Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 16 maart 2014, 23:36   #201
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Die serieus bezig zijn met politiek en voor niets of niemand achteruit gaan om hun doel te bereiken. Politici die durven een eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring en/of referendum in Vlaanderen op tafel te leggen.
Wat is het nut van een eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring binnen onze huidige politieke context?

Nul.

Wees daar maar gerust van.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:37   #202
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die serieus bezig zijn met politiek en voor niets of niemand achteruit gaan om hun doel te bereiken. Politici die durven een eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring en/of referendum in Vlaanderen op tafel te leggen.
Een volksraadpleging voor of tegen Vlaamse onafhankelijkheid resulteert vandaag de dag zeker in een afwijzing van die onafhankelijkheid. Als je onafhankelijkheid nastreeft, waarom zou je dan in je eigen voet schieten?
Oud 16 maart 2014, 23:37   #203
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet wat men durft dat telt, doch wel wat men bekomt.
Bob is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:42   #204
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een volksraadpleging voor of tegen Vlaamse onafhankelijkheid resulteert vandaag de dag zeker in een afwijzing van die onafhankelijkheid. Als je onafhankelijkheid nastreeft, waarom zou je dan in je eigen voet schieten?
Je moet wel als politiek leider de bevolking kunnen overtuigen dat een onafhankelijk Vlaanderen de beste optie is, voorlopig hebben we nog geen politicus en partij die dat kan. We hebben iemand nodig met charisma en leiderschapskwaliteiten die mensen kan overtuigen.

Met de huidige politici is een referendum over Vlaamse onafhankelijkheid inderdaad niet mogelijk, als ze het al zouden durven, zouden ze de bevolking niet kunnen overtuigen om voor onafhankelijkheid te kiezen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:47   #205
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook niet echt optimistisch over de goede afloop van de verkiezingen van 25 mei.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:50   #206
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet wel als politiek leider de bevolking kunnen overtuigen dat een onafhankelijk Vlaanderen de beste optie is, voorlopig hebben we nog geen politicus en partij die dat kan. We hebben iemand nodig met charisma en leiderschapskwaliteiten die mensen kan overtuigen.
Kan Poetin het westen van Oekraïne van zijn visie overtuigen?
Oud 16 maart 2014, 23:52   #207
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?
Oud 16 maart 2014, 23:59   #208
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Bron?
Een aantal peilingen. Daarnaast merk je ook in allerlei gesprekken dat er flink wat Vlamingen misschien niet gelukkig zijn met de huidige Belgische staatsstructuur, maar België als staat niet onmiddellijk afwijzen.
Oud 17 maart 2014, 00:16   #209
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een aantal peilingen. Daarnaast merk je ook in allerlei gesprekken dat er flink wat Vlamingen misschien niet gelukkig zijn met de huidige Belgische staatsstructuur, maar België als staat niet onmiddellijk afwijzen.
Te anekdotisch van aard volgens mij om met zulke stelligheid een bepaald resultaat te claimen.
Oud 17 maart 2014, 07:17   #210
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Er zit nochtans minder vuiligheid in mijn onderbroeken dan op dit forum.
Graag een bewijs.
reservespeler is offline  
Oud 17 maart 2014, 07:19   #211
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik ken politici die zich als Panda verkleden om op te vallen.
Arme Panda's.......
Over welke politici heeft u het?
Politici is meervoud, dus graag de namen van al die anderen.
reservespeler is offline  
Oud 17 maart 2014, 07:20   #212
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een weergaloze afgang zult u bedoelen.
U ziet dit als een afgang, wees dan blij in plaats van hier te komen zeuren.
reservespeler is offline  
Oud 17 maart 2014, 07:22   #213
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hebben ze echt niets beters bij al die andre partijen?
Armoede troef dus.
reservespeler is offline  
Oud 17 maart 2014, 08:47   #214
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wat wil je als een stomme aap een pandapak aantrekt dan moet hij wel op zijn smoel gaan.
speurneus is offline  
Oud 17 maart 2014, 08:59   #215
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Of het nu kinderachtig, moedig, laf of onnozel is maakt mij eigenlijk niet veel uit. Zolang het maar bijdraagt aan het uiteindelijke doel. Namelijk de macht van Brussel breken.
Oud 17 maart 2014, 09:25   #216
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De verzuring bij de vlaeminck-haters scheert weer hoge toppen.
Dus als men terecht kritiek heeft op hypocrisie van de n-va iv een thema dat niet communautair is dan is dit meteen ook anti-vlaams. Die personencultus bij de n-va is gewoon te gek voor woorden.

