Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2004, 14:16   #201
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
merk jij ook hoe hol het hier klinkt?
Misschien zit ge verkeerd

Niet al wat vol stront zit is zijn hoofd eh!

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2004, 15:25   #202
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Om terug wat deze thread te volgen de vastgestelde conclusie :
1) Zowel allochtonen als hooligans zijn crapuul, uit op geweld en chaos.
2) De allochtoon is uiteraard de grootste aggresieveling en crapuul van de twee.
3) Skinheads worden onterecht door links grut verward met hooligans.
4) Allochtonen verdienen de aandacht in de strijd tegen criminaliteit daar deze de grootste boosdoeners zijn.
zoals nou nou zei zijn dit idd geen conclusies van de discussie, dit is jouw foute interpretatie.

maar kan je mij eens uitleggen wat een skinhead dan juist is? waar staan ze voor, en wat doen ze?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2004, 15:35   #203
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Misschien zit ge verkeerd

Niet al wat vol stront zit is zijn hoofd eh!
Door dergelijke provocerende berichten zou men haast gaan denken dat iemand er op uit om iemand een ban te bezorgen. Ik denk dat Sunshine net iets slimmer is om daar in te trappen.
Oud 12 september 2004, 16:03   #204
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Door dergelijke provocerende berichten zou men haast gaan denken dat iemand er op uit om iemand een ban te bezorgen. Ik denk dat Sunshine net iets slimmer is om daar in te trappen.
zonnestraaltje is al lang aan het schelden hoor, daar moeten we hem niet voor provoceren. volgens mij zijn die beledigingen nog nergens geknipt, wat waarschijnlijk wil zeggen dat er nog niet op de driehoek geklikt is, en dus probeert niemand hem een ban te bezorgen. ik wacht daar nog ff mee tot mijn bullshit-meter tilt slaagt.

Citaat:
Oud 12 september 2004, 16:13   #205
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik wacht daar nog ff mee tot mijn bullshit-meter tilt slaagt.
you got a way with words gal!
Oud 12 september 2004, 17:16   #206
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zonnestraaltje is al lang aan het schelden hoor, daar moeten we hem niet voor provoceren. volgens mij zijn die beledigingen nog nergens geknipt, wat waarschijnlijk wil zeggen dat er nog niet op de driehoek geklikt is, en dus probeert niemand hem een ban te bezorgen. ik wacht daar nog ff mee tot mijn bullshit-meter tilt slaagt.
Sorry, maar ik verlaag mezelf niet tot het niveau van postings zoals jullie nu overduidelijk aan het neerzetten zijn. Wederom eens pech voor jullie hé.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2004, 17:28   #207
ingenious

Standaard

Citaat:
Sorry, maar ik verlaag mezelf niet tot het niveau van postings zoals jullie nu overduidelijk aan het neerzetten zijn. Wederom eens pech voor jullie hé.
inderdaad, je verlaagt je niet tot ons niveau, je zakt er vlotjes onder!

Citaat:
Daar gaat de voorkeur wel naar toe doch het hoeft niet persé. Zolang het buiten hun knap lichaam maar hersenen in hun hoofd heeft in tegenstelling tot Oriana, Ingenious, hmmmm ... moet ik Raf nu eerder als vrouw of eerder als man classeren ?
Citaat:
Nope, ik geef Raf nergens gelijk van, tenzij hij beweert een pijnlijk achterwerk te hebben uiteraard, dan wil ik hem best wel op z'n woorden geloven
Citaat:
Niets, ...je denkt ons toch niet te kunnen afleiden door over erecties beginnen te lullen impotente linkie-winkie ?
mijn bullshit-meter benadert bijna de limiet.

Citaat:
Oud 12 september 2004, 17:38   #208
Sunshine
Banneling

Standaard

Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen. Kan tientallen postings aanhalen waar het gescheld van jullie niet te negeren is, doch ik laat ze mooi staan opdat nieuwkomers ze kunnen lezen en op die manier een juiste mening over jullie kunnen vormen.
Oud 12 september 2004, 17:41   #209
ingenious

Standaard

antwoord maar eens op mijn vraag:
Citaat:
zoals nou nou zei zijn dit idd geen conclusies van de discussie, dit is jouw fout...e interpretatie.

maar kan je mij eens uitleggen wat een skinhead dan juist is? waar staan ze voor, en wat doen ze?

Citaat:
Oud 12 september 2004, 17:50   #210
ingenious

Standaard

Citaat:
Als ...je A zegt moet ...je ook B kunnen zeggen. Kan tientallen postings aanhalen waar het gescheld van jullie niet te negeren is, doch ik laat ze mooi staan opdat nieuwkomers ze kunnen lezen en op die manier een juiste mening over jullie kunnen vormen.
en ge moogt een eens quoten waar ik gescholden heb.

Citaat:
Oud 12 september 2004, 17:54   #211
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Verdomme, ik ben een Linkse Fascist
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2004, 17:55   #212
Sunshine
Banneling

Standaard

Dit was wel degelijk een juiste conclussie van de discussie en niet een foutieve interpretatie van mijner wege. Maar Linksgezinden zijn nu eenmaal niet geïnteresseerd in de waarheid dus trachten jullie dit als persoonlijke interpretatie weg te schuiven, hetgeen het wel degelijk niet is. Niets dan de waarheid en daarmee basta !

Een echte skinhead rebelleert tegen de corrupte maatschappij door Linkse politici gecreeërd en is trouw aan de visie van één van de grootste mannen uit de geschiedenis van de mensheid, met name Adolf Hitler, een man van en voor het volk in tijden van onrecht.
Oud 12 september 2004, 17:57   #213
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Bwa, dan ken ik toch veel (valse?) skinheads die met veel plezier op uw 'echte' skinheads kloppen
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2004, 17:58   #214
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Verdomme, ik ben een Linkse Fascist
Sorry, ik trek m'n woorden tegen jou terug. Je was terecht in je posting en ik had m'n fout in m'n geposte citaat te laat opgemerkt.
Ik pleit je dus volkomen vrij van de beschuldiging "Linkse fascist".
Oud 12 september 2004, 18:00   #215
ingenious

Standaard

Citaat:
Dit was wel degelijk een juiste conclussie van de discussie en niet een foutieve interpretatie van mijner wege. Maar Linksgezinden zijn nu eenmaal niet geïnteresseerd in de waarheid dus trachten jullie dit als persoonlijke interpretatie weg te schuiven, hetgeen het wel degelijk niet is. Niets dan de waarheid en daarmee basta !

Een echte skinhead rebelleert tegen de corrupte maatschappij door Linkse politici gecreeërd en is trouw aan de visie van één van de grootste mannen uit de geschiedenis van de mensheid, met name Adolf Hitler, een man van en voor het volk in tijden van onrecht.
en op basis waarvan zijn deze conclusies dan getrokken. ik heb geen betrouwbare argumenten of bewijzen hiervoor gezien. kan je die dan nog eens quoten?

oh, en als dat de definitie van een skinhead is, dan zijn ze nog erger schorem als hooligans.

Citaat:
Oud 12 september 2004, 18:01   #216
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Bwa, dan ken ik toch veel (valse?) skinheads die met veel plezier op uw 'echte' skinheads kloppen
Uiteraard zijn er veel valse skinheads, meelopers noem ik deze die de look trachten te imiteren, maar alleen de look hebben en wat lef in zich maakt je daarom nog geen echte skinhead.
Maar het zijn juist deze meelopers die voor de slechte naam zorgen, ik classeer deze meelopers echter onder de term hooligans.
Oud 12 september 2004, 18:06   #217
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
en op basis waarvan zijn deze conclusies dan getrokken. ik heb geen betrouwbare argumenten of bewijzen hiervoor gezien. kan je die dan nog eens quoten?

oh, en als dat de definitie van een skinhead is, dan zijn ze nog erger schorem als hooligans.
Mispoes ! Een hooligan is louter uit op geweld en amok maken, al dan niet onder invloed van drank. Tegen wie dat ze hun aandacht richten maakt hun ook niet veel uit. Doch hooligans zijn slechts een kleine minderheid in de maatschappij, hetgeen van de criminele allochtoon niet gezegd kan worden. Deze laatste is overal omnis present aanwezig en steekt z'n aggresief vandalisme gedrag niet onder stoelen en banken. Vandaar ook dat de aandacht volledig naar de vreemdeling moet gaan, alsook de moslim die ook een vreemdeling is.
Oud 12 september 2004, 18:11   #218
ingenious

Standaard

Citaat:
Mispoes ! Een hooligan is louter uit op geweld en amok maken, al dan niet onder invloed van drank. Tegen wie dat ze hun aandacht richten maakt hun ook niet veel uit. Doch hooligans zijn slechts een kleine minderheid in de maatschappij, hetgeen van de criminele allochtoon niet gezegd kan worden. Deze laatste is overal omnis present aanwezig en steekt z'n aggresief vandalisme gedrag niet onder stoelen en banken. Vandaar ook dat de aandacht volledig naar de vreemdeling moet gaan, alsook de moslim die ook een vreemdeling is.
ik vroeg je om en bewijs waarop je conclusies gebaseerd zijn. ik blijf wachten. verder wacht ik ook op een quote waar ik jou uitgescholden heb.

verder zie ik niet hoe je hier mijn stelling dat skins erger zijn dan hooligans onderuit haalt. bovendien moogt ge ook eens bewijzen dat criminele allochtonen geen minderheid zijn. in gratuite beweringen ben je heel goed, bewijzen leveren gaat je iets minder af hé.

Citaat:
Oud 12 september 2004, 18:19   #219
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Hij is het dan ook al gewend ondertussen

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 12 september 2004, 18:20   #220
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ge doet mij denken aan zo'n oeroude aflevering van Star Trek waar Kirk en consoorten terecht komen in een universum waar alles net het tegenovergestelde is van hier. Gij zijt ook van daar zeker?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be