![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() DHL wilde uitbreiden en vroeg meer nachtvluchten (wij waren een Europese hub) maar dat werden er dus minder en ze vertrokken met hun hub naar Leipzig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Dat was voor mij "leven", ik deed dat ook ontzettend graag.
Mijn werk was voor mij niet werken maar iets wat ik zeer graag deed. In het weekend werkte ik op de ramp en voornamelijk in building 1 en 2. Het aantal opleidingen en brevetten dat ik behaald heb kan ik niet zeggen maar het waren er zeer veel. Heeft U ooit een vliegtuig gedeiced? Kent U de sfeer van de luchthaven, de kameraadschap? Hoewel wij niet in direkt contact kwamen met passagiers voelde ik mij daar ook in een vorm van vakantiesfeer. 1 keer per jaar nam ik 3 weken verlof en heb een groot deel vd wereld gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebzuchtig ben ik nooit geweest. Ik heb mijn verantwoordelijkheid als jonge vader ontvlucht en ben dus een klootzak. Ik geef toe dat ik onvolmaakt ben. Voor de rest heb ik nergens spijt van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Nu is het 90 uren per week op de kap van ambtenaren zitten.
Straks zal de artrose in zijn vingers ook hun schuld zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat je nog steeds op den dop staat hé. Laatst gewijzigd door reservespeler : 23 november 2014 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over mensen die op den dop staan en het statuut "bruggepensioneerde" hebben. Eerst lezen waar het over gaat Rikske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nieuw is deze regeling dus niet, nieuw is dat ze nu "beschkbaar" moeten blijven alhoewel dat ook maar relatief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |