![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.movementx.org/opinion-and-debate ik herkende haar naam, maar kan er nu ook niet opkomen. Zo'n belangrijk mens zal het dus niet zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afschaffen deze uit het kolonialisme geboren tradities. Of aanpassen.
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 november 2014 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou natuurlijk kunnen de deugd van verdraagzaamheid beoefenen, en het kinderfeest (dat eigenlijk niet echt meer voor jou bedoeld is) vermijden, zodat anderen rustig hun gang kunnen gaan.
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien even een kaartje kopen voor de trein naar de 21ste eeuw. Als al dat volk op de Grote Markt van Antwerpen gisteren "racisten" waren, dan hoeven wij ons ook niet meer te schromen om alle allochtonen met IS en Boko Haram extremisten te identificeren. Even belachelijk, maar dankzij jullie onozelheden wordt de polarisatie wel op de spits gedreven.
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het vervolg gaan we het zo doen: https://www.facebook.com/video.php?v=10152967530198714
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen moet gewoon overal in het openbaar zijn mening zeggen zodat multicullers door krijgen dat zij niet de meerderheid vormen in dit landje en zeer veel mensen de pest hebben aan hun "mening"! Het is gewoon erger en erger aan het worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte Piet is een begrip (vooral in de fantasie vd kinderen), en daar blijf je af. Trouwens, toen ik nog in Brussel woonde, is mijn Zambiaanse buurman nog voor Zwarte Piet gaan spelen bij de kruidenier van de buurt.
Zo zie je maar hoe zwaar eraan getild wordt.
![]() |
#212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie het verband met Zwarte Piet niet
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij nochtans duidelijk.
Het zijn in hoofdzaak linksen die niets liever doen dan echt of vermeend racisme te bestrijden. En vandaag zijn de zwarte pieten de kop van jut. Jouw Zambiaanse buurman is meer dan waarschijnlijk geen sos.
![]() |
#216 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik lees hier en hoor veel geleerde praat, tegenwoordig ook al Turks. De Belg was geen rascist, hij is het geworden omdat ze met zijn voeten spelen hem uitbuiten en uitdagen. Trouwens zijn er grotere rascisten dan die gasten zelf? Ga maar eens in Brussel rond. Ze kunnen mekaar niet rieken maar tegen ons, allemaal samen.
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat had ik nu echt eens nooit verwacht. Doorbraak zet de VRT in de bloemetjes, als het Doorbraak maar uitkomt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel verschil met (blank) Europa.
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Maar beter eerst voor eigen deur keren. Vaak wordt nogal laks gereageerd op insinuaties tot genocide van de moslims in Europa ondertussen dat we staan te roepen over 'mensenrechten' ergens ver weg.
On topic ben ik van mening dat movement X door dit soort van stellingen het racisme in de maatschappij juist bevordert. Ondertussen maakt men culturele tradities kapot. Blijft over het omhelzen van het angelsaxische kerstman importproduct. Over de gevolgen van hun aandachtshoererij denken ze niet na heb ik de indruk. Aan de andere kant is het maar een scheet in het water. Die mensen mogen hun mening hebben. Ik denk niet dat het beleid daar veel rekening mee dient te houden aangezien de meeste mensen zwarte piet niet associëren met racisme. En dat hoeft ook niet. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 november 2014 om 21:49. |
![]() |
![]() |