![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://uk.april-international.com/e...ry=Hong%20Kong |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel zou u pa krijgen indien hij een gezinspensioen zou hebben ? Meer dan die ambtenaar want voor de ambtenarij bestaat geen gezinspensioen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fabrieksarbeider had in zijn jonge jaren dan misschien maar wat meer moeite hebben gedaan. Op café zuipen en U aan niks ander interesseren dan het gebrul op de voetbal helpen u inderdaad niet ver vooruit in uw beroepsleven.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 mei 2018 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, erg simpel is dat niet. Een tank in een tank bouwen. Voorts zie ik niet in waarom je brander van je cv rode diesel wel zou verdragen, en die van je auto niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je enige kritiek zou moeten zijn, dat om vanaf nu een beetje te stijgen, je relatief enorm veel moet blijven bijdragen. En dat je toch veel zult moeten blijven bijdragen, niettegenstaande je binnen x jaren toch aan de maximum-grens komt, waardoor je blijft bijdragen zonder er ook maar een kruimel voor in de plaats te krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht gelezen te hebben dat moderne diesels geen rode mazout meer verdragen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 mei 2018 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als u wil gaan zeiken over opleiding, tot zijn 15 bij de nonnekes op internaat. Wat voor die tijd gezien werd als een goeie opleiding voor een binnenschipperszoon.
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij niet die voetbalfan die onder geen beding van alcohol en voetbal gedepriveerd wilde worden als de sharia wordt ingevoerd?
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shit jong, aan wat voor salaris hebt gij gewerkt die 25 jaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Die fabrieksarbeider zal meer hebben bijgedragen als die ambtenaar hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 jaar geleden werd dat 50 000, als fotolasser in een fabriek. Het is pas de laatste 15 jaar dat mijn loon "bruikbaar" werd. En iets om te overwegen, dat My Pension gebeuren houdt dat rekening met de echte inflatie? Kwestie, het kan goed zijn dat als we in pensioen gaan, iedereen €2200 basis krijgt, maar dat een brood €50 kost.
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Startlonen van 10 000 BEF netto enzo. Da's 4 keer tot 5 keer minder dan wat een beginner nu op de lager geschoolde arbeidsmarkt haalt. E,n dat wordt dan "herschaald". Da's trouwens 1 van de voordelen der ambtenarenpensioenen. 1) is er geen plafond de moeite om over te spreken, en 2) werd het berekend op de 5 laatste jaren der carriere (da's nu 10 jaar). Terwijl de pechvogels van de privé arbeidsmarkt op het totaalplaatje berekend worden.
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je corrigeert ze voor inflatie. Laatst gewijzigd door Tavek : 18 mei 2018 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de pensioenen nu al onbetaalbaar zijn, wat moet dat worden in 2058?
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die pakweg 1000 fr bijdrage toen kon je wel veeeeeel meer als 25 euro nu he, dus ze hebben eigenlijk evenveel bij gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Maar als ge uw wettelijk pensioen wilt optimaliseren: hoe sneller ge meer als 54000 bruto jaarloon verdient, te beter. Dat is het plafond.
Ook zijn veel groepsverzekeringen zo georganiseerd om boven die grens meer bijdragen te vragen (werkgever en/of werknemer) waardoor uw groepsverzekering vetter wordt. Als ge dat zou willen. Want alles daarboven is solidariteit voor degenen die niks verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En m.b.t. uw vraag: geen idee wat een private verzekering per jaar kost want ik heb er geen hier, nooit gehad trouwens. Mijn enige kosten: Belgische DOSZ (pensioen + ziekteverzekering) en na pensionering wordt dat Belgische ziekteverzekering voor expats alleen. En dat is niet 'waarschijnlijk' maar een hard 'feit' uit het dagelijks leven gegrepen. En nu terug gij! Probeer nog eens.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 mei 2018 om 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vriend-van-vriend-via-vriend gossip verhalen. Populair blij onze vriend Fredje.