![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nul. Wees daar maar gerust van. |
|
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een volksraadpleging voor of tegen Vlaamse onafhankelijkheid resulteert vandaag de dag zeker in een afwijzing van die onafhankelijkheid. Als je onafhankelijkheid nastreeft, waarom zou je dan in je eigen voet schieten?
|
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet wat men durft dat telt, doch wel wat men bekomt.
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met de huidige politici is een referendum over Vlaamse onafhankelijkheid inderdaad niet mogelijk, als ze het al zouden durven, zouden ze de bevolking niet kunnen overtuigen om voor onafhankelijkheid te kiezen. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ook niet echt optimistisch over de goede afloop van de verkiezingen van 25 mei.
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te anekdotisch van aard volgens mij om met zulke stelligheid een bepaald resultaat te claimen.
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armoede troef dus. |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat wil je als een stomme aap een pandapak aantrekt dan moet hij wel op zijn smoel gaan.
|
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() Of het nu kinderachtig, moedig, laf of onnozel is maakt mij eigenlijk niet veel uit. Zolang het maar bijdraagt aan het uiteindelijke doel. Namelijk de macht van Brussel breken.
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begin te denken dat als Dewever morgen betrapt wordt met een joint in zijn bek dat ze er dan nog allemaal een draai aan gaan geven. kritiek op Dewever is kritiek op vlaanderen voor de n-va partijslaven. Ze zetten hun hersenen uit en vragen zich zelfs niet af waarom het linkse establisment Dewever gekatapulteerd heeft naar faam en waarom ze hem opvoeren. Mocht Dewever maar 1/10 het gevaar vormen voor belgie dat het VB vormde dan had de media hem al lang afgemaakt. En die kunnen iedereen afmaken. Behalve FDW.... maar die heeft zichzelf verlamd. |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Zoals ik al eerder wist te schrijven zou ik, mocht ik mij in zijn positie van BDW bevinden, niet op zo een uitnodiging ingegaan zijn va Deze is ook wel een leuke ... Citaat:
Op de lange duur ga je u nog afvragen, hoe doen ze dat toch in combinatie met hun eigenlijke 'werk'? Uiteraard is het 'voorval' de pap in de mond voor zij die BDW in een slecht daglicht willen stellen. Anderzijds kan je denken, slechte of goede reacties het is en blijft 'reclame' voor de persoon in kwestie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Zoals ik al eerder wist te schrijven zou ik, mocht ik mij in zijn positie van BDW bevinden, niet op zo een uitnodiging ingegaan zijn van één of ander TV zender. Een programma over dat waar ze mee bezig moeten zijn, politiek misschien nog wel. Deze is ook wel een leuke ... Citaat:
Op de lange duur ga je u nog afvragen, hoe doen ze dat toch in combinatie met hun eigenlijke 'werk'? (lees: ![]() Uiteraard is het 'voorval' de pap in de mond, al dan niet virtuele voor diegenen die BDW in een slecht daglicht willen stellen. Anderzijds kan je denken, slechte of goede reacties het is en blijft 'reclame' voor de persoon in kwestie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|