![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet door moslims maar door Ottomanen. Ieder zichzelf respecterende stam, natie, staat, volk of kaartclub doet aan veroveren. Kijk maar naar de Europese veroveraars van de laatste paar eeuwen. Zowel binnen als buiten Europa hebben ze serieus landjepik gedaan. Daar zijn de zogezegde moslimlandjes klein grut tegen.
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals dieren vechten om territorium? |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat anders dan dieren zijn wij. We zijn allemaal wezens die schijten. Het dier genaamd Mens is zelfs een graadje erger in beestachtigheid dan de rest van de levende wezens. Totdat buitenaardse wezens ons overtreffen zijn wij het uitschot van het universum.
|
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kenan heeft begrepen hoe de natuur in elkaar zit.
De moderne Europeaan heeft zoals gewoonlijk weer geen idee waar de klepel hangt. |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Snerror : 14 juni 2015 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als individu hebben wij die keuze inderdaad. Als groep is dat anders. Het Westen verschilt hier in wezen niet van IS. De Westerse beschaving is niet meer dan een laagje vernis. Het bloed dat kleeft aan de handen van IS, kleeft evenzeer aan Westerse handen.
|
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over nobele doelen gesproken, gelooft u dat geen enkele westerse militaire interventie een nobel doel dient of heeft gediend? Streeft IS naar uw mening wel een nobel doel na? Of gelooft u helemaal niet in humaan en nobel handelen en doet u er zelf ook geen moeite meer voor? |
||
![]() |
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() Men moet steeds positief denken, zelfs in de meest extreme situaties. Ik bedoel duizend moordenaars zijn van overal ter wereld naar de isis basis getrokken.
De meeste lande van waaruit ze vertrokken zijn humaan en bestaat de doodstraf niet. Zij kiezen voor alle soorten van vermoorden op basis van eigen interpretatie geloof, eigen interpretatie justitie. Mijn punt is dat al die moordenaars dan gecentraliseerd zitten in die isis streek. Dus als die omkomen in oorlog geweld is de doodstraf meteen uitgevoerd dat bij ons niet mag. Zo cru als hun denken, maar de wereld is van die moorddadige individuen dan toch verlost.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://s.hln.be/2363058
Citaat:
![]() 1 minuut stilte , aub !! !!!! NOT !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
je hebt gelijk dat Europa vreselijke koloniale tijden heeft gekend. Je hebt gelijk dat Amerika en Europa een vreselijke oorlog in Irak hebben gevoerd. Toch is het Westen en de NAVO ,het meest welvarende en veiligste deel van de wereld , waar duizenden vluchtelingen uit Afrika naar toe gaan. Kennelijk zie je niet het aandeel van de godsdienst oorlogen die moslims tegen elkaar voeren met de grote puinhoop in de Arabische wereld en Midden Afrikaanse landen. Daarom zal het Westen en de NAVO zich moeten beperken tot haar eigen grondgebied , overigens dit geldt ook voor Rusland en voor de Arabische landen. Laatst gewijzigd door cato : 19 juni 2015 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Het aanhalen van de misdaden die het westen op haar geweten heeft, is het verdedigen van de psychopatische daden van IS.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ........er zijn berichtjes aan het opduiken dat de Taliban in strijd aan het raken is met IS,jawel,ook in Afghanistan lijkt het "Kalifaat"-idee aan te slaan,mogelijk bij jongelui die normaal recruten voor de Taliban zouden kunnen vormen.
In Afghanistan was Al-Quada "te gast" van de Taliban. De Taliban heeft zijn AQ-gast niet goed genoeg de regels van het huis uitgelegd,die deed ver weg hele domme dingen, en daardoor kwam ook de Taliban in direkt konflikt met de VS. Ondertussen lijkt de oogluikende steun van Pakistan aan de Taliban af te nemen,al is het maar omdat het regime van Islamabad zijn geduld met de "autonome grensgebieden" ondertussen helemaal verloren is,vooral toen "Pakistani-Taliban" zich begonnen te bemoeien in de Pakistaanse politieke modderpoel. Na AQ vertoont nu ook de Taliban zwakte,maar IS staat klaar om de toorts op te nemen! |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Youtube , account WarLeaks:
IS Militant Captures His Own Death In POV On Helmet Cam During Clashes With Iraqi Army NIET voor gevoelige mensen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal IS verkrachters is met HIV besmet.
Als dat geen goed nieuws is. ![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Niet voor die meisjes. Wat vreselijk.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#219 | |
Staatssecretaris
|
![]() Het zoveelste product uit je leugenfabriek;
Laat ons s' kijken naar één van de misdaden in Europa, uitgevoerd door turken tegen andersdenkenden: de slachtpartij op Chios, het uitmoorden van 70.000 kinderen, vrouwen, en mannen en het wegvoeren in (sex)slavernij van de overige 20.000. Je kon in theorie aan deze misdaden (tijdelijk) ontkomen als je bekeerde tot islam. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd om die islam buiten de wet te stellen in heel Europa !!!!
Maar daar zijn die eurocraten (lees: eu-commissarissen) veel te plat voor.