Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 26 maart 2016, 09:13   #201
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Jah ze zijn in een soort van luxe psychose verzeild geraakt denk ik ,, door de welvaart & gemakzucht...de meesten onder ons toch...
links kiesvee weet niet beter
Oud 26 maart 2016, 09:15   #202
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Vandaar dat europa op de lange termijn gedoemd is te vervallen. Europa is groot geworden op macht... maar de melkdrinkende homofiele kinderen die deze gebieden hebben verkregen zijn het niet waardig dat te bezitten.

Citaat:
En hongerige ogen van sterkere volkeren kijken naar het zachte klimaat, de weelde, en de vele vrouwen, met hebberige ogen. En als de europese man niet snel wakker wordt..... zal hij worden gecastreerd, in een kooi gestoken worden en slavenwerk verrichten in het nachtelijke geschreeuw van zijn voormalige vrouw en dochters.
Citaat:
Verzet gebeurd met kracht... niet met kaarsen
Ons groeperen "en het woord verkondigen " zou ook kunnen helpen...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:22   #203
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het probleem manifesteert vooral bij kansloze jongeren. Daar dreigt het gevaar bij ons. En bij Shenghen; mensen stromen binnen en misbruiken onze vrijheid om een plaatsje te bemachtigen. Daarbij komt kijken dat IS militanten meestuurt om aanslagen te plegen.
"kansloze jongeren" ???????
Er zijn weinig plekken in de wereld waar iemand zo goed opgevangen wordt als in België.
Gratis kwaliteitsonderwijs, een sociaal vangnet dat zijn gelijke niet kent, kinderbijslag, enz ....
Abdeslam had verdomme een job bij de Brusselse Vervoersmaatschappij waar hij uiteindelijk werd ontslagen omdat hij meermaals niet kwam opdagen.

Het flauwe argument van "kansloos" wordt continu misbruikt om hun eigen falen maar niet te moeten toegeven.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:23   #204
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Er zijn weinig plekken in de wereld waar iemand zo goed opgevangen wordt als in België.
Gratis kwaliteitsonderwijs, een sociaal vangnet dat zijn gelijke niet kent, kinderbijslag, enz ....
Abdeslam had verdomme een job bij de Brusselse Vervoersmaatschappij waar hij uiteindelijk werd ontslagen omdat hij meermaals niet kwam opdagen.

Het flauwe argument van "kansloos" wordt continu misbruikt om hun eigen falen maar niet te moeten toegeven.
Peche weet dat maar al te goed.

Peche is een jihadi apologist die zich een "dwaze wollige trien" typetje aanmeet.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:24   #205
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

En toch een groot % mensen weet al ... genoeg ... dat het mislukt is hoor..
Oud 26 maart 2016, 09:25   #206
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Met wat ga je het anders doen? De waarden van onze eigen maatschappij overboord werpen?

Islam verbieden is afschaffen van religieuze vrijheid
Mensen verbieden te spreken over de sharia? Afschaffen van vrije meningsuiting

Onze maatschappij en haar waarden zijn te geëvolueerd om om te gaan met zulks barbarisme, hun waarden staan haaks tegenover de onze. Je gaat het niet oplossen met bombarderen, da's ook al zeker.

Men mag beginnen met het stoppen met het uitdelen van overheidsgeld aan alle religies in dit land, dan kunnen de mohamedanen zich niet weer in een slachtofferrol wentelen.

En onze maatschappij is "geëvolueerd" naar een maatschappij waar het verboden is om kritiek te geven op de islam en op baldadigheden gepleegd door nieuwkomers. Heden ten dage is het stilaan aan het veranderen maar men blijft in hetzelfde bedje ziek: eindeloos palaveren en rond de pot draaien en ondertussen worden er onder onze neus nog zelfmoordaanslagen beraamd.

Dergelijk kwaad kan je niet oplossen met "onze waarden" en meer van dat. Ofwel laat je het verder woekeren tot je er niks meer aan kan doen ofwel ga je er keihard tegen tekeer.
Hypochonder is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:27   #207
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Men mag beginnen met het stoppen met het uitdelen van overheidsgeld aan alle religies in dit land, dan kunnen de mohamedanen zich niet weer in een slachtofferrol wentelen.

En onze maatschappij is "geëvolueerd" naar een maatschappij waar het verboden is om kritiek te geven op de islam en op baldadigheden gepleegd door nieuwkomers. Heden ten dage is het stilaan aan het veranderen maar men blijft in hetzelfde bedje ziek: eindeloos palaveren en rond de pot draaien en ondertussen worden er onder onze neus nog zelfmoordaanslagen beraamd.

Dergelijk kwaad kan je niet oplossen met "onze waarden" en meer van dat. Ofwel laat je het verder woekeren tot je er niks meer aan kan doen ofwel ga je er keihard tegen tekeer.
Gaan we eens tellen met hoeveel we hier al zijn die deze mening hebben ?
Oud 26 maart 2016, 10:22   #208
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

Als ge mij in Saudi Arabië dropt ben ik toch ook kansloos? Ik kan daar met mijn opvoeding nergens mee terecht, integendeel dat is daar mijn dood.
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:31   #209
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge mij in Saudi Arabië dropt ben ik toch ook kansloos? Ik kan daar met mijn opvoeding nergens mee terecht, integendeel dat is daar mijn dood.
Als je dat weet dan moet je blijven waar je bent of u aanpassen aan uw nieuw land met zijn regels en gewoonten.
alberto is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:39   #210
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Als je dat weet dan moet je blijven waar je bent of u aanpassen aan uw nieuw land met zijn regels en gewoonten.
Maar het vrije westen stond alles toe en sloot de ogen voor problemen die manifesteerde. Vandaag rijst het aan de oppervlakte en is dat een kwestie van leren lopen en er in rollen.
Ik weet niet hoe deze regering ermee zal omgaan, het is een zeer complexe situatie.

Laatst gewijzigd door Peche : 26 maart 2016 om 10:40.
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:41   #211
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat voor domme vergelijking is dit? Je kan een westerling die in een Arabisch land wordt "gedropt" niet vergelijken met een moslim die naar hier komt.

Je zal SA ten eerste al zomaar niet binnen raken en als je er binnen raakt zal je ofwel snel in de gevangenis zitten ofwel als een hond worden neergeschoten.

Bij ons werd ons decennia lang gedicteerd dat we alle nieuwkomers zomaar in de armen moesten sluiten en hen bovendien nog onderhouden met kost, inwoon en uitkeringen op de koop toe. Die mensen plegen hier nu aanslagen en jij gaat nu beweren dat ze kansloos waren. Lees uw onzin nog eens en besef waarmee je bezig bent.
Hypochonder is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:50   #212
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Die mensen zijn niet hier gedropt. Ze zijn vrijwillig naar hier gekomen. Ze zijn vrijwillig afgezakt naar Dar-Al-Harb.

Het is HUN verantwoordelijkheid om zich aan te passen. Het was HUN verantwoordelijkheid om alle culturele bagage achter te laten die integratie belemmerde.

Als ze dat NIET wensen te doen, kunnen ze het terug afbollen naar Dar-Al-Islam.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Oud 26 maart 2016, 10:53   #213
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Lees uw onzin nog eens en besef waarmee je bezig bent.
Peche is geen idioot. Peche weet heel goed waar ze mee bezig is.

Peche is een jihad-apologist die een typetje neerzet.

Oud 26 maart 2016, 10:54   #214
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat voor domme vergelijking is dit? Je kan een westerling die in een Arabisch land wordt "gedropt" niet vergelijken met een moslim die naar hier komt.

Je zal SA ten eerste al zomaar niet binnen raken en als je er binnen raakt zal je ofwel snel in de gevangenis zitten ofwel als een hond worden neergeschoten.

