Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2014, 11:32   #201
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik beweer dat het racistisch is als men het als excuus gebruikt om op immigranten te zitten vitten. Want het is niet omdat zij een andere origine - alias geloofsovertuiging, hebben dat men ze moet stigmatiseren.

Wat ik van Westerlingen vind? Tja, er zijn er zoveel verschillende.. net zoals er moslims zijn..
Typische reactie, altijd maar ontwijkend antwoorden.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 11:37   #202
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Typische reactie, altijd maar ontwijkend antwoorden.

Heu, ik kan moeilijk antwoorden in naam van alle moslims.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 12:00   #203
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah en wanneer is iets racistisch? Als het leugens zijn dus. Wel, als men tegen een gelovige verkondigt dat wat ie gelooft leugens zijn, wel dan is dat dus racisme. You said it yourself, liar

Trouwens het is geen geheim dat het Vlaams Belang een racistische partij is. Ze hoeft daar zelfs niet eens leugens over te verkondigen.
Het is racisme als de ouders tegen hun dochter zeggen dat ze met die groep niet mag omgaan,verkeren,trouwen.
Denk daar is over na.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 12:02   #204
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik beweer dat het racistisch is als men het als excuus gebruikt om op immigranten te zitten vitten. Want het is niet omdat zij een andere origine - alias geloofsovertuiging, hebben dat men ze moet stigmatiseren.

Wat ik van Westerlingen vind? Tja, er zijn er zoveel verschillende.. net zoals er moslims zijn..
Geef ons dan geen reden om op jullie te vitten. Het zal nog aan ons liggen. Er zijn al veel stadsgedeelten met moslims, waar de blanke niet meer welkom is.

Het is wel raar dat wij hier geen problemen hebben met Joden, Boeddhisten of atheïsten, enkel met moslims. Een Vlaming is heel tolerant, maar genoeg is genoeg. Men raad ons aan om kennis te maken met jullie geloof door moskeeën te bezoeken, halalvlees te eten en de koran te lezen. In de omgekeerde richting wordt er echter totaal geen moeite gedaan. Een moslim past zich gewoon niet aan ons aan. Zij willen alleen van de voordelen van onze maatschappij genieten en voor de rest telt alleen de koran. En dat moeten wij zomaar accepteren.

Wat bedoelt een moslim met 'ongelovige'? Zijn wij minderwaardig?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 januari 2014 om 12:02.
Oud 24 januari 2014, 12:06   #205
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef ons dan geen reden om op jullie te vitten. Het zal nog aan ons liggen. Er zijn al veel stadsgedeelten met moslims, waar de blanke niet meer welkom is.

Het is wel raar dat wij hier geen problemen hebben met Joden, Boeddhisten of atheïsten, enkel met moslims. Een Vlaming is heel tolerant, maar genoeg is genoeg. Men raad ons aan om kennis te maken met jullie geloof door moskeeën te bezoeken, halalvlees te eten en de koran te lezen. In de omgekeerde richting wordt er echter totaal geen moeite gedaan. Een moslim past zich gewoon niet aan ons aan. Zij willen alleen van de voordelen van onze maatschappij genieten en voor de rest telt alleen de koran. En dat moeten wij zomaar accepteren.

Wat bedoelt een moslim met 'ongelovige'? Zijn wij minderwaardig?
Een vlaming is heel tolerant. Ik kan ze bijna op 1 hand tellen in subfora als dit. mag ik? dank je
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 12:28   #206
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een vlaming is heel tolerant. Ik kan ze bijna op 1 hand tellen in subfora als dit. mag ik? dank je
Als we kijken naar het aantal moskeeën in Vlaanderen, de vrijheid die moslims hier genieten om hun geloof te belijden en naar wat daar internationaal tegenover staat dan meen ik te kunnen stellen dat de Vlaming zo tolerant is dat hij bezig is met zijn zelfmoord te organiseren.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 12:47   #207
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En een tolerante moslim, bestaat die eigenlijk?
Oud 24 januari 2014, 13:23   #208
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En een tolerante moslim, bestaat die eigenlijk?
Uiteraard.
Oud 24 januari 2014, 17:43   #209
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Het is racisme als de ouders tegen hun dochter zeggen dat ze met die groep niet mag omgaan,verkeren,trouwen.
Denk daar is over na.
Dat hangt er helemaal van af.
Ik zou het niet verkeerd vinden van ouders om hun dochter weg (proberen) te houden van een groep die gekend is voor drugsdeals, inbraken, overvallen...
Ongeacht waar deze kennis vandaan komt.

