![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar ja ik snap of ik denk te snappen wat je bedoelt : 'je past je zelf aan' ,'je loopt in het lijntje', etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() In die tijd liep hij constant met zijn belachelijke NSV-petje rond.... zelfs in de aula ging dat niet af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mét knokploeg om de ruimte wat schoon te maken van al wat te zwart, te anders of waar hij een vermoeden van had dat ze enig weerwoord zou bieden. btw Heb jij met dien pipo samengezeten ? Laatst gewijzigd door praha : 18 mei 2014 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je serieus beweren dat wat dikke en lange wenkbrauwen een man afschuwelijk lelijk maakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik iets van die Vlaams-Nationalisten weet is dat ze nog geen deuk in een pakje boter slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echt een mooie man is hij nooit geweest... vroeger nog een pak lelijker zelfs ( geldt soms vaak ) maar afschuwelijk ? neen ook niet echt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie weet... er schuilt een vorm van waarheid in In feite bedoelen ze : 't Is gewoon niet eerlijk dat zij soms onze vrouwen afpakken maar dat dat ons schijnbaar niet lukt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien ken ik er enkele die maar al te content zouden zijn als ze hun vrouw komen afpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met zijn knokploeg heb ik hem achteraf, toen ik in Leuven studeerde, nog bezig gezien, de dag dat ze Bart Germeys een open beenbreuk schopten. In eerste instantie dacht iedereen dat Dewinter de schopper van dienst was, maar achteraf heeft Ceder de schuld op zich genomen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat hem vooral lelijk maakt, is de haat en frustratie die continu van zijn gezicht afdruipen. Men zegt wel eens: vanaf zijn 40e is een mens verantwoordelijk voor zijn eigen gezicht. Voor Dewinter lijkt dat alvast op te gaan. Laatst gewijzigd door Miauw! : 18 mei 2014 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, dat is hetzelfde als: "ze staan allemaal aan den dop en ze pakken ons werk af".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maak je maar geen zorgen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans ben ik een voorbeeld van assimilatie: een van mijn verre voorouders kwam immers uit een ander land, trouwde een Vlaamse en bouwde hier een leven op. Zijn nageslacht werd Vlaming onder de Vlamingen. Naar identiteit ben ik Vlaming en geen Oostenrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat u echter uit van sociaal isolement wat niet zelden voorkomt bij bepaalde migranten, dan blijven ze inderdaad hun eigen taal sterk behouden. Met alle problemen vandien, zoals men dagelijks kan vaststellen in het Vlaams onderwijs en op de Belgische arbeidsmarkt. |
|
![]() |
![]() |