Bij ons werd ons decennia lang gedicteerd dat we alle nieuwkomers zomaar in de armen moesten sluiten en hen bovendien nog onderhouden met kost, inwoon en uitkeringen op de koop toe. Die mensen plegen hier nu aanslagen en jij gaat nu beweren dat ze kansloos waren. Lees uw onzin nog eens en besef waarmee je bezig bent.
}-)
Er komen veel mensen naar hier. Ik heb ze niet binnengelaten he, maar er zitten wel mensen bij die echt hulp nodig hebben. Ik ben voorstander deze mensen gepast te helpen aan de grens tot de oorlog voorbij is.

Wat ik poogde duidelijk te maken, sommigen voelen zich hier gewoon echt niet thuis. En willen er niets van maken omdat onze cultuur hen niet aanspreekt.
Wat mijn onzin eigenlijk concreet to the point zei: die mannen horen thuis in Oosterse landen en is moeilijk te verenigen met de westerse cultuur, normen en waarden.

Moet ik nu echt alles nuanceren?
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:57   #215
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Peche is geen idioot. Peche weet heel goed waar ze mee bezig is.

Peche is een jihad-apologist die een typetje neerzet.
Ik ben nooit mals geweest voor jihadisme, en heb altijd gezegd dat het tegen de wet van Geneve is. Heeft U alles van mij gelezen?
Ik dacht het niet Kerel, ik dacht het niet.
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:57   #216
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Onze gevoelens, witmans.
Onze gevoelens, en hoe we ze voelen.

Dat is het enige wat telt nu.

Thuleander is offline  
Oud 26 maart 2016, 10:59   #217
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Die mensen zijn niet hier gedropt. Ze zijn vrijwillig naar hier gekomen. Ze zijn vrijwillig afgezakt naar Dar-Al-Harb.

Het is HUN verantwoordelijkheid om zich aan te passen. Het was HUN verantwoordelijkheid om alle culturele bagage achter te laten die integratie belemmerde.

Als ze dat NIET wensen te doen, kunnen ze het terug afbollen naar Dar-Al-Islam.
Velen zijn hier geboren omdat ons land de immigratie bevorderde door ze naar hier te halen. We hebben TOEN de trein gemist culturen richting onze normen en waarden te begeleiden. We waren te vrij in de belevenissen van alles.
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 11:02   #218
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
}-)
Er komen veel mensen naar hier. Ik heb ze niet binnengelaten he, maar er zitten wel mensen bij die echt hulp nodig hebben. Ik ben voorstander deze mensen gepast te helpen aan de grens tot de oorlog voorbij is.

Wat ik poogde duidelijk te maken, sommigen voelen zich hier gewoon echt niet thuis. En willen er niets van maken omdat onze cultuur hen niet aanspreekt.
Wat mijn onzin eigenlijk concreet to the point zei: die mannen horen thuis in Oosterse landen en is moeilijk te verenigen met de westerse cultuur, normen en waarden.

Het ging dan ook maar om een TIJDELIJKE humanitaire hulp (geen MOSLIMINVASIE!) die we zouden bieden tot de 'problemen' (in scene gezet?) in land van herkomst opgelost zouden 'geraken' geen slimme weg om hier in de EU vaste voet aan de grond te zetten of zich wat sedentair te gaan gedragen en de boel komen te verzieken punt

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2016 om 11:03.
Universalia is offline  
Oud 26 maart 2016, 11:04   #219
Peche
Banneling

Standaard

De groepen die dat wel doen moet je oppakken en in gesloten centra plaatsen.
Punt.
Peche is offline  
Oud 26 maart 2016, 12:18   #220
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
}-)

Mensen die zich hier niet thuis voelen die zijn vrij om op te hoepelen, hopelijk beseffen ze dat zelf ook. Eisen dat wij ons onvoorwaardelijk aan hen zullen aanpassen zoals men decennia lang heeft willen doen is waanzin.
Hypochonder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be