Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2013, 21:53   #201
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Nu kan er onder het mom van 'rock and roll' veel, maar op uw 43ste zo door uw begeleidingsband te kakken gezet worden is toch een afgang van jewelste.
In de twee filmpjes die ik inzake betrokken vermeende artistiekeling bekeek heb ik niets gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n’ roll komt, maar dat terzijde.

Drieënveertig jaar zegt u ? Verbazingwekkend. Zijn voorkomen doet mij eerder denken aan om en nabij de vijfenzestig.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2013, 22:25   #202
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
In de twee filmpjes die ik inzake betrokken vermeende artistiekeling bekeek heb ik niets gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n’ roll komt, maar dat terzijde.

Drieënveertig jaar zegt u ? Verbazingwekkend. Zijn voorkomen doet mij eerder denken aan om en nabij de vijfenzestig.
Daan's muziek heeft dan ook niets met rock'n roll te maken. Van muziek hebt u blijkbaar ook niet veel kaas gegeten.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2013, 00:08   #203
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Daan's muziek heeft dan ook niets met rock'n roll te maken. Van muziek hebt u blijkbaar ook niet veel kaas gegeten.
U hebt niet goed gevolgd, merk ik. Derhalve, om u te helpen :

Post 197 (Vrolijk op Vrijdag) : “Nu kan er onder het mom van 'rock and roll' veel, maar op uw 43ste zo door uw begeleidingsband te kakken gezet worden is toch een afgang van jewelste.

Post 201 (mijn reactie) : “In de twee filmpjes die ik inzake betrokken vermeende artistiekeling bekeek heb ik niets gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n’ roll komt, maar dat terzijde.

Post 202 (uw reactie op mijn post 201) : “Daan's muziek heeft dan ook niets met rock'n roll te maken. Van muziek hebt u blijkbaar ook niet veel kaas gegeten.

U merkt ongetwijfeld dat ik helemaal niet heb gesteld dat de muziek (nou ja) van bedoelde vermeende artistiekeling iets met rock ‘n’ roll te maken heeft, wel integendeel : ik stel dat ik in de twee filmpjes die ik bekeek niets heb gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n' roll komt.

Tot zover de grond van uw conclusie inzake mijn al dan niet kaas gegeten hebben van muziek.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 augustus 2013 om 00:10.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2013, 06:12   #204
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Hoe lang kunnen jullie toch zeuren over een fait divers!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2013, 06:55   #205
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En dan heb ik me er nog niet mee bemoeid...
Oud 7 augustus 2013, 09:09   #206
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Daan zou beter in zijn rol blijven van politiek provocateur liefst met eenvoudige liedjes.
Als hij iets moeilijkers probeert, en er is wat drank in 't spel, faalt hij zo beschamend dat zijn artiesten het afbollen, en het publiek hem uitjouwt.

Uit interviews moet hij ook wegblijven: hij komt niet verder dan wat zeurderig gelul en in dit geval affrontelijk zwakke excuses.
Had hij zijn gezicht nog enigszins willen redden, hij had zich verontschuldigd voor zijn publiek, de organisators en zijn band: "Sorry, te veel hooi op de vork, teveel drank, ik betaal alles terug, en maak het goed met mijn muzikanten."

Allez, vooruit, Daantje.
Oud 7 augustus 2013, 09:20   #207
rafkaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Nog een opwarmertje:

Daan: "Vrijen in de auto, dat maakt hem eigen"

Citaat:
Muzikant Daan is al aan zijn veertiende wagen toe. “Ik heb eerst vier Japanners gehad, Toyota’s, dan vier Zweden en daarna vier Duitsers. Bij een Mercedes 280 heb ik de ster vervangen door de A van anarchie." (lacht)

“Ik heb het nogal voor miskende bakken, voor losers. Een Toyota werd funky omdat ik hem pimpte, met gigantische stickers erop."

"Nu verplaats ik me in een saaie BMW break. Die rijdt goed en is vooral veilig: ik heb graag zoveel mogelijk airbags rond me, al heb ik nog verwonderlijk weinig ongevallen gehad. Eén keer heb ik er eentje op z’n dak gereden.”

Vrijen
Daan krijgt zijn beste ideeën in de wagen. “Toen ik in Californië "op schrijfreis" was, reed ik van motelleke naar motelleke door de woestijn. Het landschap glijdt voorbij en dat past bij het tempo van muziek. Muziek is actie, er moet iets gebeuren, het cruisen past bij die energie. Op de baan komen nieuwe nummers vanzelf.”
http://www.autokanaal.be/mijn-auto-e...hem-eigen.aspx

"Als je een auto koopt, moet je twee dingen doen: ermee naar het buitenland gaan en erin vrijen. Zo maak je hem eigen.”

Goede smaak heeft die kerel echt niet.
rafkaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2013, 09:29   #208
killimandjaro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Wat andere mensen doen is hun zaak, niet de jouwe.
Daar heb jij geen zaken mee.

Lol.

Laatst gewijzigd door killimandjaro : 7 augustus 2013 om 09:30.
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be