![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hun programma rond een confederaal Belgie, hebben ze de Franstaligen duidelijk uit hun tent gelokt en hen duidelijk laten zeggen dat voor hen Belgie ophoud te bestaan als er geen Vlaamse centen meer naar Brussel en Wallonie stromen. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_NVA-standard Zoals dus voorspelt, het is met allen tegen één. We krijgen na de verkiezingen 2014 dus opnieuw een federale regering met een Vlaamse minderheid. Zonder N-VA of VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gezien de geschiedenis van dit land denk ik dat we op lange termijn moeten denken. Omdat ik denk dat N-VA nu piekt, denk ik ook dat we nu voor het communautaire moeten gaan. (nu of nooit, weet-je-wel) En ook omdat het sociaal economische toch voortkomt uit het communautaire. Dus voor mij is het communautaire het belangrijkste.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 7 november 2013 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je mag je plannen zo mooi voorstellen als je wil, je portemonnee liegt er niet om op het einde van het jaar. Enkel de harde kern, die dan nog denken dat het parcours van BDW gaat over hun "Vlaamse zaak" ipv het Voka parcours, blijven dan over. Want al die klagers die hier zitten van N-VA, zullen merken dat de voorgestelde plannen van belastingverlaging, hun bij werkloosheid of ziekte, steeds meer zullen kosten door verkorte termijnen en hogere premies voor minder dienstverlening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doet me wat vrezen dat de campagne vooral in die richting zal gaan: eerst en vooral afgeraken van de PS en nadien bekijken of we iets kunnen doen op het communautaire. volgens mij een verkeerde richting. Als de PS in hun democratie de grootste worden, moet er aan tafel gegaan worden met hun en moet de focus naar het communautaire gaan. Maar de N-VA zal zéér weinig kans hebben om in een federale regering te geraken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik ben het ook niet eens met je voorspelling. Spijtig genoeg heeft jouw voorspelling ook self-fullfilling eigenschappen, dus ik zie ze liever niet gemaakt.
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is inderdaad een argument dat ik zelfs vergeten was. Het feit dat beide verkiezingen nu samenvallen speelt in het voordeel van de N-VA. Een minderheidsvertegenwoordiging federaal, is nu moeilijker te verwezenlijken.
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS is gewoon de grootste vertegenwoordiger van die andere democratie, maar een federale regering zonder de PS gaat nog altijd niet de nodige beslissingen kunnen nemen die goed is voor iedere Belg. Dit omdat het onderliggende probleem, je moet rekening houden met verschillende sociaal-economische parameters, een andere publieke opinie, niet weg zijn. De PS is niet het probleem, wel het systeem. Verander maw het systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Nee dan krijg je pas een Vlaamse regering na 600 dagen onderhandelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom? zo lang heeft het toch niet geduurd in Antwerpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn het de experten van de Goldman Sachs club van Europa, die de banken toestemming hebben gegeven jouw spaargeld te mogen gebruiken om hun tekorten terug aan te vullen, die dit rigoureus voor hun grote vriend Jambon hebben uitgerekend. Je weet wel, die experten die ongeveer 123 triljoen dollar met een majestueuze goocheltruc, op enkele jaren naar hun eigen zakken hebben afgevoerd. Met als fantastisch gevolg dat we België moeten splitsen, om de wereld te redden. Laatst gewijzigd door subocaj : 7 november 2013 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever is kandidaat premier als hij premier kan worden. Wordt hij geen premier dan blijft hij burgemeester van Antwerpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo ziet het ernaar uit. Ik heb lange tijd gedacht dat BDW de opvolger van Peeters wou worden, maar alle huidige signalen vanuit n-va tonen aan dat ik het daar verkeerd voor had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |