![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() ah we gaan de wereld nooit kunnen veranderen... achterlijken gaan blijven bestaan.. ze worden dagelijks geboren... tussen de genieën ...zolang er mensen op de wereld gaan komen zolang gaan er problemen bestaan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 eeuwen hebben je voorgangers het anders geïnterpreteerd. Met brandstapels en wat weet ik allemaal. En nu praat je maar naar de mond van de hedendaagse mens, uit schrik om die laatste drie procent van kerkgangers ook nog kwijt te spelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan best, maar mensen maken fouten. Ik voel me trouwens niet aangesproken door wat een of andere bisschop of leek in het ver verleden hebben uitgespookt. Jezus' boodschap is de referentie; niet de menselijke fouten uit het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U stapelt vergissing na vergissing op. De christelijke standpunten over ethische thema's zijn juist van die aard dat er geenszins "naar de mond van de hedendaagse mens" wordt gepraat. Wel integendeel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() Mijn hond is homo, ik zie hem nog liever dan voor zijn coming out.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn zoon homo zou zijn, dan zou hij homo zijn.
Meer is er niet over te zeggen. Je kan dan wel hopen natuurlijk dat hij niet gaat barebacken om aids op te scharen. Ik vraag me soms wel eens of dat die deathwish gerelateerd is aan het homo zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn alle geaardheden op zich niet gelijkwaardig dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 23 juni 2016 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou het fijn vinden als mijn zoon homo zou zijn. Als hij dan een vaste partner heeft zouden ze me dan kunnen komen helpen met de verbouwingen. Er zouden ook geen problemen zijn tussen mijn vrouw en de schoondochter. Niet dat deze er nu zijn maar dit is meer de regel dan de uitzondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat zou goed zijn. Natuurlijk, het zou evengoed kunnen dat hij homo is en bediende. Daar sta je dan op je eentje tijdens de verbouwingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Veel geluk.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2016 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Onterven.
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen moreel referentiekader is, dan zijn dat allemaal zaken die nu eenmaal bestaan en dus niet tegen elkaar af te wegen zijn. Daar zit de enorme zwakte van jullie omkadering als het om homoseksualiteit gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 juni 2016 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |