![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier in Oostende weten we wel beter ........... En Di Rupo, tja, hij was premier maar verder marionet van de vakbonden die hij zelf betaalde om te mogen aan blijven.
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100000+ betogers vandaag in Brussel hebben hierover niet dieper door gedacht. Die 40-50% opvordering(zeg maar ieder halfuur van ieder uur dat je werkt), onder bedreiging van staatsgeweld,laat die Luxemburgse bedragen eigenlijk in het niets verdwijnen.... Laatst gewijzigd door kelt : 6 november 2014 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
kijk maar eens na hoeveel een ziekteverzekering kost in pakweg de USA. of een jaartje studeren. Etc...
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Was dat dan toch een amokmaker? Het moet toch mogelijk zijn om afgaande op de vele videobeelden de echte daders te vatten om te bestraffen. Een vraag die ik mij ook stel: wie heeft voordeel bij deze rellen? Die zouden ook amokmakers kunnen ingehuurd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() Ja de laagste pensioenen, overvolle gevangenissen en straffeloosheid. Daarmee dat belgie bijna laatste stond in zijn return on investement lijstje. De linksen in dit land kunnen toch de mensen veel wijsmaken zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Burgemeester
|
![]() Zou zomaar kunnen, helaas bevinden zich onder de dockers nog al wat agressieve hersenloze idioten die de dockers in het algemeen in een slecht daglicht stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ga dan in east LA wonen.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 6 november 2014 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie staat bijna de eerste inzake welvaart én welzijn, niettegenstaande alles. Zowel de linksen als de rechtsen maken "de mensen" wat wijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft je dat voorgekauwd? De alles kaat koet klown?
![]() |
#213 | |
|
![]() Waarom zeg je dan dat de geschiedenis zich herhaalt? Je snapt toch wat dat wil zeggen?
Citaat:
En wanhopige?Geloof toch die vakbondsonzin niet .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, en dat is typisch voor een rechtse regering, zal ik meer onrechtstreekse belastingen moeten betalen. Ik denk hier aan de verhoging van electriciteit die eraan zit te komen, de waterfactuur die stijgen zal, de verhoging van....(vul zelf maar in). Neen deze regering is zeker niet deze van mijn hart. Noch van mijn portemonnee. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 november 2014 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() En die toevallig de rode vuilniszakken en jasjes van "de haven van antwerpen" aanhadden? Mai die anarchisten bereiden zich al goed voor dezer dagen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Nee de rest van de vakbondsafgevaardigden of leden van politieke partijen (toevallig van de oppositie) hielden zich idd rustig , ze leken amper te beseffen waarom ze betoogden en buiten "voor mijn centen" kwam er niet veel uit, mar ze vernielde ten minste niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Nochtans vertelt hij identiek hetzelfde dan ik al meerdere keren mocht horen van jongeren die wel wat gereisd hebben. Dan heb ik het niet over voorgekauwde reizen via een reisbureau. Maar jongeren die in hun eentje maanden in den vreemde rondtrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(De tv reeks "Borgen" gezien ?) 100 jaar ??? Die historicus was ook geen profeet: hij schreef over het toenmalige Belgie. De geschiedenis herhaalt zich. Wanhopigen ? Dat is géén onzin. Hier in mijn omgeving pleegde vorige maand een jongeman zelfmoord, vooral omdat hij na oneindig solliciteren nog altijd geen job vond. Moet ik het nog eens herhalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hier nog enen die de wereld grondig heeft verkend. De enige plek waar het gelijkwaardig wonen is, is Scandinavië. En daar liggen de belastingen nou ook niet bepaald laag.