Ik begin te denken dat als Dewever morgen betrapt wordt met een joint in zijn bek dat ze er dan nog allemaal een draai aan gaan geven.

kritiek op Dewever is kritiek op vlaanderen voor de n-va partijslaven. Ze zetten hun hersenen uit en vragen zich zelfs niet af waarom het linkse establisment Dewever gekatapulteerd heeft naar faam en waarom ze hem opvoeren.

Mocht Dewever maar 1/10 het gevaar vormen voor belgie dat het VB vormde dan had de media hem al lang afgemaakt. En die kunnen iedereen afmaken. Behalve FDW.... maar die heeft zichzelf verlamd.
ilfalco is offline  
Oud 17 maart 2014, 09:28   #217
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Bron

Zoals ik al eerder wist te schrijven zou ik, mocht ik mij in zijn positie van BDW bevinden, niet op zo een uitnodiging ingegaan zijn va

Deze is ook wel een leuke ...

Citaat:
Als minister van Binnenlands Bestuur zou Geert Bourgeois eens moeten bekijken of de burgemeester van Antwerpen de waardigheid van zijn ambt niet heeft geschonden.” Diezelfde Bourgeois riep de TV omroepen in 2005 op om politici niet meer uit te nodigen voor entertainmentprogramma’s.
Ik vind nu ook wel dat ze in teveel 'gekke' programma's opdagen tegenwoordig de politici.

Op de lange duur ga je u nog afvragen, hoe doen ze dat toch in combinatie met hun eigenlijke 'werk'?

Uiteraard is het 'voorval' de pap in de mond voor zij die BDW in een slecht daglicht willen stellen.

Anderzijds kan je denken, slechte of goede reacties het is en blijft 'reclame' voor de persoon in kwestie.
Oud 17 maart 2014, 09:32   #218
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Bron

Zoals ik al eerder wist te schrijven zou ik, mocht ik mij in zijn positie van BDW bevinden, niet op zo een uitnodiging ingegaan zijn van één of ander TV zender. Een programma over dat waar ze mee bezig moeten zijn, politiek misschien nog wel.

Deze is ook wel een leuke ...

Citaat:
Als minister van Binnenlands Bestuur zou Geert Bourgeois eens moeten bekijken of de burgemeester van Antwerpen de waardigheid van zijn ambt niet heeft geschonden.” Diezelfde Bourgeois riep de TV omroepen in 2005 op om politici niet meer uit te nodigen voor entertainmentprogramma’s.
Ik vind nu ook wel dat ze in teveel 'gekke' programma's opdagen tegenwoordig de politici.

Op de lange duur ga je u nog afvragen, hoe doen ze dat toch in combinatie met hun eigenlijke 'werk'? (lees: )

Uiteraard is het 'voorval' de pap in de mond, al dan niet virtuele voor diegenen die BDW in een slecht daglicht willen stellen.

Anderzijds kan je denken, slechte of goede reacties het is en blijft 'reclame' voor de persoon in kwestie.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 09:34.
Universalia is offline  
Oud 17 maart 2014, 09:41   #219
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Wat wil je als een stomme aap een pandapak aantrekt dan moet hij wel op zijn smoel gaan.
Die andere panda is niet gevallen, en jouw opmerking is racistisch naar hem toe.
HRobin is offline  
Oud 17 maart 2014, 09:46   #220
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Akkoord dat hij er niets voor gedaan heeft. Maar het land is dan ook verre van gered. De volgende regering kan beginnen met 13 miljard nieuwe belastingen.
Wacht nog enige maanden dan zullen we aan de lijve ondervinden hoe andere "redders" het gaan doen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be