![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat niet over de rechten van de vrouw in het Westen! maar over de rechten van de vrouw volgens de islamitische beginselen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat maakt mij geen zak uit, aangezien die post hier ook al niet thuishoort. Maar daarin zijn jullie haatzaaiers natuurlijk goed in hé: een bepaalde vraag/opmerking (in casu: jongeren en multiculturaliteit in Vlaanderen) zodanig bewerken dat het na een tijdje alléén nog maar gaat over de uitwassen. Tegen dan zijn alle 'normale' debaters allang vertrokken uit het topic vanwege 'geen zin in memmen naast de kwestie' en zitten mensen zoals jij maar wat verder naast de kwestie verder discussiëren en elkaar onderling op te winden, al was het een portie hevige incest. Dus nogmaals: het gaat hier over Vlaamse jongeren en hoe zij tegenover multiculturaliteit staan. Als jij écht zo nodig wil gaan discussiëren over het autorijgedrag van de doorsnee Saoudie-Arabiër en of zijn gesluierde vrouw al dan niet ook eens aan het stuur mag draaien, start daarvoor dan een eigen draad op en dan kunnen jullie naar hartelust stellingen poneren tot het uit jullie oren komt. Als ik in dit topic kom, wil ik lezen waarover het gaat in de titel. En dan moet ik tot vervelens toe vaststellen dat dergelijke topics na 1 of 2 pagina's al uitmonden en dergelijke zever zoals hier door een handjevol 'forumextremisten'. Want ja, vergis u niet: er zijn ook nog andere extremisten dan moslimextremisten. Fijne middag nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat over een post van Dutch Strawberry die IN VERBAND MET HET ONDERWERP spreekt over de "rechten van de vrouw in islam". Me dunkt één van dé grote struikelblokken in uw zo geliefde multicultuur, maar dat noem jij "zitten memmen" Een naast de kwestie antwoord op die post van Dutch Strawberry kwam van Leclerq, waarop ik hem heb geantwoord. Om je te plezieren heb ik je nietszeggende beledigende post nog eens gequote. Dan denk je dat je toch nog een bijdrage "on topic" hebt geleverd, in plaats van gewoon wat beledigende commentaar te spuien over mede-forummers met wie je niet akkoord gaat. Dat het voor ALLE vrouwen in Saoudi verboden is om auto te rijden is je waarschijnlijk ontgaan, net zoals al de rest dat je multicul sprookje zou kunnen verstoren. Het is tijd voor je namiddaggebed, ga even wat kontluchten en je waterpijp smoren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2014 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze haten die achterlijke derrie heel terecht. De ons opgedrongen multicul is net het zaad van de haat. Eigen schuld, dikke bult. Help liever mee die zooi opkuisen, voor onze jongeren het op minder vreedzame wijze doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de boodschap zo moeilijk om te counteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Is het nog nooit in jullie opgekomen dat ik zélf ook misschien één van die jongeren ben uit de doelgroep van die enquête? Jullie hoeven niet te zeggen wat ik moet denken of doen!
En ik vind het van een niveau-nihil getuigen om in dit topic te beginnen zeveren over het feit dat vrouwen in Saoudi-Arabië niet met de auto mogen rijden. Dat mogen ze in Indonesië, Turkije, Marokko en weet ik hoeveel andere Islam-landen wel. Ligt het probleem dan bij de Islam, of bij een paar idioten in Saoudie-Arabië of Afghanistan? Laat staan wat een tweede of derdegeneratie jongere van Marokkaanse of Turkse afkomst in Vlaanderen daarmee te maken heeft! Dat ze in Saoudi-Arabië doen wat ze niet laten kunnen. Het zal mij worst wezen. Maar als jullie met dat soort argumenten al moeten afkomen om de multiculturaliteit af te schieten, dan denk ik dat ze nog niet zo mislukt zal zijn als jullie anderen willen doen geloven. Zijn er bepaalde problemen met bepaalde jongeren van allochtoonse afkomst? Het zal wel zijn! Net zoals er problemen zijn met bepaalde jongeren van autochtone afkomst ook. Ben ik bang van de Islam? Nee. Wel van extremisten, van gelijk wélk allooi. Zo simpel is het. Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 april 2014 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf nu zal jij hier de woordvoerder van de Saoudi's zijn. Begrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Laat die intelligente jongere maar zelf uitmaken wat hij/zij denkt. Daar hebben we uw hulp niet voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel de hardleerse door multiculpraatjes verdoofde jongeren moeten wat beter voorgelicht worden. Daarom dat we er op wijzen hoe 'verrijkend' andere culturen kunnen zijn (als ze in hun land blijven)
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij die ze opgericht hebben voor deze lieden, het VB, wordt elke verkiezing kleiner en het aantal migranten groter. In mei kun je weer brullen van het lachen. Ach gossie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Ik discussieer nu eenmaal graag met mensen die ook argumenten hebben en die in staat zijn zelf na te denken. Alleen heb ik het gevoel dat het merendeel van degene die hier komen, wat cellen zonder inhoud zijn die toevallig de vorm van een mens hebben aangenomen.
En als ik dan dit soort threads zie ontsporen door een paar zulke mensen die alle anderen die wel iets zinnigs te zeggen hebben wegjagen, word ik wat lastig ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kennen onze landen de gevolgen en is het gewoon afwachten op de nodige aanpassingen. Het is dat of de vernietiging van onze maatschappijen. Die "sommigen" zitten oa in het "Europagedoe" hun zakken te vullen en zullen zich wel zo georganiseerd hebben dat ze zelf van de resultaten van hun gedoe geen last hebben, nietwaar? Maar droom jij maar verder van je Nieuwe Middeleeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wachten tot we weer "huis" door "land" zullen vervangen, al neemt dat tijd in beslag natuurlijk! Eerst overal andere politiekers aan de bak laten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat nog niet doorhebben, daarvoor moet je zelf tot die troep behoren al dan niet hier geboren ondertussen of totaal doof blind en stom zijn... Dat is een gewone duidelijke vaststelling, niet iets waarover nog moet gediscussieerd worden... Even duidelijk als1 + 1 is 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Monocultureel: een cultuur
Bicultureel: twee culturen naast/langs/door elkaar. Multicultureel: meer dan twee culturen . Als ik alles hier zo doorlees lijkt het mij dat men spreekt over een multicultuur terwijl men een bicultuur bedoelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand - buiten jij dan, heeft een wetenschappelijke studie nodig om zich te realiseren dat de multicultuur niet werkt.
Gewoon de realiteit bekijken met een beetje gezond verstand, dat is alles wat nodig is.
![]() |
![]() |