Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 14 juni 2015, 12:42   #201
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Die veroveringsoorlog is nooit lang gestaakt hoor.
Ze zijn wel regelmatig teruggedrongen door onze islamofobe voorouders.

Niet door moslims maar door Ottomanen. Ieder zichzelf respecterende stam, natie, staat, volk of kaartclub doet aan veroveren. Kijk maar naar de Europese veroveraars van de laatste paar eeuwen. Zowel binnen als buiten Europa hebben ze serieus landjepik gedaan. Daar zijn de zogezegde moslimlandjes klein grut tegen.
Ke Nan is offline  
Oud 14 juni 2015, 13:07   #202
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Niet door moslims maar door Ottomanen. Ieder zichzelf respecterende stam, natie, staat, volk of kaartclub doet aan veroveren. Kijk maar naar de Europese veroveraars van de laatste paar eeuwen. Zowel binnen als buiten Europa hebben ze serieus landjepik gedaan. Daar zijn de zogezegde moslimlandjes klein grut tegen.
Elkaar de kop inslaan voor een stuk grond is zelfrespect?
Zoals dieren vechten om territorium?
Snerror is offline  
Oud 14 juni 2015, 14:15   #203
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Elkaar de kop inslaan voor een stuk grond is zelfrespect?
Zoals dieren vechten om territorium?
Wat anders dan dieren zijn wij. We zijn allemaal wezens die schijten. Het dier genaamd Mens is zelfs een graadje erger in beestachtigheid dan de rest van de levende wezens. Totdat buitenaardse wezens ons overtreffen zijn wij het uitschot van het universum.
Ke Nan is offline  
Oud 14 juni 2015, 14:41   #204
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Kenan heeft begrepen hoe de natuur in elkaar zit.

De moderne Europeaan heeft zoals gewoonlijk weer geen idee waar de klepel hangt.
Thuleander is offline  
Oud 14 juni 2015, 18:09   #205
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat anders dan dieren zijn wij. We zijn allemaal wezens die schijten. Het dier genaamd Mens is zelfs een graadje erger in beestachtigheid dan de rest van de levende wezens. Totdat buitenaardse wezens ons overtreffen zijn wij het uitschot van het universum.
Je kiest zelf hoe beestachtig je bent. Wat niet wil zeggen dat ik mij niet zou verdedigen indien nodig, maar ik ben niet op zoek naar territorium om daar plasjes te gaan doen.

Laatst gewijzigd door Snerror : 14 juni 2015 om 18:10.
Snerror is offline  
Oud 14 juni 2015, 19:30   #206
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ahzo.
Dus voor jou eindigde WO2 voor België op 28 mei 1940 of wat.
Had een redelijk persoon verwacht. Bedankt voor de eer.
Piero is nu online  
Oud 14 juni 2015, 19:49   #207
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Je kiest zelf hoe beestachtig je bent. Wat niet wil zeggen dat ik mij niet zou verdedigen indien nodig, maar ik ben niet op zoek naar territorium om daar plasjes te gaan doen.
Als individu hebben wij die keuze inderdaad. Als groep is dat anders. Het Westen verschilt hier in wezen niet van IS. De Westerse beschaving is niet meer dan een laagje vernis. Het bloed dat kleeft aan de handen van IS, kleeft evenzeer aan Westerse handen.
Ke Nan is offline  
Oud 15 juni 2015, 00:09   #208
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als individu hebben wij die keuze inderdaad. Als groep is dat anders. Het Westen verschilt hier in wezen niet van IS. De Westerse beschaving is niet meer dan een laagje vernis. Het bloed dat kleeft aan de handen van IS, kleeft evenzeer aan Westerse handen.
Als u het verschil 'in wezen' tussen het Westen en IS niet ziet dan mankeert er toch iets 'wezenlijks' aan uw waarnemingsvermogen. Het Westen heeft bloedvergieten, ofwel het elimineren van andersdenkenden, ten minste niet als doelstelling gekozen en tot volkskunst verheven.
Piero is nu online  
Oud 15 juni 2015, 11:48   #209
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Als u het verschil 'in wezen' tussen het Westen en IS niet ziet dan mankeert er toch iets 'wezenlijks' aan uw waarnemingsvermogen. Het Westen heeft bloedvergieten, ofwel het elimineren van andersdenkenden, ten minste niet als doelstelling gekozen en tot volkskunst verheven.
Het Westen is anders wel zeer effectief in het vermoorden van zij die een hindernis vormen voor hun doelstellingen. In wezen zijn zowel het Westen en IS even koelbloedige moordernaars. De geelimineerden en hun nabestaanden zal het worst wezen of ze in naam van religie of democratie (Of Joost mag weten voor welke reden dan ook) vermoord worden. Zichzelf voorhouden dat allerlei mogelijke Westerse interventies een nobel doel dienen duidt op een nog groter mankement in waarnemingsvermogen. Jij negeert simpelweg de eigen inbreng en sust daarmee je geweten.
Ke Nan is offline  
Oud 15 juni 2015, 14:17   #210
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Westen is anders wel zeer effectief in het vermoorden van zij die een hindernis vormen voor hun doelstellingen. In wezen zijn zowel het Westen en IS even koelbloedige moordernaars. De geelimineerden en hun nabestaanden zal het worst wezen of ze in naam van religie of democratie (Of Joost mag weten voor welke reden dan ook) vermoord worden.
Bij uw mooie vergelijking ontgaat u een nuance. Het Westen is er niet op uit burgerslachtoffers te maken maar IS vermoordt of verjaagt burgers die zich niet bekeren.

Citaat:
Zichzelf voorhouden dat allerlei mogelijke Westerse interventies een nobel doel dienen duidt op een nog groter mankement in waarnemingsvermogen. Jij negeert simpelweg de eigen inbreng en sust daarmee je geweten.
Ik houd mij niet voor dat 'allerlei mogelijke westerse interventies een nobel doel dienen' en dat heb ik ook niet beweerd. Wellicht mankeert er dan ook niets aan mijn waarnemingsvermogen.

Over nobele doelen gesproken,

gelooft u dat geen enkele westerse militaire interventie een nobel doel dient of heeft gediend?

Streeft IS naar uw mening wel een nobel doel na?

Of gelooft u helemaal niet in humaan en nobel handelen en doet u er zelf ook geen moeite meer voor?
Piero is nu online  
Oud 18 juni 2015, 04:03   #211
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Men moet steeds positief denken, zelfs in de meest extreme situaties. Ik bedoel duizend moordenaars zijn van overal ter wereld naar de isis basis getrokken.

De meeste lande van waaruit ze vertrokken zijn humaan en bestaat de doodstraf niet. Zij kiezen voor alle soorten van vermoorden op basis van eigen interpretatie geloof, eigen interpretatie justitie.

Mijn punt is dat al die moordenaars dan gecentraliseerd zitten in die isis streek. Dus als die omkomen in oorlog geweld is de doodstraf meteen uitgevoerd dat bij ons niet mag.

Zo cru als hun denken, maar de wereld is van die moorddadige individuen dan toch verlost.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 19 juni 2015, 03:21   #212
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://s.hln.be/2363058
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s.hln.be
Tot nu toe zijn zes jihadisten uit Amsterdam omgekomen in de gewapende strijd in het Midden-Oosten. Een van hen was minderjarig. © Kos.
Voor deze 6 kwam dus alle hulp te laat

1 minuut stilte , aub !! !!!! NOT !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 19 juni 2015, 07:46   #213
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Je hebt gelijk dat Europa vreselijk oorlogen heeft gekend.
je hebt gelijk dat Europa vreselijke koloniale tijden heeft gekend.
Je hebt gelijk dat Amerika en Europa een vreselijke oorlog in Irak hebben gevoerd.
Toch is het Westen en de NAVO ,het meest welvarende en veiligste deel van de wereld ,
waar duizenden vluchtelingen uit Afrika naar toe gaan.

Kennelijk zie je niet het aandeel van de godsdienst oorlogen die moslims tegen elkaar voeren
met de grote puinhoop in de Arabische wereld en Midden Afrikaanse landen.

Daarom zal het Westen en de NAVO zich moeten beperken
tot haar eigen grondgebied ,
overigens dit geldt ook voor Rusland en voor de Arabische landen.

Laatst gewijzigd door cato : 19 juni 2015 om 07:49.
cato is offline  
Oud 19 juni 2015, 08:17   #214
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Het aanhalen van de misdaden die het westen op haar geweten heeft, is het verdedigen van de psychopatische daden van IS.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 19 juni 2015, 19:53   #215
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard Alsof Afghanistan nog geen probs genoeg heeft.......

........er zijn berichtjes aan het opduiken dat de Taliban in strijd aan het raken is met IS,jawel,ook in Afghanistan lijkt het "Kalifaat"-idee aan te slaan,mogelijk bij jongelui die normaal recruten voor de Taliban zouden kunnen vormen.

In Afghanistan was Al-Quada "te gast" van de Taliban.
De Taliban heeft zijn AQ-gast niet goed genoeg de regels van het huis uitgelegd,die deed ver weg hele domme dingen, en daardoor kwam ook de Taliban in direkt konflikt met de VS.

Ondertussen lijkt de oogluikende steun van Pakistan aan de Taliban af te nemen,al is het maar omdat het regime van Islamabad zijn geduld met de "autonome grensgebieden" ondertussen helemaal verloren is,vooral toen "Pakistani-Taliban" zich begonnen te bemoeien in de Pakistaanse politieke modderpoel.

Na AQ vertoont nu ook de Taliban zwakte,maar IS staat klaar om de toorts op te nemen!
kelt is offline  
Oud 26 juni 2015, 02:45   #216
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Youtube , account WarLeaks:
IS Militant Captures His Own Death In POV On Helmet Cam During Clashes With Iraqi Army

NIET voor gevoelige mensen !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 26 juni 2015, 12:59   #217
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Een aantal IS verkrachters is met HIV besmet.
Als dat geen goed nieuws is.
Pericles is offline  
Oud 26 juni 2015, 13:10   #218
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Een aantal IS verkrachters is met HIV besmet.
Als dat geen goed nieuws is.
Niet voor die meisjes. Wat vreselijk.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 26 juni 2015, 13:44   #219
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Niet door moslims maar door Ottomanen..
Het zoveelste product uit je leugenfabriek;

Laat ons s' kijken naar één van de misdaden in Europa, uitgevoerd door turken tegen andersdenkenden: de slachtpartij op Chios, het uitmoorden van 70.000 kinderen, vrouwen, en mannen en het wegvoeren in (sex)slavernij van de overige 20.000. Je kon in theorie aan deze misdaden (tijdelijk) ontkomen als je bekeerde tot islam.

Citaat:
In March 1822, as the Greek revolt gathered strength on the mainland, several hundred armed Greeks from the neighbouring island of Samos landed in Chios. They attacked the Turks, who retreated to the citadel. Many islanders also decided to join the revolution.[2] However, the vast majority of the population had by all accounts done nothing to provoke the reprisals, and had not joined other Greeks in their revolt against the Ottoman Empire.[5]

Reinforcements in the form of a Turkish fleet under the Kapudan Pasha Nasuhzade Ali Pasha arrived on the island on 22 March. They quickly pillaged and looted the town. On 31 March, orders were given to burn down the town, and over the next four months, an estimated 40,000 Turkish troops, including convicts,[clarification needed] arrived. In addition to setting fires, the troops were ordered to kill all infants under three years old, all males 12 years and older, and all females 40 and older, except those willing to convert to Islam.[6]

Approximately three-quarters of the population of 120,000 were killed, enslaved or died of disease.[7][8] It is estimated that 2,000 people remained on the island after 21,000 managed to flee, 52,000 were enslaved and 52,000 massacred.[9] Tens of thousands of survivors dispersed throughout Europe and became part of the Chian Diaspora. Another source says that approximately 20,000[10][11][12] Chians were killed or starved to death.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chios_massacre
Conscience is offline  
Oud 26 juni 2015, 15:17   #220
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Hoog tijd om die islam buiten de wet te stellen in heel Europa !!!!
Maar daar zijn die eurocraten (lees: eu-commissarissen) veel te plat voor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be