot uw wettige echtgenote.
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet ook en vooral dan niet te vermelden dat alhoewel muzelvrouwtjes enkel met hun dierbare echtgenoot mogen copuleren, die echtgenoot mag copuleren met alle oorlogsbuit (en dat zijn wij als westerse overwonnen vrouwen dus zeker - of had je nog niet in de gaten dat onze steden reeds veroverd werden?). In islam is verkrachting gewoon een manier van leven: nergens wordt er ook maar op enige manier rekening gehouden met de wil/wens van de vrouw, ook niet binnen het huwelijk: als hij knip zegt, dan moet ze de beentjes spreiden "zelfs al is ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven" zegt de hadith. Gehuwde gevangenen worden als niet gehuwd beschouwd en zijn netjes "bruikbaar" zelfs zonder coitus interruptus zei Mohammed. Het woord verkrachting bestaat volgens mij zelfs niet in het arabisch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 april 2013 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |