![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
Gaan we nu echt Eddy Merckx met Femke Vandendriessche vergelijken?
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
is de ene gelijker voor de wet dan de andere?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Merckx is ook maar groot geworden omdat die dopingaffaire geen al te grote weerslag had op zijn carrière. Dan staan roepen om de carrière van een tiener te nekken... Tenzij hij zelf meer weet over de Van den Driessches natuurlijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 februari 2016 om 20:47. |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En al zeker niet om een levenslange schorsing voor anderen te gaan eisen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 februari 2016 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, maar het zou wel verklaren waarom hij zo fel uithaalt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een zever. Het hoeft helemaal niet uit te zijn. Suárez beet verschillende keren iemand op het veld. Nu is hij nog steeds een gevierd voetballer.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die zélf drie keer is betrapt op doping/fraude heeft geen oordeel te vellen over anderen. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het systeem van FVDD is ondertussen al achterhaald:http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...content=nieuws
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou het ene 'wangedrag' erger zijn dan het andere? Stel dat ons Femke bewust aan andere renner zou hebben laten vallen (te vergelijken met een beet) , zou dat zoveel minder erg zijn dan (mechanische) doping? Is dat niet eerder een levenslange schorsing waard zelfs omdat hier ook nog eens het leven of de gezondheid van anderen in gevaar gebracht wordt. Toch gebeuren dat soort van dingen en wordt daar niet zo zwaar aan getild (tenzij dat de laatste jaren zou veranderd zijn).
Die verontwaardiging van sommige uit de wielerwereld over Femke komt me onecht over. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 februari 2016 om 01:44. |
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 februari 2016 om 01:50. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vrees dat er hier 'n voorbeeld gaat gesteld worden, zij is de eerste die 'betrapt' werd met zo'n fiets tussen haar materiaal. En al zeker na al die andere jarenlange dopingschandalen, ze kunnen dit niet door de vingers zien, ook al zou haar verhaal waar zijn. Wat ik eerlijk gezegd, heel onwaarschijnlijk acht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 3 februari 2016 om 01:55. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mechanische doping werkt niet zoals lichaamsdoping. Men moet de mechanica effectief gebruiken tijdens de race wil het fraude, misbruik of valsspelen genoemd worden. Die mechanica in de garage staan hebben geeft niks toegevoegde waarde aan de sporter.
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn naam trouwens nog eens opduikt in een corruptiezaak zegt eigenlijk meer dan genoeg over de ethiek van de heer mercxk. Dat hij voor de oliedollars in Qatar ook nog eens renner zou laten rijden in onverantwoorde omstandigheden zegt ook meer dan genoeg. Neen, Eddy Merckx hoort gewoon te zwijgen als het over een fout gaat van een bakvis van 19 jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Banneling
|
het gebeurt blijkbaar meer :
http://www.hln.be/plus/sport/time-ou...-mij-a2603172/ 58 seconden filmpje, moet je gezien hebben! |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jammer dat het een uit pure vlaamsche klei opgetrokken, gezond blozende boerendochter is.
Was het een Syrische of Afgaanse geweest had deze draad nog veel leuker geworden. Nu gaat het al over Eddy Merckx seg... Zo is de lol er rap af. Bij nader inzien: bestaan er eigenlijk gezond blozende Syrische of Afgaanse boerendochters? En waarom is er dan nog geen draad over?
|
|
|
#217 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Staatssecretaris
|
Er ligt een man in uw bed. "vrouw" zegt tegen u:
Ik zou niet weten hoe die in mij bed is beland? Hoe komt die daar? Is een ex van mij en vriend van mijn broer. Is ook onze buur en wij hebben de zelfde huizen waarschijnlijk heeft die vergist van huis! Onze slaapkamers zijn dezelfde als die van buren (wij hadden er 2 gewonnen bij Ikea en buren hebben er 1van gekocht) "Manlief" antwoord :Wat een geluk dat ik op tijd was of je had de verkeerde gep..pt. "vrouw"zegt: schatje de gordijnen waren dicht en buur heeft het zelfde lijf als u ...ik zou onschuldig u bedrogen hebben en zonder dat ik er iets van wist. Laatst gewijzigd door Deo : 3 februari 2016 om 10:54. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Staatssecretaris
|
Ik geloof mijn vrouw nog altijd , maar niemand geloofd mij !
Tis echt waar hoor |
|
|
|
|
|
#220 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik denk dat de regels wel duidelijk zijn. Citaat: