![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er altijd nog niets van gemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Moet kunnen. De Wever mag uit zijn botten slaan wat hij wil, geen mens die hem een stobreed in de weg legt binnen de partij. Sanderke houdt zelfs statistiekjes bij van zijn uitgekomen voorspellingen, gepikt van het VB, het duikertje.
Laatst gewijzigd door Jakko : 23 februari 2016 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt dat ze elkaar helemaal niet kunnen luchten maar in werkelijkheid kunnen ze elkaar niet missen. Een soort haat liefde verhouding zeg maar. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2016 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad hypokrieter kan niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb er de halve nacht van wakker gelegen van die vraag. Ik was zelfs kwaad op mezelf dat ik geen bittere tranen heb gehuild of kon huilen. Maar ja; ik hoef van mezelf niet te verschieten. Ik heb een westerse opvoeding gehad. Ze hebben mij van kleins af geleerd dat huilen alleen iets voor zwakkelingen is. Dus dan doe ik het ook niet meer. En toch verschiet ik nog van mezelf. En dan stel ik mij de vraag :"Hoe is het zover gekomen?" Tja; als ge uw hele leven met dollars in de ogen loopt dan zie je het echte leven niet meer. Maar ik troost me bij de gedachte dat men die vluchtelingen beter bij huis kon opvangen. En het dus niet doet. Men laat ze dan maar verzuipen in zee. Dat zijn er al een deel minder die men een statuut moet weigeren. De wetten van Darwin overstijgen het IQ van onze leiders. Natuurlijke evolutie noemt men dat. ![]() Trouwens; wat betekent een mensenleven in de ogen van maffiosie? ![]() Binnenkort zullen er hier mogelijk onze levens volgen. Maar opnieuw; wat betekent ons............................................... ..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zou het kunnen zijn dat de broodheren van degene die hier komen oreren voor opvang dezelfde zijn dan zij die die arme mensen aan de andere kant van de wereld uit hun huizen op de vlucht jagen??? Wie heeft alleen maar dollars in de ogen??? Zouden we ons niet eerder moeten bezighouden met de Europese leiders en hun Amerikaanse oorlogstokers??? Iedereen weet dat de gevolgen van die vluchtelingenstroom alleen maar de ellende vanuit het midden oosten naar Europa zal overbrengen; en diegene die aan de oorzaak liggen van al die ellende zullen zich verder verrijken bij de totale uitverkoop van datzelfde Europa... En zoals de vluchtelingen zullen het dan de brave Europese, totaal verarmde burgers zijn die mee het gelag betalen van die zogenaamde groten die enkel dollars in hun ogen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al maanden aan stuk mogen bijna dagdagelijks politici van alle partijen, 'wereldverbeteraars'', linkse ''artiesten, Abou Jahjah .... etc hun ding komen doen in Ter Zake en De Afspraak over de asielramp. Tot hiertoe mocht geen enkele VB politicus dat komen doen in die programma's. Nochtans zijn zij de enigen die al jaren waarschuwen voor wat we nu meemaken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien je keutel intrekken zijn vijgen na pasen. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2016 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() oeps.
Laatst gewijzigd door Jakko : 23 februari 2016 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stapt de NVA dan met terugwerkende kracht uit die Vlaamse regering ? 13 OKTOBER 2011 De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe. http://www.standaard.be/cnt/053h0221 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : in deze hilarische reactie legt ze uit waarom dat volgens haar niet nodig is. ![]() http://forum.politics.be/showthread....=1#post7730328
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 februari 2016 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Mensen en natuur, onder het motto heb ik 1 miljoen, wil ik 100 miljoen, heb ik 100 miljoen wil ik 1 miljard etc. Als je tevreden bent met weinig en je plan trekt zonder die geldhaaien en hun consumentenmaatschappij, ben je een loser en nutteloos voor die geldmaatschappij. Als ze dan voor triljoenen bestolen worden en ze de slaaf gemaakt worden van die geldhaaien, geven ze hen nog een applaus. Wie zong ook alweer: de wereld is om zeep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Oorzaak bankencrisis lag in Amerika. De nadelige gevolgen waren grotendeels voor Europa. Meer bepaald het rechtse Amerika dat met dollartekens in de ogen loopt. Oorzaak van de huidige miserie in het Midden-oosten is het rechtse Amerika waar de maffialeider BUSH met leugens anderen meegesleurd heeft in een oorlog die vooral gevoerd werd met oliedollartekens in de ogen. M.a.w. het rechtse Amerika is oorzaak van veel miserie. Zij verrijken zich dank zij de problemen die ze met hun beleid in Europa veroorzaakt hebben. En dan zijn er die denken dat de rechtse partijen ons land, en met uitbreiding Europa, die vol bewondering naar datzelfde Amerika (hun broodheren) kijken een oplossing gaan bieden. Het wordt hoog tijd dat Europa niet alleen een eigen economie maar vooral ook haar eigen sociale systeem gaat verdedigen. Dat Europa zeker niet het slechte voorbeeld van Amerika zal volgen. Wij hebben ene veel beter sociaal systeem. Wij mogen daar fier op zijn. Maar moeten alert genoeg zijn om dat systeem niet ten val te brengen. Een gevaar dat vanuit rechtse zijde om de hoek gluurt. |
|
![]() |
![]() |