![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vraag me af waarom de Koning aan de Belgen een zalig Kerstfeest wenst terwijl ik amper Belgen ken die met Kerst naar de kerk gaan om het religieus feest te vieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In ieder geval, ik woon al lang genoeg in een migrantenbuurt om te weten wie er eigenlijk 'multicultureel' is ingesteld, en wie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je kan het de moslimgemeenschap in België moeilijk kwalijk nemen dat ze zich als Vlamingen gaan gedragen... Laatst gewijzigd door Bulevardi : 10 augustus 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot mensen die gaan lopen van de puinhoop die ze zelf gemaakt hebben.
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die verrijkers, die ons de multicul verschaffen, die voor ons pensioen gaan zorgen, zijn die niet immuun tegen de dodelijkste ziektes als waar de flaminganten aan lijden ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
uit vrees ja in de hoop op iets minder aanslagen op hun ambassades. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl in Europa het christendom praktisch geen invloed meer heeft blijven die groepen ginds standvastig aan hun oude middeleeuwse praktijken. En hier worden door de zwartrokhaters de baardmannen in soepjurk met open armen niet alleen ontvangen maar vooral ook nog eens volledig in de watten gelegd. Ik wens hen van harte besneden kleindochters toe!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maw, ge zijt weer aan het "kakken".
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Agadir (badplaats Marokko) zie je minder hoofddoeken en/of djellaba's dan pakweg in Brussel of Borgerhout. De ingeweken Marokkanen komen dan ook meestal uit de dorpen van het Atlasgebergte.
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze moeten hier zo snel mogelijk buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ten eerste, in Vlaanderen is het redelijk normaal dat er zoiets als een Vlaamse identiteit bestaat. Ten tweede slaat dit ook nergens op, de N-VA loopt zelfs mee in holebiparades.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een avatar met een machinegeweer in is natuurlijk veel beter
![]() jij ziet dat wss als origineel en hartverwarmend Mensen als u doen mij altijd denken aan een meisje dat in mijn klas zat, die het volgende tegen mijn leerkracht chemie zei:" Gij racist, gij vuile belg!." Laatst gewijzigd door Perzik : 10 augustus 2013 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is een regelrechte schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze leggen het er inderdaad soms iets te dik op. We weten al dat jullie het VB niet zijn jongens, het is klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |