![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Loopt u warm voor de troonswissel? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,62% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
94 | 90,38% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig! Ik heb altijd al ervaren dat Jan VdB een keurig en foutloos Nederlands schrijft. Het kan dat hij, net zoals ik overigens, wel eens een typ-fout maakt. Me dunkt dat je de discussie met opzet fel aan het aandikken bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je nog niet te veel van hem gelezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij iemand die zijn eigen fouten niet kan toegeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt niets toe te geven. Ik maak geen fouten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Raf uit Blegië maakt geen fouten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Als antwoord op de vraag van de topicstarter:
Neen, hoegenaamd niet!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zetten tevens een stempel op het beleid, indien ze onvoldoende halen vliegen ze er uit. Dat ligt hier wel even anders. Je wordt iemand door de strot geduwd en hij en zijn familie worden door de bevolking voor de rest van hun leven, verplicht rijkelijk onderhouden. Of hij of zij slecht of goed presteren is onbelangrijk. Serieus verschil vind ik. Trouwens ook reeds opgemerkt? Ik heb den Philippe nog nooit zo veel zien lachen, alsof hij de super "win for life" gewonnen heeft.
![]() |
![]() |
#209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Belg loopt niet met vlaggetjes te zwaaien of hij moet er voor betaald worden. Al zeker niet als die ganse ratamatan hem nog hopen geld kost ook.
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Ik ben blij dat we zondag een nieuwe koning zullen kronen, ik heb men vlag uitgehangen en mijn huis versierd met een driekleur slinger. Ik zou zelfs durven stellen dat ik een beetje nerveus ben. We gaan immers de grootste koning kronen die dit land ooit gezien heeft. VIVE LE ROI ET LA MORT POUR LE SÉPARATISME
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die treinstellen zullen nogal vol zitten bij aankomst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spijtig dat "historische cultuur" zo duur is terwijl de armoede in België alsmaar meer toeslaat en deze crisis nog helemaal niet gedaan is. Ik blijf met de voetjes op de grond en ga geen tijd verspillen of mensen gaan toejuichen die daar ver vandaan staan. Mensen die alsmaar meer gelden uit onze staatskas verlangen zonder economische of andere dan "historische" meerwaarde aan te brengen. Koningen tot daar toe maar dat moet zo iets zijn als een erevoorzitter. Met een vergoeding voor de zitdagen ja, maar daar houdt het op voor mij en vele anderen zoals ik merk.
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagt degene die België niet foutloos kan schrijven.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik begrijp dat u iets heeft tegen séperatisme. Uw inkomen hangt er van af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Inderdaad Filip is een groot intelectueel en ziet zo door de hole zever van de seperatisten en hun federale broeders. De macht ligt binnen no-time terug in Laken. Daar waar ze dus hoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Is dat het antwoord waarmee u probeert te counteren, door mij gek te verklaren? De jaren dertig keren inderdaad weder.
Laatst gewijzigd door Plydoor Lippens : 19 juli 2013 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, leopold zag er nog kleiner uit dan boudewijn. Die vent was echt klein.
|
![]() |
![]() |