Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2016, 16:18   #201
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Serieus ? Welk restaurant want zou wel is willen wat op mijn gemak zitten....want waar ik zondag zat was het bomvol en veel te druk.....
Vandaag nog in de kamer.
Gemiddeld -40 procent met uitschieters tot -80 procent zelfs.
10.000 jobs staan op de helling.
Er wordt morgen een task force opgericht, wat dat ook mag zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:19   #202
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Serieus ? Welk restaurant want zou wel is willen wat op mijn gemak zitten....want waar ik zondag zat was het bomvol en veel te druk.....
Vandaag nog in de kamer.
Oud 21 april 2016, 16:31   #203
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Vandaag nog in de kamer.
En nog beweren sommigen dat er geen vuiltje aan de lucht zou zijn. Is hetzelfde als het daglicht ontkennen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:31   #204
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik ken er persoonlijk wel enkele die het getrokken hebben tot ze niet meer veilig konden buiten komen. Die hun auto 5 straten verder moesten parkeren, hun vuilbak uitgekieperd voor hun deur vonden, stront en pis in hun brievenbus vonden en bespuwd werden als ze buiten kwamen. Die hebben uiteindelijk verkocht aan een spotprijs aan een Turk toen ze geen ruitenmeer in hun voorgevel staan hadden. Niks luxe gaan zoeken. Huis indertijd gekocht voor 5 miljoen Bef, voor 2 miljoen BEF renovatiekosten aan gedaan en als laatste his van een autochtoon verkocht voor 100.000 Bef. en blij dat er zonder lichamelijke schade kon vertrokken worden.
Dat er wijken zijn waar het minder leuk wonen is geworden ga ik niet tegenspreken......maar 90 % van de Vlamingen die ik ken zijn daar 35 jaar geleden vertrokken om de reden die ik aanhaalde en niet opdat er in hun brievenbus werd gepist....
En van uw huizenprijzen gedoe geloof ik niks......Ik hoor net het omgekeerde dat veel Belgen nog veel geld vragen voor hun koterijen die ze maar al te graag voor veel geld verkopen aan turken.....en ze doen aan een Vlaming geen cadeau hoor......als een Zimbabwaan 5 euro meer geeft is het verkocht.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:36   #205
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Troika op komst ? Je leest teveel de berichten van Demonen......niet doen
Je hebt echt de mentaliteit van de Brussels-francofone politici helemaal overgenomen. Problemen wegwuiven en ontkennen. Ook al komen de Brusselse hoteliers, restauranthouders en bistro-uitbaters regelmatig in het nieuws met serieuze klachten. Voor mensen zoals u is dat dus "un fait divers". Wel ja...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:36   #206
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hij woont in één van die bekakte, zeer dure, en zeer fransdolle gemeenten (de 2 Woluwe's, Watermaal-Bosvoorde, Audergem, Ukkel, Elsene), waar het te duur is voor islamieten.
Anderlecht en Molenbeek is het de hel met al die islamieten....en in de andere 'goede' zonder islamieten gemeenten is het dan weer te bekakt ......Is het in Knokke dan ook niet goed want daar is het ook bekakt en al Frans wat de klok slaat en in Blankenberge lopen dan weer alleen marginalen rond.....Ik denk dat ze een gemeente voor U alleen gaan moeten bouwen
Oud 21 april 2016, 16:37   #207
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt echt de mentaliteit van de Brussels-francofone politici helemaal overgenomen. Problemen wegwuiven en ontkennen. Ook al komen de Brusselse hoteliers, restauranthouders en bistro-uitbaters regelmatig in het nieuws met serieuze klachten. Voor mensen zoals u is dat dus "un fait divers". Wel ja...
Ik wuif niks weg en ontken nog minder en ik neem het woord fait divers nooit in de mond. Ik spreek over wat ik zie ....met eigen ogen. En ik zie dat vele restaurants bomvol zaten net als bistro's.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2016 om 16:38.
Oud 21 april 2016, 16:38   #208
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er wijken zijn waar het minder leuk wonen is geworden ga ik niet tegenspreken......maar 90 % van de Vlamingen die ik ken zijn daar 35 jaar geleden vertrokken om de reden die ik aanhaalde en niet opdat er in hun brievenbus werd gepist....
En van uw huizenprijzen gedoe geloof ik niks......Ik hoor net het omgekeerde dat veel Belgen nog veel geld vragen voor hun koterijen die ze maar al te graag voor veel geld verkopen aan turken.....en ze doen aan een Vlaming geen cadeau hoor......als een Zimbabwaan 5 euro meer geeft is het verkocht.
Nu momenteel ja omdat ze zeer schaars geworden zijn. Ik spreek van de tijd van de BEF; nog.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:40   #209
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Anderlecht en Molenbeek is het de hel met al die islamieten....en in de andere 'goede' zonder islamieten gemeenten is het dan weer te bekakt ......Is het in Knokke dan ook niet goed want daar is het ook bekakt en al Frans wat de klok slaat en in Blankenberge lopen dan weer alleen marginalen rond.....Ik denk dat ze een gemeente voor U alleen gaan moeten bouwen
Er was vandaag zelfs een oproep van Griet Kweetnietmeerwie van de CD&V aan de bevolking om zich niet te laten kennen en de Brusselse horeca te steunen door er op restaurant of op hotel te gaan.
De nood is blijkbaar zeer hoog.
Ik wil in Brussel nog niet dood liggen laat staan dat ik er op hotel of op restaurant zou gaan. .
Oud 21 april 2016, 16:40   #210
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wuif niks weg en ontken nog minder en ik neem het woord fait divers nooit in de mond. Ik spreek over wat ik zie ....met eigen ogen. En ik zie dat vele restaurants bomvol zaten net als bistro's.
Dan moet je toch eens rustig rondwandelen in de gedeelten van Brussel waar veel toeristen komen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:46   #211
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Nu momenteel ja omdat ze zeer schaars geworden zijn. Ik spreek van de tijd van de BEF; nog.
Als je nog eens een belg vindt die zijn huis daar verkoopt voor 100.000 bfr laat het me direct weten ....ik ben kandidaat....Maar ik vrees dat je me niet veel zal laten weten
Oud 21 april 2016, 16:49   #212
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dan moet je toch eens rustig rondwandelen in de gedeelten van Brussel waar veel toeristen komen.

