![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er niet van tegen wie?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Frustratie is het laatste wat ik ken. Het staat u uiteraard vrij geloof te hebben in uw eigen perceptie.
Na ruim 12 jaar eerlijke participatie zonder vooroordelen heb ik de achtergrond van dit forum begrepen : we worden hier allen in het ootje genomen door een bende zelfrukkende en ongeleide trollen. Ik ben intussen uitgeweken naar een paar anderstalige fora en lever hier zelf geen bijdragen meer. Al blijf ik lezend respect betonen voor enkele ernstige leden, hoe dungezaaid ze ook nog mogen zijn. Ik wens hen nog voldoende enthousiasme voor dit forum. Het mijne is op. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 4 juni 2014 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of erger: straks begint hij weer te rijmelen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Burger
|
![]() De intimidaties blijven maar duren
Msschn is er actief onderzoek naar het drugsmilieu in Aalst jaren 80. Dat zou dan veel verklaren. En wat bvn mogelijk een link bevestigen met drugs voor wapens trafiek met de falangisten in Libanon. Mailbox blijft raar doen. Tel. ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Waarvan de persbelangstelling dan weer niet weggelegd is voor homo-coiffeurs met een witte tabbaard ... Erg, hé ?
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 5 juni 2014 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat uw "ontknoping" eerder in de richting van Gordia gaat. U maakt de knoop nog minder ontwarbaar dan hij al was. Is er iets dat we over u moeten weten ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezonder dan drugs maar feitelijk even verslavend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 5 juni 2014 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me alleen een restaurant aan de overkant op de hoek overkant van het plein van de king. Perfect gebakken bleu grote steak au poivre en room met verse eigengemaakte frietjes. En spotgoedkoop. Daarna gaan maffen al dan niet met de griet en je was een voldaan man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad... Ajuinsoep met een eierdooier... Dat is ronduit misdadig!
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Burger
|
![]() Interessant artikel over Aalstenaars die bij de leider van de Hezbollah op bezoek gaan.
anno 2006 Zou interessant zijn of de relatie Aalst Libanon gelijklopend is begin jaren 80. Waar heeft de oudste dochter Palsterman haar man leren kennen ? http://archief.uitpers.be/artikel_view.php?id=1419 |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Haar jongere zus y hing vaak uit in den Amber, wat toen idd een drugkot was. De enige interpretatie van de intimidaties in mijn richting de voorbije week, is dat ik iemand ken die dat drugmilieu goed heeft gekend. Die mensen van destijds zijn alive and kicking volgens mij, er was geloof ik zelfs een soort reünie onlangs. Mijn 'conclusie' is : mogelijke band tss drugsmilieu Aalst en de drugs voor wapens trafiek met Libanon. Dat past mooi in mijn hypothese mossad, die in 1983 de relatie met zaïre komt corrigeren op belgische bodem, ihb wat betreft de lucratieve trafieken diamant en wapens, en in 1985 de handel met de falangisten komt bijtimmeren en/of nog wat finishing touch van 83. Mendez was wel degelijk een contact van Podevijn, en kruiste daar ook Bouhouche. Iedereen maakt maar voor zichzelf uit hoe geloofwaardig mijn hypothese is. Ik heb mn job gedaan vind ik. Verificatie of falsificatie is nu aan anderen. Laatst gewijzigd door Trojan : 6 juni 2014 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |