![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schandalig is dat,de zwijgers en de daders moesten zwaar gestraft worden. En dat moet in de toekomst vermeden worden. Daarmee dat ik pers,politie en gerecht een beetje aanspoor om zoiets te vermijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hier gaat het eigenlijk over de dienstverlening van taxi's. Mensen nemen een taxi in een soms kwetsbare situatie OMDAT iedereen (tot de overheid toe) hen dat aanraadt. Blijkt nu dat in Brussel (en misschien elders ook) er een stuk algemeen aanvaarde zekerheid qua taxi-nemen wegvalt. De zoveelste zekerheid die tegen de grond gaat. Ontspannen gaan shoppen gaat ook niet meer. Je moet ogen op je rug hebben. En hoe komt dat allemaal? Door wanbeheer van politici en door het toelaten van een segment van een wereldpopulatie die de vrije teugel krijgt; het soort mensen waar je geen zinnig gesprek mee kan voeren, al probeer je dat in drie talen terzelfdertijd te doen. Ik heb in mijn leven heel veel taxi's genomen. Taxi's van taximaatschappijen die iedereen in het Leuvense kent. Heel vaak toffe mensen. Ik kan heel goed begrijpen dat die vakmensen (ja, sommigen doen dat echt alsof het hun roeping is) niet gediend zijn met valse taxichauffeurs. Wat moeten ze doen? Het recht in eigen handen nemen? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Als er nu eens 29 moslima's werden aangevallen door West-Vlaamse,zwartwerkende taxichauffeurs.
Zou de pers dat stilhouden? Zou de verdraagzame spreken over het feit dat er ook niet West-Vlaamse verkrachters zijn?Of dat dat meestal gedaan word door een bekende van die dames? Alléz,wat denkt ge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp het denk ik:
Het gepeupel hier stelt dat elke misdaad die gebeurt, de pers haalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Brussel heerst de slogan: 'A la guerre comme �* la guerre.' En die mentaliteit moet niet overwaaien. Geen mens raakt daar een stap verder mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Figuren die zedenfeiten plegen verwijdert men best uit de maatschappij zonder kans op terugkeer. Het gaat niet om straffen maar om de maatschappij veilig te stellen. Iemand die na een reeks inbraken 5 jaar heeft gezeten terwijl hij als jong knaapje begon zonder te weten wat die echt deed, die komt eruit als een gestoorde gangster. Ik hou niet zo van gestoorde gangsters. Men kan ook hier pleiten voor het permanent verwijderen van die persoon uit de maatschappij maar de discussie is hier of het wenselijk if of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.sensoa.be/sites/default/f...gedrag2011.pdf Waarbij het duidelijk over kinderen en jongeren gaat.En me dan verwijt dat ik clubgangers in Brussel niet als relevant beschouw.Dan is er inderdaad sprake van verwarring omtrent de term "jongeren". De jongeren in die studie hebben inderdaad niks te maken met de slachtoffers in dit topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je nu ook al eens op iets ernstigs geantwoord,schatje? ![]() Of kan je superieure brein dat niet aan? Toon is aan waar ik stel dat elke allochtoon een moslim is. Toon is aan waar ik stel waar ik ze allemaal afgrijselijke beesten noem. Toon is aan waar ik stel dat alle blanke autochtonen perfect zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Man man man,je lijkt wel een moslim die de schuld niet meer bij een ander kan leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Als ik stel dat deze zaak politiek gevoelig ligt,
of dat ze niet veel aandacht krijgt,of dat er pas iets gaat over uitkomen na de verkiezingen.Ben ik dan fout? Bestaan er echt zulke grote doofpot operaties? De kerk is daar in het verleden al in geslaagd. Gaan we dat nu ook toelaten? Gelukkig ben ik geen journalist.Kzou ni lang werk hebben in dit land. Relativeer dat maar is, zonder je ware gelaat te laten zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de modus operandus even belangrijk, zeker omdat een taxi nemen net gepropageerd wordt door Jan en alleman om veilig thuis te geraken, en zeker wanneer je gedronken hebt. Waarom iemand zo'n delicten pleegt ... dan ga je een profiel samenstellen van de dader: 1° iemand die mannelijk is 2° iemand die een culturele bagage heeft meegekregen waarin vrouwen die uitgaan en 'beneveld' zijn toegestane prooi zijn, zonder enige gewetenswroeging, zonder enig scrupule. 3° en die modus operandus wordt doorgegeven aan derden, zo succesvol is die, aan andere mannen die gelijkgestemd zijn. 4° mannen die ws vrouw en kinderen hebben in het buitenland, of zelfs hier in België. Mannen die al eerder werkten in het nachtleven in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je hebt een punt. Meisjes worden nog steeds verkeerd opgevoed. Het opkijken naar jongens en mannen blijft er dik in zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kheb geen genade voor deze mensen.Khoop dat dit nu niet meer bestaat. Ik heb respect voor taxichauffeurs die hun laagbetaalde job goed doen. Spijtig genoeg blijken een aantal zwartwerkers de reputatie van plichtsbewuste chauffeurs zwaar onderuit te halen. De beweegredenen om een dame te verkrachten lijken me vrij duidelijk.De oorzaak om alleen clubverlaatsters te pakken zoek ik in de moslimcultuur. Misschien omdat die dames vogelvrij verklaard zijn door de mo. Ik wacht vol ongeduld op een studie over deze kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem voor andere criminaliteit. Dan kan er nog aan het probleem gewerkt worden. Waarom wil je dit nu absoluut niet zien? Je hebt voor die problematiek geen statistieken meer nodig! Al geruime tijd niet meer! De hoge frequentie van het delict vind ik even belangrijk als het delict zelf. Laatst gewijzigd door parsprototem : 13 februari 2014 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat een dame veiliger is in een Egyptische taxi dan in een illegale Brusselse.Simpelweg omdat er voor de Egyptische chauffeur geen linkse verdedigers zullen klaarstaan.Hij doet waarvoor hij betaalt is.
Mochten daarover twijfels bestaan,dan haalde dat de wereldwijde pers. Net zoals deze zaak de buitenlandse pers haalt. |
![]() |
![]() |