Zou kunnen .....ik zeg wat ik tot nu toe zag. Met deze wil ik niet tegenspreken dat het momenteel zeker wat minder is op vele plaatsen......maar dat was te verwachten.....echter zal ook dit van voorbijgaande aard zijn.
Oud 21 april 2016, 16:49   #213
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik hier al meermaals gezegd : Brussel bestaat uit twee delen, een "vuilbak-gedeelte" en een elitair gedeelte (waar je nauwelijks islamieten zal aantreffen)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:50   #214
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je nog eens een belg vindt die zijn huis daar verkoopt voor 100.000 bfr laat het me direct weten ....ik ben kandidaat....Maar ik vrees dat je me niet veel zal laten weten
Zeg nooit nooit.
In Liverpool verkopen ze momenteel huizen voor 1 pond.
Oud 21 april 2016, 16:51   #215
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er was vandaag zelfs een oproep van Griet Kweetnietmeerwie van de CD&V aan de bevolking om zich niet te laten kennen en de Brusselse horeca te steunen door er op restaurant of op hotel te gaan.
Ik wil in Brussel nog niet dood liggen laat staan dat ik er op hotel of op restaurant zou gaan. .
Maar jawel...als gij morgen een goed contract kunt afsluiten in een Brussels restaurant zijde gij direct weg en als er de dag daarna nog een straffere deal zit aan te komen ga jij daar zelfs op hotel blijven slapen......je bent een Vlaming voor iets he
Oud 21 april 2016, 16:52   #216
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
door die islamitische aanwezigheid, is de waarde van het huis van mijn ouders wel met 20% gedaald. En gelukkig dat die mensen daar mee zijn

Citaat:
Oud 21 april 2016, 16:54   #217
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik hier al meermaals gezegd : Brussel bestaat uit twee delen, een "vuilbak-gedeelte" en een elitair gedeelte (waar je nauwelijks islamieten zal aantreffen)
Zo ken ik wel heel veel grote steden.......Los Angeles heeft ook Inglewood en Hollywood.....enz....enz....
Oud 21 april 2016, 16:56   #218
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ergste van deze zaak is dat de Vlaamse toeristische steden hier ook zwaar onder lijden. In Brugge mogen de straathonden in sterrenhotels slapen omdat er geen volk is. België staat zelfs op een zwarte lijst van te mijden landen...

Maar volgens sommigen is er geen vuiltje aan de lucht.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 16:57   #219
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo ken ik wel heel veel grote steden.......Los Angeles heeft ook Inglewood en Hollywood.....enz....enz....
So ??

Citaat:
Oud 21 april 2016, 16:58   #220
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
door die islamitische aanwezigheid, is de waarde van het huis van mijn ouders wel met 20% gedaald. En gelukkig dat die mensen daar mee zijn
Hoe berekende jij dan die waarde ? Is dat een fictieve waarde ? Vrienden van mij hebben langs de vaart anders nog veel meer geld gekregen dan ze hadden gehoopt van het ouderlijk huis.....Op 1 dag verkocht....oud huis....vele plaatsen en hokken.....interessant voor grote familie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be