![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betreffende de hogere proportie succesvolle halfbloedjes: Kan dat ook niet te wijten zij aan diversiteitsquota en blank schuldcomplex? In welk geval mensen nog altijd kiezen voor degene die het minst van hen verschilt. Dat is toevallig ook een groep waarvan er weinig mensen zijn, waardoor hogere proporties succes uitschijnen. Het is maar een theorie he. Ik zou wel eens IQ-studies e.d. over halfbloedjes willen zien. Kan interessant zijn.
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh, OK...maar de relatieve aantrekkelijkheid van mulatto's heeft weinig te maken met het onderwerp van deze draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2: Blank schuldcomplex? Verklaar u nader? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wel altijd lastig vind aan dit soort studie,s is dat ze onder geschiedenis vallen, en dus niet exact zijn.
Er zal dus bijna nooit een theorie komen waarvan je zo goed als zeker bent. Zo ook met de theorie dat de mens begonnen is in Afrika, ik durf te wedden dat dat binnen de korste keren ook weer betwijfeld gaat worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat van 'mijn voorouders hebben de zwarte man jarenlang onderdrukt, wat ben ik toch bevoordeeld, ik moet hem nu een eerlijke kans geven, dan lijk ik ook lekker tolerant enzo'. Zelfopgelegde 'positieve' discriminatie.
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2: Aah.. maar denk jij echt dat dat onder de gemiddelde burger nog leeft? Ik heb dat idee toch echt niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is toch volgens vele Afro-centristen het hoogtepunt van de Afrikaanse cultuur (of toch een gedeelde plaats met Abyssinia)? Het bewijs dat Afrikanen een even geavanceerd en machtig rijk hebben kunnen stichten als Europeanen, autochtone Midden- en Zuid-Amerikanen, Aziaten, etc.?
Blijkt dat het geen Afrikanen waren.
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() Vast wel, want het heeft zich vertaald naar politiek, een politiek die velen nog steunen en verdedigen. De gemiddelde progressief zoals ze in mijn buurt zijn, doen bijna een infarct als ik iets negatiefs zeg over diversiteitsquota.
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Uit de zoo van Antwerpen.
Nee, even ernstig, men gaat ervan uit dat het toch wel het Out of Africa scenario is geweest. En de theorie aangaande de afstamming uit primaten blijft nog steeds overeind. Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 30 april 2013 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goede vraag. Komen wij voort van de apen of komen de apen voort van ons? Er wordt beweerd dat wij van de apen voort komen maar ik weet dat eerlijk gezegd nog niet zo. Als ik zo zie hoe hier een bende aapmensen nog achter hun Laekense stamoverste aan hollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Staatssecretaris
|
![]() Wordt die de nieuwe vlaamse hoofstad?
Voordeel: al uitgerust voor de ministers.
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Vlaanderen dat N-VA en de Vlaamse regering aan het maken zijn, daar wil ik nu toch echt niks meer van weten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat we van de huidige situatie niet kunnen zeggen, met hun interpretatie van de grondwettelijke tweetaligheid van Brussel, met hun ondoorzichtige financieringsstromen, met hun grendels, alarmbellen en belangenconflicten tegen democratisch gestemde meerderheden in de kamer, een niet verkozen staatshoofd met onmogelijk te bepalen kostprijs met legervliegtuigen en rode diesel, met een federale regering zonder Vlaamse meerderheid, met de verkrachting van één man = één stem (bestudeer bijgaand plaatje nog maar eens) enz. enz. enz. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |