Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2016, 22:39   #201
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hoe vindt je het dat de Vlaamse media steeds geweigerd heeft om samen te werken met het Vlaamse Blok omdat ze zogezegd racistisch waren en nu de volle medewerking geeft aan datzelfde Vlaamse Blok, .
Waar en wanneer?
Ik heb er altijd nog niets van gemerkt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 22:54   #202
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Crombeke werd toch lekker terug gefloten en verloor daarmee veel autoriteit als voorzitter.
Moet kunnen. De Wever mag uit zijn botten slaan wat hij wil, geen mens die hem een stobreed in de weg legt binnen de partij. Sanderke houdt zelfs statistiekjes bij van zijn uitgekomen voorspellingen, gepikt van het VB, het duikertje.

Laatst gewijzigd door Jakko : 23 februari 2016 om 23:02.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 23:02   #203
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee, de voorbije 25 jaar stem ik op het VB en moet ik niet van de islam weten.
Ik ben niet zoals Jack die beweert leerkracht te zijn terwijl hij over een periode van 3 weken gespreid hier op elk mogelijk lesuur actief is geweest.
Je kan me veel wijsmaken maar dat je lessenrooster dagelijks verandert, dat niet.
Wie zegt dat Jack geen hulp krijgt van zijn vriend de ''kleine''?
Het lijkt dat ze elkaar helemaal niet kunnen luchten maar in werkelijkheid kunnen ze elkaar niet missen.
Een soort haat liefde verhouding zeg maar.

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2016 om 23:02.
Oud 23 februari 2016, 23:04   #204
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ja, maar ze zitten er wel. En het maakt een groot verschil in het beleid.

Ik vind trouwens de communautaire stilstand van deze regering veel beter dan de communautaire achteruitgang van de vorige staatshervorming.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 23:07   #205
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Alleen maakte hij het verschil niet tussen religidioten en de Islam en dat deed en doe ik nog steeds.
Kan zijn dat jij dat wel doet, maar jouw partijleiding doet het niet en gaat er ook niet voor, in tegendeel...
Oud 23 februari 2016, 23:11   #206
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Om de begroting in evenwicht te krijgen moet de regering nog 12 miljard Euro "vinden" ("rapen" volgens Dewever).
Om de begroting in evenwicht te krijgen EN de taxshift te financieren moet er 20 miljard Euro "gevonden" worden.
Ik schrijf U op een briefje dat die taxshift teruggedraaid gaat worden en anders valt deze regering.
Na een fabuleuze miljardenschuld opgebouwd zonder verwijl over de jaren heen, zou deze regering ineens gaan vallen om 20 miljard bijkomende schuld???
Inderdaad hypokrieter kan niet...
Oud 23 februari 2016, 23:13   #207
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hoeveel keren nog?
Ze hebben stukken van hun programma in de koelkast gestopt om te kunnen de economische crisis aanpakken en proberen recht te zetten wat de vorige ploegen, vooral sossen, naar de bliksem hebben geholpen gedurende jaren!
Daarbovenop krijgen ze nog die rampzalige "vluchtelingensmurrie" of wat ervoor moet doorgaan er bovenop!
Stel je voor dat we nu met Di Rupo II zaten! Konden we een handje geven aan Griekenland zeker?
Het viel weer niet op in de zondagmorgen-politieke debatten oa op rtbf en rtl...
Ze blijven de pest hebben aan de Vlamingen die volgens hen nu vooral voor zichzelf zorgen terwijl dat "zij" sedert 1830 zoveel gedaan hebben voor die Vlamingen (ze vergeten er "achterlijke boertjes" bij te zeggen)! MAAR ze doen het in hun broek dat la Belgique zou kunnen sneuvelen door de NVA en BDW, want die programmaonderdelen zitten maar voorlopig in de koelkast!
Wie zou het nu beter doen dan de NVA???

2
Oud 23 februari 2016, 23:14   #208
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Bovendien heeft de NVA die communautaire achteruitgang van de vorige regering mee goedgekeurd in het Vlaamse parlement !
En dat vergeten ze nogal eens.
Oud 23 februari 2016, 23:15   #209
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waar en wanneer?
Ik wel. In de nieuwsuitzending van gisteren op de VRT vroeg de reporter aan een deelnemer van de Pegida-betoging of hij ook niet graag goed zo opgevangen worden als hij op de vlucht was.
Ik heb er de halve nacht van wakker gelegen van die vraag.
Ik was zelfs kwaad op mezelf dat ik geen bittere tranen heb gehuild of kon huilen. Maar ja; ik hoef van mezelf niet te verschieten.
Ik heb een westerse opvoeding gehad. Ze hebben mij van kleins af geleerd dat huilen alleen iets voor zwakkelingen is. Dus dan doe ik het ook niet meer.
En toch verschiet ik nog van mezelf.
En dan stel ik mij de vraag :"Hoe is het zover gekomen?"
Tja; als ge uw hele leven met dollars in de ogen loopt dan zie je het echte leven niet meer.
Maar ik troost me bij de gedachte dat men die vluchtelingen beter bij huis kon opvangen. En het dus niet doet.
Men laat ze dan maar verzuipen in zee.
Dat zijn er al een deel minder die men een statuut moet weigeren.
De wetten van Darwin overstijgen het IQ van onze leiders.
Natuurlijke evolutie noemt men dat.
Trouwens; wat betekent een mensenleven in de ogen van maffiosie?
Binnenkort zullen er hier mogelijk onze levens volgen.
Maar opnieuw; wat betekent ons............................................... ..?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 23:27   #210
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik wel. In de nieuwsuitzending van gisteren op de VRT vroeg de reporter aan een deelnemer van de Pegida-betoging of hij ook niet graag goed zo opgevangen worden als hij op de vlucht was.
Ik heb er de halve nacht van wakker gelegen van die vraag.
Ik was zelfs kwaad op mezelf dat ik geen bittere tranen heb gehuild of kon huilen. Maar ja; ik hoef van mezelf niet te verschieten.
Ik heb een westerse opvoeding gehad. Ze hebben mij van kleins af geleerd dat huilen alleen iets voor zwakkelingen is. Dus dan doe ik het ook niet meer.
En toch verschiet ik nog van mezelf.
En dan stel ik mij de vraag :"Hoe is het zover gekomen?"
Tja; als ge uw hele leven met dollars in de ogen loopt dan zie je het echte leven niet meer.
Maar ik troost me bij de gedachte dat men die vluchtelingen beter bij huis kon opvangen. En het dus niet doet.
Men laat ze dan maar verzuipen in zee.
Dat zijn er al een deel minder die men een statuut moet weigeren.
De wetten van Darwin overstijgen het IQ van onze leiders.
Natuurlijke evolutie noemt men dat.
Trouwens; wat betekent een mensenleven in de ogen van maffiosie?
Binnenkort zullen er hier mogelijk onze levens volgen.
Maar opnieuw; wat betekent ons............................................... ..?
Zou je je eerst en vooral niet afvragen waarom al die mensen op de vlucht werden gejaagd en daar tegen fulmineren in plaats van hier te komen zagen dat ze, in de grote getalen dat ze hier afkomen, niet met open armen worden onthaald???
En zou het kunnen zijn dat de broodheren van degene die hier komen oreren voor opvang dezelfde zijn dan zij die die arme mensen aan de andere kant van de wereld uit hun huizen op de vlucht jagen???

Wie heeft alleen maar dollars in de ogen??? Zouden we ons niet eerder moeten bezighouden met de Europese leiders en hun Amerikaanse oorlogstokers???

Iedereen weet dat de gevolgen van die vluchtelingenstroom alleen maar de ellende vanuit het midden oosten naar Europa zal overbrengen; en diegene die aan de oorzaak liggen van al die ellende zullen zich verder verrijken bij de totale uitverkoop van datzelfde Europa...

En zoals de vluchtelingen zullen het dan de brave Europese, totaal verarmde burgers zijn die mee het gelag betalen van die zogenaamde groten die enkel dollars in hun ogen hebben...
Oud 23 februari 2016, 23:29   #211
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
En dat vergeten ze nogal eens.
En ze vergeten nog meer dat het al herhaaldelijk werd tegengesproken en rechtgetrokken...
Oud 23 februari 2016, 23:30   #212
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
En dat is 't?
Al maanden aan stuk mogen bijna dagdagelijks politici van alle partijen, 'wereldverbeteraars'', linkse ''artiesten, Abou Jahjah .... etc hun ding komen doen in Ter Zake en De Afspraak over de asielramp.

Tot hiertoe mocht geen enkele VB politicus dat komen doen in die programma's.
Nochtans zijn zij de enigen die al jaren waarschuwen voor wat we nu meemaken .
Oud 23 februari 2016, 23:34   #213
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ze vergeten nog meer dat het al herhaaldelijk werd tegengesproken en rechtgetrokken...
Iets dat je eerst goedkeurt kan je niet meer rechttrekken.
Nadien je keutel intrekken zijn vijgen na pasen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2016 om 23:36.
Oud 23 februari 2016, 23:38   #214
Jakko
Minister-President

Standaard

oeps.

Laatst gewijzigd door Jakko : 23 februari 2016 om 23:39.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 08:32   #215
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is rechtgetrokken en tegengesproken Marie ?
Stapt de NVA dan met terugwerkende kracht uit die Vlaamse regering ?

13 OKTOBER 2011
De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe.

http://www.standaard.be/cnt/053h0221
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 08:47   #216
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Wat is rechtgetrokken en tegengesproken Marie ?
Stapt de NVA dan met terugwerkende kracht uit die Vlaamse regering ?

13 OKTOBER 2011
De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe.

http://www.standaard.be/cnt/053h0221
Nutteloos, ze horen enkel wat ze graag horen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 09:05   #217
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar en wanneer?
Marie grossiert in beweringen, en voelt niet de behoefte die te staven. Je zult tevergeefs wachten op antwoord op je vraag.

edit : in deze hilarische reactie legt ze uit waarom dat volgens haar niet nodig is.
http://forum.politics.be/showthread....=1#post7730328

Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 februari 2016 om 09:09.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 09:06   #218
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou je je eerst en vooral niet afvragen waarom al die mensen op de vlucht werden gejaagd en daar tegen fulmineren in plaats van hier te komen zagen dat ze, in de grote getalen dat ze hier afkomen, niet met open armen worden onthaald???
En zou het kunnen zijn dat de broodheren van degene die hier komen oreren voor opvang dezelfde zijn dan zij die die arme mensen aan de andere kant van de wereld uit hun huizen op de vlucht jagen???

Wie heeft alleen maar dollars in de ogen??? Zouden we ons niet eerder moeten bezighouden met de Europese leiders en hun Amerikaanse oorlogstokers???

Iedereen weet dat de gevolgen van die vluchtelingenstroom alleen maar de ellende vanuit het midden oosten naar Europa zal overbrengen; en diegene die aan de oorzaak liggen van al die ellende zullen zich verder verrijken bij de totale uitverkoop van datzelfde Europa...

En zoals de vluchtelingen zullen het dan de brave Europese, totaal verarmde burgers zijn die mee het gelag betalen van die zogenaamde groten die enkel dollars in hun ogen hebben...
Ja marie je leeft nu eenmaal in een wereld die draait om $$$£££€€€, daar moet alles voor wijken.
Mensen en natuur, onder het motto heb ik 1 miljoen, wil ik 100 miljoen, heb ik 100 miljoen wil ik 1 miljard etc.
Als je tevreden bent met weinig en je plan trekt zonder die geldhaaien en hun consumentenmaatschappij, ben je een loser en nutteloos voor die geldmaatschappij.

Als ze dan voor triljoenen bestolen worden en ze de slaaf gemaakt worden van die geldhaaien, geven ze hen nog een applaus.

Wie zong ook alweer: de wereld is om zeep?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 09:11   #219
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat is 't?
Al maanden aan stuk mogen bijna dagdagelijks politici van alle partijen, 'wereldverbeteraars'', linkse ''artiesten, Abou Jahjah .... etc hun ding komen doen in Ter Zake en De Afspraak over de asielramp.

Tot hiertoe mocht geen enkele VB politicus dat komen doen in die programma's.
Nochtans zijn zij de enigen die al jaren waarschuwen voor wat we nu meemaken .
Marie denkt daar blijkbaar anders over...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 09:25   #220
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eindelijk een zinvolle bijdrage.

Oorzaak bankencrisis lag in Amerika. De nadelige gevolgen waren grotendeels voor Europa. Meer bepaald het rechtse Amerika dat met dollartekens in de ogen loopt.
Oorzaak van de huidige miserie in het Midden-oosten is het rechtse Amerika
waar de maffialeider BUSH met leugens anderen meegesleurd heeft in een oorlog die vooral gevoerd werd met oliedollartekens in de ogen.

M.a.w. het rechtse Amerika is oorzaak van veel miserie. Zij verrijken zich dank zij de problemen die ze met hun beleid in Europa veroorzaakt hebben.

En dan zijn er die denken dat de rechtse partijen ons land, en met uitbreiding Europa, die vol bewondering naar datzelfde Amerika (hun broodheren) kijken een oplossing gaan bieden.

Het wordt hoog tijd dat Europa niet alleen een eigen economie maar vooral ook haar eigen sociale systeem gaat verdedigen. Dat Europa zeker niet het slechte voorbeeld van Amerika zal volgen. Wij hebben ene veel beter sociaal systeem. Wij mogen daar fier op zijn. Maar moeten alert genoeg zijn om dat systeem niet ten val te brengen. Een gevaar dat vanuit rechtse zijde om de hoek gluurt.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be