![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik snap heel goed dat de NVA afstand neemt, hebt ge die chats al eens goed gelezen? Dat is marginaal. Als dat de vlaams nationalistische onderstroom is, dan hoeven de belgicisten (wie dat ook moge zijn) zich geen zorgen te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt die mannen 6 maand aan een stuk gevolgd met een camera, maar daarvan gebruik je zo goed als niets. Neen, je gebruikt 10 aangebrande berichten en maakt daar dan een opiniestuk rond. Ga dan een column schrijven in de morgen, maar pretendeer dan niet om aan journalistiek te doen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind die mannen van schild en vriend ook een bende onnozelaars, maar een beetje serieux aan de dag leggen, mag wel als journalist.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn er toevallig geen verkiezingen in aantocht?
![]() |
#205 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar het zijn dus bijna verkiezingen. En alle traditionele partijen kunnen op TV hun zegje doen. We weten nu al wel dat we zelfs niet op NVA zullen moeten stemmen. Wat al niet meer zou gebeuren maar nu zijn we 100% zeker. Speciaal het VTM nieuws eens opgezet. lachwekkend hoe ze zich allemaal in bochten zitten te trekken. Hopen ze nu allemaal op het allochtoon kiesvee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat het fout zou geweest zijn dit niet aan bod te brengen en dit het publiek te onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Staatssecretaris
|
![]() Alle "instanties" waren al op veel langer op de hoogte en nu met zijn allen gaan wijzen met het vingertje, hypocrieten van de bovenste plank.
Alsof deze enkeling aan het hoofd "De Baas" is , is een marionet die toevallig goed kan buikspreken wat hem in gefluisterd werd door "hun geldschieters". En deze laatste daar zou je rillingen moeten van krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...aren~a6725ae5/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Islam heeft hetzelfde probleem met extremistische groepen als het Vlaams Nationalisme heeft met extremistische groepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Staatssecretaris
|
![]() Klopt als een bus maar dat word minder uitvergroot.
Laatst gewijzigd door Deo : 6 september 2018 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een geluk dat ze niet kunnen filmen wat er in sportclubs, op het werk, aan de toog, onder buren....van racistische praat wordt verkocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Staatssecretaris
|
![]() VRT was/is ook met een dubbele agenda aan deze reportage begonnen.
Had VRT in tijde Bart de Pauw mee gefilmd dan was er mogelijk een heel ander beeld naar voor gekomen en was hij het slachtoffer, wie weet? Media maakt of kraakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Wat een onzin al die zever over posts op een facebook pagina.
Gewoon niet slim van die mannen om dat digitaal te doen. In mijn tijd riepen wij ook aangebrande slogans in de studentenclub. Wij deden dat gewoon niet digitaal dus ze konden ons daar niet op pakken. Verder vind ik vooral de reacties van de politici belachelijk. Om ter eerst spoeien ze zich om het allemaal walgelijk te noemen. Dat NVA politici ze zomaar als een baksteen laten vallen zal wel verkiezingskoorts zijn zeker... Ik ben geen fan van Dewinter, maar hij zegt het hier wel goed: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180906_03709891 Citaat:
![]() |
![]() |
#220 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is correct en zou dus heel hypocriet zijn om SV te veroordelen op wat echt leeft buiten die Hitler toestanden.
|
![]() |
![]() |