![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Clémence Bourdoux (v) en Arnaud IV Wüstefeld (m) feesboek vertelt je alles, jeweetzellef Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 mei 2014 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Vreemdeling
|
![]() Ja of omgekeerd, Clémence ... dochtertje van de oud-directeur van St Michel.
Laatst gewijzigd door JelleH : 8 mei 2014 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbazend dat er nog geen ouders hun kinderen van school haalden, men zou al bang kunnen zijn dat het er schering en inslag is...
Als ouder zou je toch zeker willen weten dat de school een beetje veilig is en er voldoende toezicht is.
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zijn echt zielig.
En ik meen het.
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De posters van posts nrs. 201; 202; 203; 204; 205 en 207: jullie zijn ongelofelijke zielepoten. Hebben jullie zelf echt geen leven dat jullie constant gaan volgen wat een ander doet? Stalken, roddelen en speculeren tegen de sterren op. Degoutant en triestig.
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt vaal met 2 maten en 2 gewichten gewerkt en het zijn altijd dezelfden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier gaat het echter om een minister die haar macht misbruikt door de pers te (laten) censureren en een mogelijke rechtszaak tracht te beïnvloeden door zich zwaar negatief uit te laten over dat meisje, genre: "ze heeft het zelf gezocht", terwijl het net Milquet is die actief tegen seksisme en dit soort seksistische uitspraken ijvert. Wat de censuur betreft: zelfs op Facebook hebben zij en/of haar kliek blijkbaar greep: zowel van mezelf als van vrienden zijn FB-posts over dit onderwerp gewoon in rook opgegaan! Verder gaat het hier over een katholiek, zwaar hypocriet, elite-college, waar ongetwijfeld een deel van onze toekomstige "elite" vandaan zal komen. Als Sacha doet zoals veel andere "zoons en dochters van", treedt hij misschien in de voetsporen van mama bij de respectabele CDH. Van Quickenborne wordt nog altijd achtervolgd omdat hij jaren geleden heeft toegegeven dat hij wel eens een jointje gerookt had, de SPa wordt nog altijd gebrandmerkt als "geldverbranders" omdat Vandenbroucke 26 jaar geleden gezegd heeft: "voor mijn part verbrand je het" . Wel, mocht hij in de politiek stappen, dan mag voor mijn part ook de waarheid over Sacha geweten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog steeds zielig.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 mei 2014 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe verwijdert men eigenlijk zijn facebookpagina ??
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() Klik op het menu Account rechtsboven op je Facebook-pagina, selecteer "Instellingen", klik op "Beveiliging" en vervolgens op "Je account deactiveren". Je kan het altijd makkelijk opnieuw activeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik het niet meer of één maal om de zoveel maand. Heb er een hekel aan dat mensen hun privé leven te grabbel gooien en de grootste zever plaatsen wat ze gedaan hebben. Stijl hoeveel eitjes ze voor ontbijt hebben gegeten. Bovendien kan de overheid, fiscus, werkgever, klant, leverancier en gegevensbanken je volledig ontkleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de strengste privacy-instellingen zodat alleen "vrienden" mijn berichten (en dat zijn er heel weinig) kunnen lezen. Ik vind FB vooral handig om in contact te blijven met familie en vrienden die je in "real life" niet of weinig ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijd geleden had ik een vriendin in die stijl. Het probleem was dat ze mijn privé ook te grabbel gooide. Waar we gaan eten waren, waar we geweest waren, zelfs als ik bij haar bleef slapen. Gespekt met formuleringen die je alleen onder elkaar intiem gebruikt. Het was haar verloren gezegd dat ze er moest met stoppen. Ik was soms echt kwaad als ik haar fb opende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijkt dat de dame in deze kwestie op deze feesboek erg vaak poste
https://www.facebook.com/Codes.Celibataire Ik bedoel, ze doen dat zelf he. Zo'n elite school is het dus ook weer niet dat ze daar niet snappen dat wat je met feesboek deelt, je met de hele wereld deelt. |
![]() |
![]() |