![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een burcht moest vooral sterk en robuust zijn. Vandaar wellicht dat die van Godfried van Bouillon er nog staat, terwijl dat Arabisch poppenhuisje al eeuwen aan diggelen ligt. Europa heeft er overigens ook eentje achtergelaten in het oosten. En o jee, die staat ook nog altijd recht. http://nl.wikipedia.org/wiki/Krak_des_Chevaliers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() Hou ook in gedachten dat de burcht veel eerder gebouwd werd, en meermaals aangepast werd voor militaire doeleinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 juni 2013 om 05:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is positief?
![]() |
#209 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan jij ook een joods tolk opnoemen ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Averroes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Averoes WAS wel een moslim ( om te overleven ), maar ik meen dat ik het enkel had over de Moorse inbreng en niet over de islamitische. Ik meen ook geschreven te hebben dat de Islam nada, niks, niemendal ingebracht heeft behalve de Koran, wat ook al niet origineel te noemen is. Waar ik hier niet ga aan meedoen is het bashen van bevolkingsgroepen. Wat ik wel wil doen is die verwerpelijke religies ontmaskeren. Zie je het verschil ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je Galileo ook niet gaat gebruiken om aan te tonen hoe ondernemend en wetenschappelijk de katholieke kerk was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad het probleem als men wetenschappers/kunstenaars etc. gaat benoemen aan de hand van hun privé overtuiging. Iets wat vooral islamieten zo graag doen, omdat de islamitische ideologie inderdaad niks voortbrengt buiten kommer en kwel.
Ik heb geen idee of Averroes, Galileo of zelfs Darwin gelovigen waren. Wel weten we dat ze alle drie wetenschappelijk en filosofische dingen verkondigden die haaks stonden op de toen vigerende religie. Alleen de moslimideologie meent zich te moeten beroepen op het "moslim-zijn" van de wetenschappers die enige vooruitgang maakten. Ze beroepen zich zelfs als uitvinders van begrippen : "de moslims ontdekten de NUL " terwijl dat er helemaal niks mee te maken had, vermits de Indiers dat al eeuwen voor hen hadden uitgevonden. Nu heb ik nog geen enkele paus horen verkondigen dat de katholieken ontdekten dat de aarde rond de zon draaide.... Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dit niet wat ik hier reeds al de tijd duidelijk probeer te maken ? ![]() Laatst gewijzigd door Aton : 12 juni 2013 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dus sterk m'n bedenkingen als je Moorse moslims wel als moslim kunt beschouwen, compleet andere filosofie. |
|
![]() |
![]() |