![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven, ik begin ook stemmetjes te horen die me aanzetten tot het eten van koeievlees, waar de koe zo high als een papagaai geslacht moet worden.
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen we samen alvast onze Heilige Prioen aanbidden? We hebben daar een speciale mantra voor gekregen: Prior Prioe Prioen! Zo begroeten we elkaar ook op straat. We zijn herkenbaar aan onze mutsen, die ervoor zorgen dat we onze eerlijkheid en trouw niet verliezen: We zijn al met velen tegenwoordig. ![]() Uiteraard gaan we met onze veruiterlijking van ons geloof werken, liefst in het openbaar ambt en als we kunnen proberen we een loketfunctie te bemachtigen. Zo kunnen we ons geloof sneller uitdragen zie je. We zijn aan het bidden bij Prioen (vzw) om de verplichte baardgroei af te schaffen, er zou namelijk verwarring kunnen ontstaan met volgelingen van een andere (vzw).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 augustus 2013 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, niet waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die menen dat ze met of over ons grapjes kunnen maken, moeten vrezen voor hun leven! Volgens onze prioenistische rechtspraak, de NEO-RIP staat de doodstraf op het maken van cartoons van onze Heilige Prioen en/of zijn volgelingen. dit hebben we overgenomen van die andere godsdienst met die nep-profeet... je weetwel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je valt deels uit je act, probeer iets minder te overdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We raden alvast aan om geen verdere cartoons van ons te maken. dit is maar net op het randje: ![]() Hiermee wil de cartoonist ons belachtelijk maken en net doen alsof we geen hedendaagse technologische snufjes gebruiken. Niks is minder waar. We hebben heel veel superleden (ons ere-lid is B.Gates) die in alle stilte de gelovigen voorgaan op weg naar het technologische leven. Deze cartoonist zou zich best al beveiligen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trollen is trouwens tegen het forum reglement. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 30 augustus 2013 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is het niet overdreven wat Circe aangeeft. Kijk maar maar de Scandinaafse miserie na de Mo-cartoons.... Ook durf ik te verwijzen naar De Blokkendoos.
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over halal voedsel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha! zo herkennen we de goede verliezer!
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ongenaamd onzichtbaar vriendje commandeerd me vooral vlees te eten, vlees van dieren geslacht op het moment ze zo high zijn als een banaan, maar voor de rest voldoende aan de 21ste eeuwse slacht en vleesverwerkende richtlijnen die van toepassing zijn in Europa.
Moet ik nu ook speciale slachtvloeren eisen?
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Circe je niet over een tonnetje wil zien.
Da's meer een Rafianisme, maar de smaak blijft twijfelachtig.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 augustus 2013 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had echter ongelijk toen je suggereerde dat ik ongelijk had in mijn eerste bericht. In mijn eerste bericht had ik gelijk en mijn tweede bericht dat mijn eerste bericht verder detailleert, bewijst dit. Door mij nu gelijk te geven, bevestig je dit alleen maar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat: