![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Drieënveertig jaar zegt u ? Verbazingwekkend. Zijn voorkomen doet mij eerder denken aan om en nabij de vijfenzestig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Post 197 (Vrolijk op Vrijdag) : “Nu kan er onder het mom van 'rock and roll' veel, maar op uw 43ste zo door uw begeleidingsband te kakken gezet worden is toch een afgang van jewelste.” Post 201 (mijn reactie) : “In de twee filmpjes die ik inzake betrokken vermeende artistiekeling bekeek heb ik niets gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n’ roll komt, maar dat terzijde.” Post 202 (uw reactie op mijn post 201) : “Daan's muziek heeft dan ook niets met rock'n roll te maken. Van muziek hebt u blijkbaar ook niet veel kaas gegeten.” U merkt ongetwijfeld dat ik helemaal niet heb gesteld dat de muziek (nou ja) van bedoelde vermeende artistiekeling iets met rock ‘n’ roll te maken heeft, wel integendeel : ik stel dat ik in de twee filmpjes die ik bekeek niets heb gezien dat zelfs maar in de buurt van rock ‘n' roll komt. Tot zover de grond van uw conclusie inzake mijn al dan niet kaas gegeten hebben van muziek. Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 augustus 2013 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang kunnen jullie toch zeuren over een fait divers!
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daan zou beter in zijn rol blijven van politiek provocateur liefst met eenvoudige liedjes.
Als hij iets moeilijkers probeert, en er is wat drank in 't spel, faalt hij zo beschamend dat zijn artiesten het afbollen, en het publiek hem uitjouwt. Uit interviews moet hij ook wegblijven: hij komt niet verder dan wat zeurderig gelul en in dit geval affrontelijk zwakke excuses. Had hij zijn gezicht nog enigszins willen redden, hij had zich verontschuldigd voor zijn publiek, de organisators en zijn band: "Sorry, te veel hooi op de vork, teveel drank, ik betaal alles terug, en maak het goed met mijn muzikanten." Allez, vooruit, Daantje.
![]() |
![]() |
#207 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daan: "Vrijen in de auto, dat maakt hem eigen" Citaat:
Goede smaak heeft die kerel echt niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |