![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal naar de zin van Jasmijntje!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enkel heb ik moeite met het "kemel" gehalte. Dit wordt sowieso op de partijbesturen gesproken, elke studiedienst heeft juristen! En het is ook niet zo dat alle ambtenaren etc. gewijzigd zijn met de coalitiewissel. (ik kan mij gewoon niet inbeelden dat niemand dit voorzien zou hebben! maar ik kan mij natuurlijk ook vergissen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dank u.
Citaat:
Heb ik ook niet gezegd. Ik bedoelde eerder de kabinetsmedewerkers (ja, in Antwerpen hebben de burgemeester en schepenen kabinetten...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alle partijen hebben het wellicht doelbewust laten doorgaan om zich te kunnen profileren (links en rechts)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 augustus 2013 om 13:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ofwel komen ze dan niet, ofwel gaan ze werken voor hun inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft mi weinig of niets met racisme te maken. Wel met het, al of niet juist, idee, dat men met bepaalde allochtonengroepen tamelijk veel last heeft. Trouwens vroeger zal dit ook wel bestaan hebben. Denk dat bepaalde werkgevers u toen ook wel, �* priori weigerden, omdat ge uit een bepaalde familie kwam. Dat zal dan de 'structurele achteruitstelling' van die familie geweest zijn, doch geen racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2013 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even nobel als stellen in de grondwet dat alle b. gelijk zijn voor de wet, maar toch één famille bedenken met royale titels en vette dotaties. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijkomende vraag is dan, als het uit racistische overwegingen gebeurde, waarom hij racistisch is tov Arabieren, en niet tov van Chinezen ? Gelijk ik werkgevers ken, zijn het eender geldwolven. En het zal hun een zorg zijn of ze dit verdienen met Polen, Chinezen, Arabieren, Vlamingen, Walen... als ze maar geld verdienen, zonder teveel problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe wordt je racist ?
Zie # 92. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal al niet veel ingewikkelder zijn dan een cordon. De totaliteit van de Walen, en
enkele Vlamingen die ze wat postjes beloofd hebben, zal wel voldoende zijn. En het gerecht is nu eenmaal gepolitiseerd. Dus met wat zoeken zal men wel de nodige rechters vinden, die elk proces willen counteren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Gouverneur
|
![]() Leg die tekst in vet eens uit. Staatsgevaarlijk ken ik, agitatie ook, maar de combinatie van beide daar kan ik echt niets zinnig van maken.
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft toch dat de enigen die hun gewelddadig separatisme hebben bewezen belgisch-nationalisten zijn?
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na L. Homans, nu T. Francken: zal een wetsontwerp indienen waarin bepaald wordt dat wie een repatriëring verhindert, gestraft wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een wijf met ballen
Letterlijk |
![]() |
![]() |
![]() |