In het geval van de jonge mannelijke Marokkanen in Molenbeek (Beste moderatie, ik verwijs in deze naar de criminaliteitscijfers en de vertegenwoordiging van deze groep in jeugdrechtzaken en in de gevangenissen. Ik vernam dat jullie grote kuis houden dus...) denk ik dat zij in dit opzicht vooral de slachtoffers zijn van de rotte appels in hun eigen kringen.
En van hun weigering om de politie te steunen in het oppakken van deze rotte appels.
Deels eigen schuld dus...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 22:07   #210
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Origine en geloofsovertuiging zijn niet afhankelijk van elkaar.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 00:45   #211
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Origine en geloofsovertuiging zijn niet afhankelijk van elkaar.

Daiwa heb jij niet door dat men hier in deze thread met islam eigenlijk 'Marokkanen en andere allahtonen' bedoelt..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 00:58   #212
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Als we kijken naar het aantal moskeeën in Vlaanderen, de vrijheid die moslims hier genieten om hun geloof te belijden en naar wat daar internationaal tegenover staat dan meen ik te kunnen stellen dat de Vlaming zo tolerant is dat hij bezig is met zijn zelfmoord te organiseren.
hahahaha Ulrik,

ja jongen, je hebt helemaal gelijk, wij verkopen hen het touw dat zij met onze subsidies kopen om ons op te knopen. Je lijkt wel een hindoe man, als je zo denkt en praat. Wat is Vlaanderen zonder rasechte Vlamingen, met een lange noorse snorrebaard en een groot scherp zwaard op zak?

kijk hier leuk:

'Religieuze spanking' in mijn posting, punt 3, lach je krom.

[23.01.2014]
Waar de zon niet schijnt

Hassnae Bouazza

op 24 01 2014 at 16:43 schreef dewanand:

zie citaat 1 van Hassnae Bouazza:

‘Ze hebben zich nooit afgevraagd of het misschien niet een beetje raar is om hun seksegenoten de les te lezen alsof ze geestelijk niet volgroeid zijn. Precies zoals fundi-moslims dat ook bij vrouwen doen: zij denken graag voor de vrouw na, want de vrouw kan dat zelf uiteraard niet.’

Ons commentaar:

1. Bekijk het oude boek van Toos Koedam, ‘Is de vrouw een mens?’ uit jaren ’80. Dit is het cruciale punt wat Hassnae bedoeld en vele andere vrouwen uit alle religien en culturen: hamvraag is gaan mannen ooit accepteren dat vrouwen ook hersenen hebben die op sommige punten efficienter werken, pacifistischer optimaliseren (slimme vrouwelijke softe oplossingen, zie female manager), enz dus dat de vrouw als 99 procent geestelijk wezen feitelijk intellectueel bijna superieur is tov de man, en in seksuele zin absoluut zeker superieur is.

2. De biologische realiteit he van v/m biotopen, de kloof tussen de genders, rassen en volkeren overbruggen? Hoe, wat, zonder wapens en hoge muren, kan dat nog in een bewapende wereld?

3. Het adaptatie principe: elke dag een tik krijgen went, en na een jaar ben je Sadomasochist en smeek je om ‘religieuze’ spanking.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...t-schijnt.html

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 08:11   #213
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat hangt er helemaal van af.
Ik zou het niet verkeerd vinden van ouders om hun dochter weg (proberen) te houden van een groep die gekend is voor drugsdeals, inbraken, overvallen...
Ongeacht waar deze kennis vandaan komt.

In het geval van de jonge mannelijke Marokkanen in Molenbeek (Beste moderatie, ik verwijs in deze naar de criminaliteitscijfers en de vertegenwoordiging van deze groep in jeugdrechtzaken en in de gevangenissen. Ik vernam dat jullie grote kuis houden dus...) denk ik dat zij in dit opzicht vooral de slachtoffers zijn van de rotte appels in hun eigen kringen.
En van hun weigering om de politie te steunen in het oppakken van deze rotte appels.
Deels eigen schuld dus...
Dat is mijn reden om het af te keuren.Wat is nu de reden van moslims om hun dochters ver van ongelovigen te houden?
Want het mes snijdt aan 2 kanten.Staan de moslimatjes open voor andersdenkende vriendjes?Of riek ik daar een beetje racisme?
Oud 25 januari 2014, 08:16   #214
vlaams realist
Banneling

Standaard

Wat gebeurd er als Aischa thuiskomt met de donkere, katholieke Dieudonné in ons geliefde Brussel?

Stel die vraag eens aan een "gematigde"moslim.
Oud 25 januari 2014, 12:08   #215
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Wat gebeurd er als Aischa thuiskomt met de donkere, katholieke Dieudonné in ons geliefde Brussel?

Stel die vraag eens aan een "gematigde"moslim.
In de zandbaklanden wordt zij direct gestenigd.

Hier zou men dat ook willen doen, maar de tijd is er nog niet rijp voor. Een poging tot duivelsuitdrijving zal meer voor de hand liggen.

In ieder geval het meisje riskeert haar leven. Waanzinnige godsdienst.
Oud 25 januari 2014, 13:19   #216
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees blij dat de vlamingen hun ongenoegen enkel met woorden laten blijken want ze hebben ondertussen ALLE recht om zich op een efficiëntere manier tegen de bezetters te verzetten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 13:21   #217
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de zandbaklanden wordt zij direct gestenigd.

Hier zou men dat ook willen doen, maar de tijd is er nog niet rijp voor. Een poging tot duivelsuitdrijving zal meer voor de hand liggen.

In ieder geval het meisje riskeert haar leven. Waanzinnige godsdienst.
Binnenkort gaan zij een stadion inpalmen, een namiddag organiseren met halal hotdogs, popcorn, nachos met kaas en vertier voor de kinderen; de hoofdact van de namiddag is de steniging van een vrouw die verkracht werd.

Should be a fun day out.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 14:00   #218
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hahahaha Ulrik,

ja jongen, je hebt helemaal gelijk, wij verkopen hen het touw dat zij met onze subsidies kopen om ons op te knopen. Je lijkt wel een hindoe man, als je zo denkt en praat. Wat is Vlaanderen zonder rasechte Vlamingen, met een lange noorse snorrebaard en een groot scherp zwaard op zak?
Rare reactie, blank of een rasechte Vlaming zijn heeft niets te zien met wederkerigheid (of het ontbreken daarvan) tussen levensbeschouwingen.
Oud 25 januari 2014, 16:08   #219
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Het blijkt dus toch om een agente te gaan en blijkbaar is er ook een PV opgesteld tegen mij...
Klacht indienen tegen de betrokken agente deze morgen kon volgens de politie niet, dat moet via een interne dienst...
Meer info volgt.

Vragen dat ze dit op papier zetten, want het klopt niet. Je kan weldegelijk klacht indienen tegen een agent. Uiteraard zullen zij er de voorkeur aan geven om het intern op te lossen of via comité P, maar daar beslissen zij niet over, maar jij.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 16:12   #220
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik zie op dit forum anders alleen maar monologen als het over "den islam" gaat.
We weten al dat je de helft niet wil lezen. Je hoeft dat niet te illustreren.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be