![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() ...maar dat wilt niet zeggen dat het menselijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Die vakantiepas is peanuts, zei ik al.
Dat ze beginnen met de armen een inkomen te geven die niet onder de armoedegrens blijft. Dan kunnen ze ook op vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben benieuwd naar hun logische argumenten. Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens de indruk dat het VB met dat thema naar de poco-kant opgeschoven is. Ik hoor veel meer over integreren dan over repatriëren.. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin maar alvast te geven...
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je er 10 miljoen vreemdelingen aan toevoegt waarvan er 100.000 werkloos zijn. Alles is dan "in verhouding" gelijk gebleven en levert geen problemen op? Laatst gewijzigd door andev : 1 juli 2013 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom viel jou de oproep van de PVDA voor een vakantiepas voor armoeZAAIERS wel op maar het FEIT dat er wéér 2500 zelfstandigen bankroet gingen niet? Wie gaat de niet werkwillige/kieskeurige armoezaaiers de kop boven water houden als er geen aannemers en zelfstandigen meer overschieten, en iedereen die vandaag nog werkt en de staatskas spekt OOK werkloos wordt? Op die manier is de dag nakend dat zelfs ernstige werkwilligen niet meer aan een job geraken. Wedden dat er dan "gelachen" wordt met de PVDA die het lef had om in een tijd zoals deze vakantiepassen te eisen voor het gestaag groeiende leger van werklozen en andere steuntrekkers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees net een prachtige reactie bij het openingsartikel in de krant:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht je het echt niet snappen: profiteurs mogen het niet te lastig gemaakt worden (stemvee )!
Dan genieten ze ook nog van een legertje advocaten die er zelfs zou in slagen driedubbele moordenaars vrij te laten lopen wegens het niet op tijd invullen van een papiertje... De "gewone werkende burger", die zal wel zijn plan trekken alleen. En voor je het zelf vraagt: neen, ik denk niet dat alle werklozen driedubbele moordenaars zijn! Laatst gewijzigd door andev : 1 juli 2013 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel voor bus/tram alsook vermindering op de trein... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf....
Er is vooralsnog geen sprake van de kraan dicht te draaien voor asielzoekers. Niet in België, en evenmin in Europa. Daarvoor moet je naar een land dat niet bij de EU WIL horen, maar waar wél het VOLK beslist inplaats van de "parlementaire" nepdemocratie zoals die in België bestaat en......waar de hele politieke meute zich door de STAATSLIEVENDE PS laat naaien. Toch mooi van een belgicist om toe te geven dat het "racistische" programma van het VB misschien navolging had gekregen indien die partij niet zo was geweest. Ik denk dat jij niet de enige die, in arren moede, zo denkt. Maar wie waren dat weer die in tegendeel blij waren dat het cordon sanitaire zijn nut heeft bewezen? Bedenk wel dat het vandaag een belgicist is die durft zeggen wat bij de meeste VB-stemmers uiteindelijk via dwang, repressie en broodroof werd gesmoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() De maatschappij draait op belastingbetalers. De Superidioten die geen belastingen willen betalen willen eigenlijk geen maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de maatschappij draait op werknemers en werkgevers. Het is onze overheid die draait op belastingen, maar er teveel verspilt, aan onderhoud van profitariaat allerhande, in plaats van zich te beperken tot een paar kerntaken waarvoor iedereen graag belastingen betaalt.
Citaat:
In die zin heb je bijna gelijk: ik wens geen parasietenmaatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alles in natura ipv geld, dan kunnen ze niets tekort hebben en is de motivatie om te gaan werken groter... (ahja, de allernieuwste iphone, sloten alcohol ed behoort dan niet tot het basispakket he)
Laatst gewijzigd door Meuh : 1 juli 2013 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen. Willen die misschien ook geen maatschappij?
![]() |
![]() |