![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op zich zou democratie niet zo moeilijk moeten zijn. Probleem is dat heel veel mensen zich totaal geen reet van politiek aantrekken, maar toch verplicht worden om een stem op één partij(of lid) uit te brengen. De reden waarom ze dan die bepaalde partij kiezen is helemaal van de pot gerukt vermits ze geen idee hebben waar die voor staan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Die Lacaniaan in Gent is vlaamsnationalist
![]() Ik heb m'n zoon een tweede sessie moeten verbieden. Nu huilt hij. De teddy vuitton brengt hem geen troost. Laynee ! Wat moet ik doen.?! Laatst gewijzigd door Knipp : 9 augustus 2013 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Zo erg als op dit forum, is het in realiteit allemaal niet. Je moet wat meer onder de mensen komen. Maar het is een feit dat je niet met iedereen "van je volk" overeen kan komen of elk van hen enkel het beste met je voor heeft... dat is nu eenmaal menselijk en eigen aan de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat u mijn posts verkeerd intepreteert. Citaat:
't is al goed. Ga maar gauw uw vrouw bedriegen met een grijze walrus en dan rap scheiden. Bij ons trouwt men niet om te scheiden. Ik kan best leven zonder uw vuile fantasietjes. Laatst gewijzigd door Laynee : 9 augustus 2013 om 10:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() O my God !
Zijn die Lacanianen nu ook al homofielen ?? Nu begrijp ik waarom die gast altijd zo zit te rocken op zn stoel terwijl ik op de divan mn Teddy uit de doeken doe. Laatst gewijzigd door Knipp : 9 augustus 2013 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjiens, da's ongeveer zoals ik mijn vrouw heb ontmoet. Op een thema fuif. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb een belofte gemaakt, en daar hou ik me aan. Het kan natuurlijk wel voor genante situaties zorgen, zeker als ik mijn lichte kilt aan heb zonder sporran. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 augustus 2013 om 11:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die reizen toch per container ? Laatst gewijzigd door Knipp : 9 augustus 2013 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Terloops het CGKR is meermaals op de hoogte gebracht van wat zoal min of meer kan. Reactie nul. Daarenboven is de opkomstplicht op zich geen nadeel indien de blanco & ongeldige stemmen zouden kunnen rekenen op de "grondwettelijke lege zetelvertegenwoordiging". Dat zou bvb al voorafgaandelijk inhouden dat politici van welke strekking ook het moeilijker zullen krijgen om met een zwak kiesprogramma verkozen te worden. Enz ... ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Met Filip ... aan het hoofd gaat alles of toch het noodzakelijke hier eerst veranderen. Geloof mij vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de toenmalige RE-conquista (de HER-overing als ik het goed begrijp) stuurden ze ze zelfs na acht eeuwen kolonisatie terug naar huis.
De mantra "iek pen ier geboort" gaat dus niet altijd op.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 augustus 2013 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dan dat WIJ hem niet te zien krijgen hé, hij kon anders meedoen met de democratische verkiezingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK
Heeft u een bewijs van bestaan hierover ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt uw fruitverkoper uit Pakistan? want ik krijg maar geen antwoord precies.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() degene die dienen truuk heeft uitgevonden was vergeten er een patent op te nemen!
![]() |
![]() |