Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2004, 23:29   #201
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Sorry wat word ik hier verondersteld te bewijzen dan?
--bewijzen dat zijn houding schade toebrengt aan volk en land --wat is er verkeerd aan het verdedigen van eigen patrimonium-eigen volk-eigen ras???--het is niet omdat er op 23 03 1995 een muilkorfwet is gestemd --dat iedereen plots zijn bek moet gaan houden over al die wantoestanden en de toenemende verloedering van ons land--en de rest van europa--

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 26 september 2004 om 00:03.
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2004, 23:35   #202
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik word onverdraagzaam genoemd door een nazi. ( of dat veronderstel ik )
Dit is het toppunt.
ja u bent overdraagzaam--het is al zover gekomen dat u het zelf al niet meer beseft--
Oud 25 september 2004, 23:42   #203
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

er zijn hier nog een aantal figuren die het nodig achten om konstant hun haat te tonen tegenover het vlaams blok--is dat een demokratische houding???????of gelden de demokratische waarden hier enkel voor een schaar uitgezochte politieke meningen????dat men dat dan duidelijk vermeldt en desnoods laat stemmen in het parlement dan weet iedere andersdenkende hoe hij of zij zijn politiek doel het beste kan verwezenlijken--ik zal direct mijn conclusies wel trekken -zeker weten --
Oud 26 september 2004, 00:50   #204
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
--bewijzen dat zijn houding schade toebrengt aan volk en land --wat is er verkeerd aan het verdedigen van eigen patrimonium-eigen volk-eigen ras???--het is niet omdat er op 23 03 1995 een muilkorfwet is gestemd --dat iedereen plots zijn bek moet gaan houden over al die wantoestanden en de toenemende verloedering van ons land--en de rest van europa--
Groot gelijk ! Er is totaal niets verkeerd aan het verdedigen van eigen patrimonium, volk, en ras wanneer deze groot onrecht wordt aangedaan door enerzijds een corrupt Links beleid die eigen volk verloochent en verwaarloost, en anderzijds wordt het land verloedert door multicul en allerhande wangedragingen door criminele allochtonen. Alsof dat nog niet genoeg is profiteren de Walen ondertussen van Vlaams geld zolang dit mogelijk blijft. Om het nog erger te maken is het trots Nederlandssprekende volk verdeeld over Vlaanderen, Limburg en Nederland.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 07:43   #205
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Maar ze zijn wel gemakkelijk te herkennen 8) VOORAL, te herkennen aan de "inhoud" van hun schedel 8) , en hun idiote gelaatsuitdrukking 8)

universele verklaring van de rechten van de mens......aangenomen door de algemene vergadering van de verenigde naties op 10 december 1948....goedkeuring door belgie en publicatie in belgisch staatsblad van 31 maart 1949......maar 46 jaar later....vrije meningsuiting verboden door de democraten :"muilkorfwet" ministerie van justitie 23 03 1995...publicatie belgisch staatsblad van 30 03 1995.........
Oud 26 september 2004, 07:44   #206
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

de oprecht gelovige daad is steeds doel in zichzelf waarheen de weg ook voert........
Oud 26 september 2004, 07:47   #207
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

muilkorfwet :vrije meningsuiting verboden door de demokraten...belgisch staatsblad 30 03 1995......
Oud 26 september 2004, 09:46   #208
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

twee zonen van allochtonenknuffelaar "burgemeester janssens uit antwerpen" zijn vorige zondag rond 21 u overvallen..........door twee allochtonen.........
Oud 26 september 2004, 10:10   #209
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja u bent overdraagzaam--het is al zover gekomen dat u het zelf al niet meer beseft
Ik heb er geen problemen mee om onverdraagzaam te zijn tegenover een nazi. Iemand die duidelijk niet goed bij zijn hoofd is.

Citaat:
er zijn hier nog een aantal figuren die het nodig achten om konstant hun haat te tonen tegenover het vlaams blok--is dat een demokratische houding???????of gelden de demokratische waarden hier enkel voor een schaar uitgezochte politieke meningen????dat men dat dan duidelijk vermeldt en desnoods laat stemmen in het parlement dan weet iedere andersdenkende hoe hij of zij zijn politiek doel het beste kan verwezenlijken--ik zal direct mijn conclusies wel trekken -zeker weten --
Ik heb geen haat tegenover het Vlaams Blok. Op bepaalde punten hebben ze overschot van gelijk, op andere dan weer niet. Als u toch zo houdt van 'democratische waarden' - al zie ik het verband niet - waarom houdt u dan zelf niet op met steeds links uit te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sunshine
Groot gelijk ! Er is totaal niets verkeerd aan het verdedigen van eigen patrimonium, volk, en ras wanneer deze groot onrecht wordt aangedaan door enerzijds een corrupt Links beleid die eigen volk verloochent en verwaarloost, en anderzijds wordt het land verloedert door multicul en allerhande wangedragingen door criminele allochtonen. Alsof dat nog niet genoeg is profiteren de Walen ondertussen van Vlaams geld zolang dit mogelijk blijft. Om het nog erger te maken is het trots Nederlandssprekende volk verdeeld over Vlaanderen, Limburg en Nederland.
Uw gedrag kan men niet benoemen als ' eigen patrimonium, volk en ras verdedigen. ' hoor. U koestert blijkbaar gewoon een diepgaande haat jegens alles wat u onbekend, vreemd en anderskleurig is.
Oud 26 september 2004, 10:13   #210
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen problemen mee om onverdraagzaam te zijn tegenover een nazi. Iemand die duidelijk niet goed bij zijn hoofd is.

Ik heb geen haat tegenover het Vlaams Blok. Op bepaalde punten hebben ze overschot van gelijk, op andere dan weer niet. Als u toch zo houdt van 'democratische waarden' - al zie ik het verband niet - waarom houdt u dan zelf niet op met steeds links uit te maken.

Uw gedrag kan men niet benoemen als ' eigen patrimonium, volk en ras verdedigen. ' hoor. U koestert blijkbaar gewoon een diepgaande haat jegens alles wat u onbekend, vreemd en anderskleurig is.
Oud 26 september 2004, 10:15   #211
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
kijk in de spiegel zielepoot
Dan zie ik een blond, blank, blauwogig iemand. Zit ik daar steeds over te lullen. Neen.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 10:17   #212
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

van een gemotiveerd antwoord gesproken ..........sukkel.......
Oud 26 september 2004, 10:19   #213
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

op een dag vegen wij alle allochtonenknuffelaars van de straat .....zeker weten......
Oud 26 september 2004, 10:19   #214
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
van een gemotiveerd antwoord gesproken ..........sukkel.......
U schenkt me twee 'scheldwoorden' in twee posts. Geen recht van spreken dus. Zegt u me trouwens eens wat ik moet zien in de spiegel?
Oud 26 september 2004, 10:34   #215
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

europa is europees -- en betekent voor mij nog iets anders dan de vuilbak van de wereld te moeten worden-- als dat uw mening niet is --wel dat kan mij geen bal schelen--uw negatieve aanmerkingen neem ik met plezier in ontvangst--
Oud 26 september 2004, 10:43   #216
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
europa is europees -- en betekent voor mij nog iets anders dan de vuilbak van de wereld te moeten worden-- als dat uw mening niet is --wel dat kan mij geen bal schelen--uw negatieve aanmerkingen neem ik met plezier in ontvangst--
Hier ging het toch helemaal niet over? Lijkt wel alsof elke keer nazi's niet meer weten wat zeggen ,ze komen aanzeulen met die vaderlandsonzin.
Oud 26 september 2004, 10:50   #217
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

--ik zal u een duidelijk zeggen dat ik elk ras of volk op deze aardbol als ""gelijkwaardig"" beschouw--gelijkwaardig beschouwen wil echter niet zeggen we ze naar hier moeten laten komen --om op onze kosten een ""subcultuur"" te laten ontwikkelen--ten koste van onze cultuur--dit weze zeer duidelijk gezegd --wat uw verdedigen aangaat van deze profiteurs in europa-- wijst op een linkse stellingname--de hevige verdedigers van de mislukte ""multicul"" zitten voornaamlijk bij spa-spirit en hun kleinere linkse dwergpartijtjes--
Oud 26 september 2004, 10:51   #218
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hier ging het toch helemaal niet over? Lijkt wel alsof elke keer nazi's niet meer weten wat zeggen ,ze komen aanzeulen met die vaderlandsonzin.
--spreekt ge over uw eigen soms?????
Oud 26 september 2004, 10:56   #219
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Oud 26 september 2004, 11:02   #220
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

en blijf nu maar doordrammen over nazi hier en nazi daar-- we weten van waar het komt.......(sans rancune overigens --t is de moeite niet)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be