![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg jij nu dat de klacht tegen Steve niet geloofwaardig is of was, want ook die klachten werden pas jaren nadien aan het gerecht overgemaakt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Steve Stevaart dan, vroeg hij? Steve Stevaart is al een begrip geworden, hij staat voor het aanranden en verkrachten van vrouwen alsof dat allemaal gepermitteerd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedeeltelijk, 'Dutroux' die kende hij, de Waalse Franstalige pedofiel.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees jij wel ? De rechter heeft geoordeeld dat het NIET om laster en eerrrof ging Nogmaals motivatie rechter : "Jan Antonissen mocht aannemen dat de getuigen voldoende geloofwaardig waren en dat het globaal beeld dat uit de verschillende getuigenissen naar voren kwam, met de werkelijkheid overeenkwam" Dat wil zoveel zeggen dan dat de journalist niks te verwijten viel. Citaat:
Er zijn officieel geen slachtoffers. Citaat:
( zoals ik al zei : zo denk ik en jij en velen anderen er misschien over ) Maar juridisch ben je nog wel onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. ( of hij er in the end strategisch goed aan heeft gedaan dient nog af te wachten ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ieder om de beurt he, en ze krijgen uitkeringen als beloning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt niks van een procedure laster peins ik Diegene die een ander wenst aan te klagen voor laster dient daar eerst een klacht voor neer te leggen ( het is immers een loutere klachtenmisdrijf) Nadat hij/zij dat doet wordt onderzocht of die ontvankelijk verklaard wordt. Dwz men kijkt naar wat voor vermeende leugens, mogelijke gevolgen voor het vermeend slachtoffer en naar de eventuele kwaadwilligheid. ( De klacht van PVDD werd ontvankelijk geacht : dwz het was ernstig genoeg ) Vervolgens start er een proces waar de verweerder ( de journalist dus hier ) mag komen uitleggen dat hij/zij niet loog, moedwillig overdreef en vooral geen kwaad bedoelde, en dat de schade nooit zo groot kan zijn etc etc. Moest de verweerder daar in slagen ( zoals in dit geval ) dan verliest de eiser de zaak en met de nieuwe spelregels betaalt hij dan alle procedurekosten. Vervolgens kan de verliezer ( zelfs de winnaar, dacht ik ) nog in beroep gaan. Uiteraard zal de appelant duidelijk moten maken waarom en in welke mate hij/zij zich niet kan vinden met beslissing. Het is zelfs toegestaan dat in de loop van het hoger beroep de oorspronkelijke vordering wordt uitgebreid mits staving uiteraard. Maar in weze gaat het over dezelfde zaak. En in die zaak dient niet de eiser aan te tonen dat er (moedwillig) leugens zijn neergeschreven maar is het de taak aan de verweerder dat te weerleggen. Vergelijk het met een klacht wegens revisionisme of negationisme. Ook dit is een vorm van klachtenmisdrijf ( met het verschil dat ook derden dat kunnen ) waar de verweerder dient aan te tonen dat wat hij bv schreef daar niet onder viel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat die achterbakse krengen ook mogen beweren, doet eigenlijk weinig terzake. Ik herinner me een professor die ongeveer hetzelfde beweerde na de zelfmoord van Stevaert. De publieke opinie reageerde verontwaardigd. Ga me nu niet vertellen dat er niet genoeg drek over Stevaert verschenen is en zeker na zijn dood. Niemand van die achterbakse krengen heeft echter beweerd dat Van den Driessche een verkrachter is. Francken wou asielzoekers een cursus "omgaan met vrouwen" laten volgen waarop een tweet verscheen waarbij gevraagd werd of Pol Van den Driessche zich ook zou hebben ingeschreven op die cursus. Pol reageerde als door een wesp gestoken, "een schrijnend voorbeeld van framing, "want de VRT laat uitschijnen dat ook ik mij schuldig maakte aan ernstige misdrijven in een sfeer van aanranding, sexueel geweld en verkrachting". Jawadde, ik dacht dat het nu net de specialiteit van Francken was om criminelen (ernstige misdrijven) stante pede terug te sturen. Een cursus is aan hen dus niet besteed. Verkrachting kwam dus niet onmiddellijk bij mij op of het moet zijn dat alle asielzoekers criminelen zijn? Laatst gewijzigd door Jakko : 23 januari 2016 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen allemaal de meest beruchte zaken, de meest in het oog springende, maar verder gaat de kennis niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ex-minister én ex-gouverneur dagen ze niet zomaar voor de rechtbank. En dan nog liegen tijdens zijn verhoor was ook niet bevordelijk om in zijn onschuld te geloven. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 januari 2016 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Dan heb jij aan goed partijwerk gedaan met het oog op een regularisatie tegen 2019. Want spreken over pedofiele partijvoorzitters en racistische Vlaamse moordenaars kan toekomstige kiezers afschrikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Geloof je nu echt wat je zegt?Denk je dat als vettig Polleke het proces tegen de HUMO-journalist had gewonnen hij verklaard zou hebben "deze uitspraak toont gewoon aan dat humo gelogen heeft,dit wil niks zeggen over wat ik wel of niet gedaan zou hebben".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat jij hier nu voor de elvendertigste keer aan het doen bent ? Van zodra er iemand iets schrijft over vies polleke sta je op de barricaden te brullen om aandacht voor Stijve Steve zijn zelfmoord. Geloof je echt dat de aandacht gaat stoppen, door dergelijke retorische trucs ? Denk je echt dat men in 2018 vies polleke zijn uitspattingen zal zijn vergeten, of dat verwijzingen naar anderen voor stilzwijgen zullen zorgen ? Vies polleke zijn losse handjes zullen het belangrijkste issue zijn tijdens de campagne van polleke voor de burgemeestersjerp van 2018. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk,een jonge vrouw wordt sexueel geïntimideerd,ze weet niet hoe er mee om te gaan,blijkbaar is dat haar fout.Geef toe dat vettig Poltje een probleem heeft,ondenkbaar dat ik op zo iemand zou stemmen,een serieuze smet op het blazoen van zijn partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gezien het grote aantal getuigen en de grote tijdspanne waarover de feiten zich plaatsvond geldt voor Hete Pol dat hij zijn onschuld dient te bewijzen of zijn excuses dient aan te bieden. Hij heeft zich stierlijk belachelijk gemaakt door een journalist aan te vallen. In zijn tijden als media-baas kon hij de journalisten nog onder de knoet houden maar nu kunnen zij dankzij zijn verloren proces vrij hem omschrijven als een Vlaamse DSK.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn visie over dergelijke berichtgeving over ongewenst gedrag van politici is veranderd sinds Arnold Swarzenegger heeft moeten bekennen dat hij een dochter heeft buiten zijn huwelijk. Hij werd ook beschuldigd van zijn vrouwelijk schoon veel bemoedigende poepklopjes te geven. Als achteraf bleek dat hij één buitenechtelijke dochter had kan je afvragen hoeveel hij zijn invloed heeft misbruikt om op zijn werk er op los te poepen. Zo'n dinges horen thuis in de privéwereld en niet op de werkvloer.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jawel, ik laat je zelf de argumentatie voeren:
Citaat:
Citaat:
Die vergelijking gaat niet op. Journalistiek is geen academisch werk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 januari 2016 om 10:23. |
||
![]() |
![]() |