![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind ik ook, dat 0-0. Maar als de arabieren 1500 raketten op je afschieten in een paar dagen dan wordt dat 0-0 toch wel erg moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet waar 't vandaan kwam, want daar waren al verschillende versies over, en ook niet WIE 't afvuurde, want dat hebben ze NIET gezien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 juli 2014 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel doet er alles aan om - alvast in de media - niet over te komen als bewuste kindermoordenaars. Hamas heeft er geen enkel probleem mee, om hun kinderen en burgers om te brengen en te gebruiken in propaganda doeleinden, en geven dat ook toe! Ik neem aan dat je ook de moeite hebt genomen om de verschillende video's met interviews met Hamas kopstukken ook te bekijken? Er is dus geen enkele reden waarom Israel BEWUST die 4 kinderen zouden hebben gebombardeerd. Hamas heeft er wel veel baat bij: kijk, in het zicht van de journalisten.... kijk eens wat die stoute joden doen! Er k�*n altijd sprake zijn van een vergissing, maar: lag er een opslagplaats? werden er reeds raketten vanop die plaats afgevuurd? door kinderen? waarom niet, ze gebruiken hun kinderen toch als kanonnenvoer. Of zoals SDX reeds aangaf: lagen er wapens op het strand ? en wie heeft die daar dan gelegd, in het zicht van de journalisten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2014 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo moeilijk niet, gezien die 1500 raketten tot nu toe verantwoordelijk zijn voor 1 dode! Gelukkig maar: voor mij hoeft de "stand" helemaal niet gelijk te worden, hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Later, the Israel Defense Forces issued a statement calling the civilian casualties "a tragic outcome," saying the target of the strike was "Hamas terrorist operatives." Hoe dikwijls moet ik dit citaat nog herhalen voor je het eindelijk eens wil lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven, de 8e keer. (niet zelf geteld) En het is toch de waarheid wat ik schrijf? Dat oorlog vreselijk is en dat het jammer is dat de arabieren weer een nieuwe zijn begonnen? (9e keer) Laatst gewijzigd door Eliyahu : 17 juli 2014 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sorry, maar met enkele varianten komt u daadwerkelijk aan 11 (wel zelf geteld).
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch willen weten wat soort granaat het dan was, kinderen zomaar laten verdwijnen, alsof het een truk van david Copperfield was.
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan is het goed.
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() Erg voor die jongens, maar wat ik me toch herhaaldelijk heb afgevraagd de voorbije dagen...
Moesten die duizenden YouTube filmpjes waarin de mensenrechten constant op de walgelijkste manier met de voeten worden getreden door trotse jihadi's, in Syrië, in Irak, en op zoveel andere plaatsen waar honderdduizenden mensen worden afgeslacht, of duizenden keer meer dan in dit conflict, op eenzelfde koortsige wijze becommentarieerd worden... Hoeveel minuten zou het dan duren alvorens het internet crasht? En waarom precies die selectieve verontwaardiging?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 17 juli 2014 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, het enige dat je daar kan doen, is je afschuw en walging uitdrukken, waarop honderdduizenden anderen het roerend met je eens zullen zijn en hetzelfde doen. Niémand immers zal daar zeggen dat het de "schuld" van die onschuldige slachtoffers is. Weinig aanleiding tot uitgesponnen discussies dus.....
Laatst gewijzigd door Miauw! : 17 juli 2014 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ene is onlosmakelijk met het ander verbonden, ondanks Israël...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |