![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is een ontstellend zwakke redenering. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is een potentieel gevaar voor ons wie dat wel doet. Het zet aan tot rassenhaat, discriminatie en moord. |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() U fietst er trouwens rondom heen, u stelt zelf amper de tweede pagina op de koran al in vraag, daar U er wellicht niets uit las?
|
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel wat beter te doen dan de koran te lezen. Maar ik luister wel naar mensen die hem wel kennen. Waarom vertelt een imam als Khalid Benhaddou is gans anders dan degenen die volgens u "echt" zijn?
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mocht zich overal in de EU en de VS verplaatsen om uit te leggen wat islam nu werkelijk inhoudt. QED Laatst gewijzigd door Peche : 4 juni 2016 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bestaan van haatmoslims maakt van de moslims die hem een zeveraar vinden geen terroristen. Laatst gewijzigd door dalibor : 4 juni 2016 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Als U hem kent, en hij mocht de islam uitleggen....
Waarom gingen de andere moslims dan niet met hem in debat? Waar was dat groot debat waar ze hem afkeurden? Ik heb dat gemist. Integendeel, na zijn komst in Europa kregen wij sharia rechtbanken en banken. |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Sharia patrols en toeristen die voor een open blikje bier de gootput werden ingeslagen.
Een volgeling van hem hakte de kop af van een soldaat.... Zij wensen in apartheid te leven, kunnen ze dat dan niet op hun eigen stuk grond? |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan je me die tekst/interpretatie dan eens tonen ? Citaat:
Mss dat die dan iets minder discriminerend behandelt worden tov de extremere interpretatie of zo ? Of dat de niet-moslims in het ene dorp minder djizja moeten betalen dan niet-moslims uit een ander gebied ? Weet jij het antwoord op je eigen vraag wel ?
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn kalifaat gezinde die aanslagen beramen tegen ons. Zij hebben daarin veel steun, en de leerkrachten waarschuwden ons voor een groeiend sympathie in de klas. Gelukkig dooft uw perceptie traag maar zeker uit en maken we plaats voor een nieuwer Europa. Veel rechtser dan U ooit voorheen beleefde! |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch bekampen veel moslims die lezing. Dan klopt u stelling niet Ben je wat zenuwachtig? |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Hebt u een link waar moslims Anjem Choudary afkeuren?
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkele moslim weten opstaan tegen Anjem Choudary. Wel velen sloten zich bij hem aan en toen was er een opmars van sharia. Sharia rechtbanken en banken, sharia patrols.... Mij maakt het weinig uit of het nu echte of halve islam is. Het druist in tegen onze waarden en de mensen kunnen niet mee. Dat is na x aantal generaties gebleken. Enkel sociale wijken bijbouwen, die ingepalmd worden door één cultuur. |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
"Bedoel je nu dat er een interpretatie bestaat van koranteksten, waarin niet-moslims als gelijke worden behandeld ? Kan je me die tekst/interpretatie dan eens tonen ? 'k Weet nie, ik zie eerder de waanzin bij degenen die menen dat er een gematigde islam zou bestaan en wat die dan zou te betekenen hebben voor niet-moslims. Mss dat die dan iets minder discriminerend behandelt worden tov de extremere interpretatie of zo ? Of dat de niet-moslims in het ene dorp minder djizja moeten betalen dan niet-moslims uit een ander gebied ? Weet jij het antwoord op je eigen vraag wel ?" In afwachting...
![]() |
#216 |
|
![]() Welke landen zijn dat dan ?
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=jOdDRc7t-Og |
|
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() 't is waar. Ze kunnen meestal hun radicale ideologie niet kwijt in eigen land en zoeken dan de melk en honing op.
In Marokko zijn ze minder extreem dan onze moslimhangjongeren. Wat loopt er verkeerd dalibor? Pamperen we niet genoeg? |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() En heeft U nu een link waarin ze Anjem Choudary veroordelen?
Want ik heb enkel sympathie gezien. Met aanslagen tot gevolg en sharia rechtssystemen tot gevolg. Je beseft toch dat iemand in hun cultuur daar over spreekt die zijn eigen doodsvonnis ondertekent. Is dat dan een sekte, maffia of een religie? |
![]() |