![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De vreemdelingen komen naar hier om onze stront op te kuisen." En die geloven dat zelf, he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat we besparen aan OCMW, werkloosheidsuitkeringen, opvang enz moet dat wel lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat ze hier zijn om 365 dagen aan één stuk carnaval te vieren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 FattyMa's...bweikes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit wat ik zowat overal in Vlaanderen - dus ja, ook op dit forum - zowat dagelijks waar mocht nemen heb ik geleerd dat er in Vlaanderen wel degelijk plaats is voor 'haatdragende persoonlijkheden', maar ook dat de éne 'haatdragende persoonlijkheid' duidelijk de andere niet is. Al naargelang wie precies nu wie of wat precies 'haat', krijgt de 'haatdragende persoonlijkheid' een podium ter beschikking of bakken stront over zich heen gekieperd. Op de 'gulden middenweg' wordt de 'haatdragende persoonlijkheid' dood gezwegen. Ik kan alleen maar hopen dat u niet denkt dat alleen in kringen van geboren blanke Vlamingen die zichzelf nationalist noemen 'haatdragende persoonlijkheden' rondhangen. Mocht dat evenwel toch het geval zijn, dan wens ik u de nodige sterkte toe om de gebeurlijke confrontatie met de véél complexere realiteit te kunnen overleven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik niet gezegd: ik heb gezegd dat veel sectoren draaien op vreemdelingen omdat blanke marginalen er hun neus voor ophalen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 april 2013 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe Belgen!!! Nu even zonder racistisch te zijn.
Het is niet omdat ge een muis een olifant noem dat het dan ook een olifant wordt. Het blijft een muis, geloof me. En de bende idioten die er anders over denken, dat ze het dan maar eens zelf proberen, dan zullen ze wel merken dat de muis niet veranderd in een olifant. Ik stel mij de vraag; Stel dat België in oorlog zou komen met Marokko, gaan dan die nieuwe Belgen mee gaan vechten tegen Marokko? Ik denk het niet, ik ben er zelfs vrij zeker van van niet. Dan zijn er plots geen nieuwe Belgen meer. Dit merkten we uitzonderlijk goed toen de rode duivels enige tijd geleden speelden en bij het eerste doel van de rode duivels braken de rellen al los en kregen de Belgen slaag van deze zogenaamde nieuwe Belgen. En hier mag je zelf kiezen waar je al dan niet haakjes zet, ze zullen niets veranderen aan deze theorie. Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2013 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() En moslims mogen ook eens hun eigen zieken en gehandicapten betalen, 13 keer meer genetische ziekten, meer mentale zieken, lager IQ en schizofreen. Het is gewoon beledigend dat moslims de gevolgen van hun huwelijksgebruiken volledig doorschuiven naar de niet-moslims, het toppunt van arrogantie en minachting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() De enige 'kermispraat' hier is de jouwe: dat jij daadwerkelijk jezelf hebt wijsgemaakt dat die dat gezegd hebben, hoewel iedereen met een IQ van boven de 80 kan zien dat dat helemaal niet zo is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hoop dat, de dag dat het scheef zal lopen, het juist die moraalridders mogen zijn die als éérste flink op hun bek zullen krijgen van dat soort, dan zullen ze het aan der lijve wel ondervinden . Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2013 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit schrik daar anders zelf onder te vallen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 11 april 2013 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze echter geen minachting voor voelen, is voor onze Westerse sociale zekerheid waar een groot deel schaamteloos komt van profiteren. Waar zijn we toch mee bezig. Steek je kop nog wat dieper in het zand. Ik ben opgegroeid tussen een nest liberalen, ik ken ze zo ondertussen wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Hassan Bonte heeft een prachtig electoraat in ellendig Vuilvoorderokko, zoveel is wel duidelijk!
Al decennia wordt hier gewag van gemaakt door Filip De Man, die als enige én laatste democratische stem de boel nog in het oog kan houden.. Chapeau, dat die mens, op gevaar van eigen leven, onomwonden doorgaat met het bekampen van de islamterreur. Annemans/Dewinter/De Man => de laatsten der Mohikanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |