![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Burger
|
![]() Rusland wil volgens mij gewoon onrust stoken in de Westerse wereld. De hele Westerse wereld in rep en roer (het verbaast me trouwens dat Australie hier altijd vergeten wordt?) en dat is precies wat Putin wou. Zolang wij discussieren en panikeren, heeft hij alle tijd om zijn imperium uit te breiden en om nieuwe plannetjes te verzinnen. Ben eens benieuwd wat dit allemaal gaat geven als putin weggaat. Zijn opvolger zal een moeilijke opdracht krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O. Ik las ergens dat ze zich neutraal zouden houden. Die traditie is dan blijkbaar aan het afbrokkelen. Kunnen ze even goed bij de EU aansluiten en mee schoothondje spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn wel pro Russen die etnisch gezuiverd en verdreven worden tegen de Russische grens en niet Texanen tegen de Mexicaanse grens. Het is de NATO die sinds het einde van de Sovjetunie naar het Oosten oprukt en niet de Russen naar het Westen. Een beetje een omgekeerde wereld wat u schets. Jammer dat zovelen niet in staat zijn zich een van de westerse propaganda onafhankelijk criterium te vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou in het algemeen van kwaliteit maar soms is het gewoon een factor 10 verschil in prijs tussen een Duits of Amerikaans en Chinees product hier in Bolivia. Dan wordt het absurd niet Chinees te kopen. In Europa en de VS waar er veel meer aan protectionisme gedaan wordt merkt men die verschillen niet zo, maar in een vrijere markt als Bolivia wel. Ik begrijp wel waarom het 'westen' hun vrije markt logica (die uiteindelijk steeds hypocriet geweest is want enkel toegepast als westerse multinationals er voordeel bij hadden) door een sanctielogica aan het vervangen zijn. Het is een stap op weg naar het noodzakelijke terugschroeven van hun globale ambities. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe doet u dat trouwens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat staan dat hij er zelfs maar tijd in hoeft te steken. Weinig NL politici hebben het zo gemakkelijk gehad. Hij weet zich breed gesteund door zowel het parlement, als wel volgens een peiling onder de bevolking. Opmerkelijk is dat de waardering voor politici nog nooit zo hoog geweest is als momenteel voor Rutte en Timmermans. Terecht of niet terecht, 70 á 80% van de bevolking acht Rusland direct, dan wel indirect verantwoordelijk voor MH17. MH17 heeft een enorme dreun veroorzaakt, kunt moeilijk verwachten dat de doorsnee Nederlander bereid zal zijn er nog genuanceerd over te willen denken. Rutte heeft aangegeven dat hij niet zou rusten dat verantwoordelijken opgepakt zouden worden en berecht. Als hij daar net rigoureus in durft zijn als destijds van Acht (treinkaping de Punt) laat hij diegene(n) nog eerder ombrengen. Een duidelijk betoog? Wel dit lijkt me voldoende en dan nog wel van een zeer linkse partij Kamer wil voet bij stuk houden tegenover Rusland Gepubliceerd: 7 aug 2014 Quote: GroenLinks-fractievoorzitter Bram van Ojik benadrukt dat de zware economische sancties die de Europese Unie Rusland heeft opgelegd noodzakelijk zijn om de Russische president Vladimir Poetin weer aan tafel te krijgen. Van Ojik wil voorkomen dat er langzaamaan meer gedreigd gaat worden met wapengekletter. Laatst gewijzigd door Adrian M : 9 augustus 2014 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() aliexpress, alibaba, ebay, amazon, etc.
Laatst gewijzigd door E. Migrant : 9 augustus 2014 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hoor je de chinezen klagen dat de VS de vrije markt regels niet respecteert. Niet zozeer in de westerse media natuurlijk. Daar zal je niet vlug horen dat Chinese zonnepanelen eigenlijk 35 % goedkoper zouden kunnen verkocht worden moet het westen de regels respecteren. Europese consumenten betalen zich onnodig rot op alle gebieden. een beetje off topic. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 augustus 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 9 augustus 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() En als dat hier komt zwier ik mijn Visa ook buiten:
UnionPay eyes Russia market ![]() http://europe.chinadaily.com.cn/busi...t_18266853.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
U houdt er een wel zeer typische redenatie op na ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De verantwoordelijke kan hij ook in zijn eigen partij zoeken: mensen als Van Balen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2014 om 13:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Burger
|
![]() De russische media is pure propaganda. Als er zelfs medewerkers opstappen omdat ze voor de eerlijkheid kiezen, heb je meteen je bewijs.
En voor je begint te klagen dat ik een vrt-mens ben: Ik lees verschillende kranten, kijk naar vtm én vrt nieuws, en raadpleeg internet voor Engelstalige kranten. Dus echt heel veel word ik ook niet beinvloedt. En russisch kan ik niet lezen, dus ik weet niet wat ze daar allemaal schrijven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens vragen aan de Aussies hoe die er over denken Jullie Eurofielen? Hmm, vrees dat Hollanders weinig boodschap hebben aan de EU. De slachtoffers gaan henzelf en Nederland aan, evenals bij de Aussies. Voorlopig is het Rusland dat daar bezig is met oorlogsrotzooi en gebiedsuitbreiding. Van de NATO hoeft men overigens totaal niets te verwachten, de Oekraiene is geen lid van de NATO. Van de meeste Europese leden van de NATO al helemaal niet, de legers zijn tot op het bot uitgekleed. |
|
![]() |
![]() |