![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het al 120 mensen gevraagd en nooit een antwoord gekregen. Wat werkt er hier in België eigenlijk deftig? En wat is jou politieke voorkeur? Of zit je hier op het forum gewoon om de zwakken van geest te steunen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al zeker niet het BSO-onderwijs.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Gouverneur
|
![]() En denk je nu echt dat als rechts de plak zwaait, dat het effectief minder voorkomt? Komaan en wees niet zo naief.
Mensen blijven mensen en zullen doen wat ze doen om zich te verrijken in een maatschappij waar meer geld verafgood wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar als ik u bezig hoor...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Good god no.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 augustus 2013 om 20:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kunnen onderweg altijd dingen gebeuren. Dat is een heel simpel iets dat veel kleinburgers niet kunnen begrijpen. 2: Ik heb geen politieke voorkeur. En ik volg ook geen ideologie. Ik zie dat als een beperking van het denken. Je zit dan immers vast aan "iets". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus geen anarchist? Citaat:
Interesting. Ben nog niet vaak mensen tegengekomen die zich op afstand houden van partij politieke onzin. Het begin van een haalbare direct democratische structuur. Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 20:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het openbaar vervoer kan inderdaad beter. Maar dat is nog geen rede om er telkens maar over te klagen.
Daarbij, zijn er genoeg mensen die zich niet bezig willen houden met politiek/populistische onzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wie je bedoeld als je in algemeenheden zonder betekenis praat.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het punt is dat mensen nu eenmaal waarde zoeken in het leven en die waarde in deze maatschappij bestaat in de aqcuisitie van geld. Dat verandert in geen enkele politieke omgeving. Je moet als partij geld vastkrijgen om je te profileren, maar om jezelf te funden, moet je mensen met geld kennen. En die houden niet van systemen dat hun geld afneemt. Citaat:
Ik ben ze nog niet vaak tegengekomen. De meesten lopen achter de tv kennis aan. Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Religie zelf is zeker iets persoonlijks. Ik denk ook dat atheïsten, agnostici, deïsten en Christenen in onze cultuur op dit moment in vrede kunnen samenleven. In andere culturen, zal U ook wel weten, is dat 'in vrede samenleven', allesbehalve het geval. Alsook respect voor paganistisch erfgoed. Citaat:
Hoewel ik mezelf tegenwoordig liever als economisch links-libertarisch en paleoconservatief zou bestempelen (met tendensen naar markt anarchisme), bestaat er heus wel anarchisme buiten die anarcho-communistische studenten van het AK.
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ook werkt is een economische opleving van het land waar ze komen... Daar al eens aangedacht? Hmm dat is een serieuze mond vol. Alright, nice to know. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht*
Als er iemand "iets" van snapt, is het Xenophon. En als er iemand "niets" van snapt, ben jij het wel. Wat ben jij toch een ongelooflijk vermoeiende jongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hier niemand die u snapt jongen.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |