![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwaaa
![]() http://www.westernjournalism.com/exc...-to-education/ Obama appoints Homosexual Propagandist to Education ![]() Van 'opdringen' is er natuurlijk geen sprake... Meer : https://www.facebook.com/note.php?no...3927310&ref=mf Laatst gewijzigd door zonbron : 15 december 2013 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben positief verrast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verrast me toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Wat de conservatieve waarden en het torso van Poetie Poet betreft:
De Russische televisie, een verzameling platvloerse roddels, reality shows, slechte pop- en gangstermuziek, en locale varianten op Paris Hilton, is geen enkele keer het onderwerp geweest van een zedendiscussie. Er wordt geen woord over gerept. Verklaar dat maar eens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is je vergeven.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want jij ben het eigenlijk die mij en/of paleoconservativisme -opnieuw- nogal laffelijk en heel kleinzielig wil laten associeren met NSA, kaalkopjes, etc ondanks wat ik je reeds uitdrukkelijk verteld heb dienaangaande: nl ik heb met het NSA niets te maken tenzij een zekere vorm van sympathie. Ik ben al 20 jaar weg uit Belgie, dus what NSA? Mijn ideologische ''masters'' en voorbeelden bevinden zich in het VK, de VS en Rusland. In elk geval ligt hun nivo, consistentie en erkenning wel pakken hoger dan wat jij hier nu en met je vorige forum identiteiten probeert te etaleren. Jij, beste vriend, bent totaal onwetend over (futurist) Traditionalism. Als NSA al is wat je erbij kan sleuren als ''voorbeeld'', dan is het werkelijk triest gesteld. Bovendien, als jij een ideologie laat varen, omdat een beweging te klein is, of te marginaal is of omdat (naar uw eigen zeggen) een paar aanhangers kaalkopjes zijn, of autist, of wat dan ook, dan getuigt dat al van enorme zwakte. Kijk, al je uitspraken wijzen erop dat jij wel degelijk een progressief egalitair liberaal bent of je dat nu wil of niet, en ik zal je er vanaf nu telkenmale op wijzen waarom dat zo is als het u zo frustreert dat ik je zo noem, kwestie van uw laatste verwijt in de quote te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat me even dit zeer interessant artikel als bedenking meegeven: Citaat:
A discourse on homosexuality Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Steek je moraliteit waar het licht niet schijnt. Je hebt geen recht uitspraken te doen over onze seksualiteit. Je bent arrogant, denigrerend, onwetend en hebt een compleet gebrek aan persoonlijke ervaring met wat hoe de wereld er uit ziet voor niet-heteroseksuelen. Een weldenkend mens beseft dan dat men beter zijn bek houdt. Als jouw moreel denken gestoeld is op één of ander ideologische kader, waarvan er duizenden zijn, in plaats van op het welzijn van de personen in kwestie dan ben je volledig het noorden kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De zelfmoordcijfers liggen significant hoger en elk onderzoek toont aan dat gebrek aan acceptatie door de omgeving de meest significante factor is die daar toe bijdraagt. Dat heeft geen zak te maken met liberalisme, consumentisme of een gebrek aan zingeving. Het heeft wel te maken met eikels die roepen dat we stilletjes op de achtergrond moeten zitten terwijl zij zelf openbaar hun relatie vieren en van de daken schreeuwen met huwelijken en allerlei andere rituelen om zichzelf in de spotlights te zetten. Jullie oogsten wat jullie zaaiden door eeuwen onderdrukking. Jullie gooien ons uit de maatschappij in plaats van ons een gelijke plek te geven. Klaag niet dat we geen sympathie hebben. Jullie moraal heeft ons alleen miserie en vervolging opgebracht. Haar uitroeien is het enige pad dat open ligt voor ons. Klaag niet, het is jullie eigen schuld. Laatst gewijzigd door Troubadour : 16 december 2013 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar voor mensen als jij moeten we blijkbaar homosexuelen een speciale voorkeurbehandeling geven, de andere slachtoffers zijn blijkbaar niet zo belangrijk. Zelfmoord (en ik heb hier destijds nog geschreven dat ik veel begrip heb voor de slachtoffers ervan, ik zal het eens opzoeken als ik tijd heb, want is al een tijdje terug), moet zonodig meer uit de taboesfeer gehaald worden, dan dat dit voor homosexualiteit het geval is. Die omgeving is voor mij éénrichtingsverkeer. Zal dus niet gaan. Ik ga ook niet proberen. Mij gaat het idd om welzijn van mensen, de gemeenschap en de maatschappij als je het nog niet doorhad. Maar dat laatste kunnen individualisten en progressieven niet begrijpen. Progressieven zijn diegenen die ons in de vernieling duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je wilt het bespreekbaar maken, en als we dat dan doen is het ook weer niet goed. Je bent te veel met jezelf begaan om het te beseffen of om de tijd te nemen het even te bekijken. Dus dring je zelf opnieuw het onderwerp in de taboesfeer. En schelden gaat voor, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, gewoon evenwaardig behandelen als heteroseksuelen.
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 16 december 2013 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.openbaaronderwijs.nu/2012...-maatschappij/ Dat heeft volgens mij te maken met een gemis eerder dan met wat anderen over die volwassen homo's denken of zeggen. En als dat wel zo zou zijn valt toch heel dat ethisch-liberale kaartenhuis in elkaar? Elk individu doet en zegt wat hij wil ging toch leiden tot utopie? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |